Gå til innhold

Hvilken hårkur bruker frisørene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Var hos frisøren denne uken. Hun brukte en kur på meg ettersom at håret mitt er i hel bleket og stygt. Håret mitt ble helt nydelig etter denne. Jeg lurer på om noen av dere vet hvilken det var? Den var en «foam» kur(?) Kom vertfall ut som en hvit skum! 

Anonymkode: 9ec15...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Olaplex? Vet den er fantastisk god på bleket og slitt hår men vet ikke om den er som skum🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke Olaplex! Ganske sikker på det. Men om den er god på bleket hår kan det hende jeg må prøve? 
 

Vil uansett vite om noen vet om denne kuren frisøren brukte☺️

Anonymkode: 9ec15...801

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si, kanskje hvis du visste hvilke merker de selger i salongen. Er jo som regel produkter fra et av merkene som brukes. 

Anonymkode: 3fc78...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de ville selge produktene de brukte. Når frisøren bruker skum/spray osv så setter de flasken på bordet foran meg og om jeg spør hva de har brukt så forteller de gjerne. 

Ring og spør da vel. 

Anonymkode: 8f661...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bruker da det de selger i salongen, men salongvarer er ofte bedre laget. Slik er det også i hudpleiesalonger. 

Anonymkode: 2bab9...8d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en sånn skum-kur hos frisør en gang. Håret ble kjempefint etterpå. De fortalte at de ikke selger denne kuren, at den kun er for bruk i salong. Veit jo ikke om det er den samme som de brukte på deg selvfølgelig. 

Anonymkode: 40bb3...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...