Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex? (Forhold over flere år)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Pussigt nok har sexbehovet er sebehovet ikkje endra seg stort  sidan på beg. av 70 tallet  vi giftet oss      Hun har aldri   tatt noe initiativet, og   til sex, og har  virket  nokså fraværende.           Maks en   1  gang i mnd.eller  sjeldnere.  

Fantaniserer hver dag om hvordan det hadde blitt om eg møtte  eit kvinnfolk hvor den sexuelle kjemien hadde stemt overens.      

 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er faktisk ikke alt. 

Anonymkode: 913ca...c13

Ingen sier da at sex er «alt», så ikke skap deg. Sex er viktig, enten du liker det eller ikke.

Anonymkode: ea373...9bb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lav libido. Jeg er 30. Blitt lite sex de siste 2 årene. Lysten på sex dabbet betydelig av etter en voldtekt for 2 år siden, så tror at mye av problemet  skyldes det som skjedde. Har ikke telling på hvor mye sex vi har, men samboer kunne ønsket det var oftere. Men jeg kan ikke tvinge meg selv til sex når jeg ikke har lyst i det hele tatt og ikke blir kåt. 
Han syntes det var vanskelig og bli avvist før, men han har godtatt at slik er jeg. Jeg har sagt at om dette er for tungt for han så kan han gjøre slutt, men nei, han elsker meg og vil ikke være med andre damer. Så han har tatt sitt valg. 

Vi har vært sammen 6 år 

Anonymkode: 38390...bc9

Har du vært i terapi for å bearbeide voldtekten? Klem til deg! ❤

Anonymkode: c972e...85f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 16 år og venter barn nr.4. Har sex ca. 2-3 ganger i uken, og dette har vært normen i alle år. Få unntak er rett etter fødslene mine, hvis ene av oss har vært bortreist på jobbreise i 1 uke eller hvis vi har ligget med influensa. Hvis det plutselig skulle skje at vi ikke har sex på 1 uke eller mer så ville jeg blitt veldig bekymret 😕

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Pussigt nok har sexbehovet er sebehovet like stort idag som på beg. av 70 tallet  vi giftet oss      Hun har aldri   tatt noe initiativet, til sex, og virker nokså fraværende.           Sex maks  1  gang i mnd.eller  sjeldnere. 

Fantaniserer hver dag om hvordan det hadde blitt om eg møtte  eit kvinnfolk hvor den sexuelle kjemien hadde stemt overens.      

 

Aldri forsent. Ut å lek.

Anonymkode: 289dd...fc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Pussigt nok har sexbehovet er sebehovet like stort idag som på beg. av 70 tallet  vi giftet oss      Hun har aldri   tatt noe initiativet, til sex, og virker nokså fraværende.           Sex maks  1  gang i mnd.eller  sjeldnere. 

Fantaniserer hver dag om hvordan det hadde blitt om eg møtte  eit kvinnfolk hvor den sexuelle kjemien hadde stemt overens.      

 

Er aldri for sent å finne ny kjærlighet😊

Anonymkode: 134ed...166

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er i 40-årene, gift i 11 år. Har sex i gjennomsnitt annenhver dag. (Mindre på hverdager, flere ganger om dagen på helg) så fremt helsa tillater det er det viktig å ta vare på intimiteten i forholdet. 

Anonymkode: b4754...ccf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i midten av tjueårene, og har vært sammen litt over ti år. Gjennomsnittlig har vi vel sex tre ganger i uka, det synes begge at føles bra. Har sjeldnere om en er veldig sliten eller ved sykdom, men da blir det gjerne flere ganger på en dag/flere dager på rad når formen er god igjen 😊 

Anonymkode: d5df2...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge 45 år, vært sammen i 20 år. Gjennomsnittlig 1-2 ganger per uke. 

Anonymkode: 57368...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i uka minus mensuka. Midt i 30- årene og sammen i over 10. Har barn 

Anonymkode: 67c99...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. P

Vært sammen i snart 9 år, har to barnehagebarn.

Blir ca 1-2 ganger i uka. Noen ganger oftere, noen ganger sjeldnere (typ 2 ganger i mnd..)

Jeg kunne tenkt meg sex oftere enn det vi har, sexlysten min er en god del høyere enn mannen min sin 😉

Jeg er 28, han 37.

Endret av Mrs. P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kanskje sex 0-2 ganger i året , sex er

ikke alt 😅

Anonymkode: a8cea...764

Tydeligvis ikke for deg i hvert fall, får håpe dere har ca samme lyst da hvis det skal vare;)

Endret av Loff77
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåværende forhold, 3-4 ganger per uke, etter fire år.

Med eksen snittet vi nok på 5 ganger per uke etter 12 år.

Anonymkode: 34e8c...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sammen i 12år, har to små barn under 2år, og har ikke hatt sex på ett år. Jeg savner det enormt, men mannen er ikke helt der. Syns det er fryktelig tungt, savner å føle meg ønsket etter to tette barn. 

Før barn, 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 8574d...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen vil ha flere ganger i uka. Vi har vært sammen i 10 år. Har barn osv. Vi er i 40 årene så overskuddet er ikke som en 20 åring akkurat. Jeg tenker 3-4 ganger pr mnd...

Hvor ofte har dere?

Anonymkode: 913ca...c13

2-3ganger i uken normalt. Vært gift i 10 år. Nå kan vi ikke pga sykdom, det er krevende!!

Anonymkode: 355f5...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2-3 ganger i uken, litt avhengig av barn og hvor sliten vi er etter jobb osv. 

Anonymkode: daac3...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i fem år og har sex 1-3 ganger i uka, venter barn nå i vinter, så spent på hvordan det blir da😊

Anonymkode: 00c89...312

Husk å le når baby hyler etter melk når det overhodet ikke passer 😂

Anonymkode: 355f5...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er faktisk ikke alt. 

Anonymkode: 913ca...c13

NEi det er sant, men i et forhold så betyr faktisk sex en stor ting også. vil man ikke ha sex så er det bare å være singel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 28.7.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Er aldri for sent å finne ny kjærlighet😊

Anonymkode: 134ed...166

En snill , og omsorgsfull dame, men føler  å ha  gått "glipp" av noe  vesentleg  igjennom mange år, og der  følgen har blitt at vi har glidd ifra hverandre.    Vet det finnes mange snille, vakre  kvinnfolk der ute som føler tilsvarende, men  forbudte frukter sålenge ein er bundet.    

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 10 år... Har kanskje sex 6/7 ganger i året. 

Anonymkode: cfb96...714

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...