Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex? (Forhold over flere år)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen vil ha flere ganger i uka. Vi har vært sammen i 10 år. Har barn osv. Vi er i 40 årene så overskuddet er ikke som en 20 åring akkurat. Jeg tenker 3-4 ganger pr mnd...

Hvor ofte har dere?

Anonymkode: 913ca...c13

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

1-2 ganger pr uke i snitt

Anonymkode: 9e2b2...77b

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Loff77
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen vil ha flere ganger i uka. Vi har vært sammen i 10 år. Har barn osv. Vi er i 40 årene så overskuddet er ikke som en 20 åring akkurat. Jeg tenker 3-4 ganger pr mnd...

Hvor ofte har dere?

3-4 ganger i mnd? Da hadde jeg skilt meg😂
Men har nok dabbet av nå etter maange år sammen kanskje 2 maks 3 i uka. Samme alder som dere og barn

Endret av Loff77
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Før barn: 3-4 ganger i uken. 

Nå, i småbarnstiden: 1-2 ganger i uken.. av og til sjeldnere, om det er en hard uke. 

Anonymkode: 625a3...c0d

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Før barn, veldig ofte. Senere har det blir opp og ned, alt etter trøkket i hverdagen. Nå er barna store, og vi er nesten tilbake til der vi startet. Livet er altså herlig når ungene begynner å stå på egne ben.

Anonymkode: 8c44d...43e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Samme som dere. Jeg, mannen, vil ha flere ganger i uka, hun er stort sett fornøyd for en uke eller to etter hver gang. Så det blir stort sett 2-3 ganger i måneden. Ærlig talt så bidrar det til at jeg vurderer forholdet.

Anonymkode: f3873...81c

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

2-3 ganger i uken er ønsket av begge. 

Også i 40 årene og langt forhold. 

Anonymkode: 30065...4e2

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Irja

Har to små barn, så det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske. 4-5 ganger i uka ca. 

Har vært sammen i 12 år. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
5 minutter siden, Irja skrev:

Har to små barn, så det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske. 4-5 ganger i uka ca. 

Har vært sammen i 12 år. 

4-5 ganger i uken er jo veldig mye når man har små barn og har vært sammen såpass lenge. Hvis du ikke er fornøyd med 4-5 ganger i uken da bør du heller ta deg en runk og så har du kanskje et lite sexfikserings problem. 

Anonymkode: c834a...a87

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Irja
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

4-5 ganger i uken er jo veldig mye når man har små barn og har vært sammen såpass lenge. Hvis du ikke er fornøyd med 4-5 ganger i uken da bør du heller ta deg en runk og så har du kanskje et lite sexfikserings problem. 

Anonymkode: c834a...a87

Jeg er en dame. 

Mannen vil ha like mye sex, så ser ikke på det som et problem. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som dere. Jeg, mannen, vil ha flere ganger i uka, hun er stort sett fornøyd for en uke eller to etter hver gang. Så det blir stort sett 2-3 ganger i måneden. Ærlig talt så bidrar det til at jeg vurderer forholdet.

Sex er faktisk ikke alt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kunne gjort det daglig, men det har vi ikke overskudd til. Venter baby snart, så håper det ikke dør ut. 

Anonymkode: fca3b...03e

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

For en gjeng med kaniner da😱 de fleste jeg kjenner har i snitt 1 gang i uken etter 10-20 år sammen, mer i ferier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex er faktisk ikke alt. 

Nei, selvfølgelig ikke. Hvorfor siterer du meg og skriver det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi har vært sammen i 12 år og har 3 barn. 

Vi har ikke sex mer enn 3-4 ganger i måneden. Jeg ønsker sex 2-3 ganger i uken, men det er ikke mannen interessert i. Hadde det vært opp til han hadde vi sikkert omtrent ikke hatt sex. 

Blir oppgitt og frustrert. 

Anonymkode: 7e8c8...673

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Har kanskje sex 0-2 ganger i året , sex er

ikke alt 😅

Anonymkode: a8cea...764

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forever22

Vært sammen i 8 år og har to små barn (eldste er 2 år og yngste er 8 mnd). Vi har sex ca 1-2 ganger i uken. Men vært litt sjeldenere de siste mndene 😅 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

1-2 ganger i uka. Vært sammen i 17 år. 

Anonymkode: c138d...cff

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Vi har vært sammen i fem år og har sex 1-3 ganger i uka, venter barn nå i vinter, så spent på hvordan det blir da😊

Anonymkode: 00c89...312

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte har dere?

Jeg har lav libido. Jeg er 30. Blitt lite sex de siste 2 årene. Lysten på sex dabbet betydelig av etter en voldtekt for 2 år siden, så tror at mye av problemet  skyldes det som skjedde. Har ikke telling på hvor mye sex vi har, men samboer kunne ønsket det var oftere. Men jeg kan ikke tvinge meg selv til sex når jeg ikke har lyst i det hele tatt og ikke blir kåt. 
Han syntes det var vanskelig og bli avvist før, men han har godtatt at slik er jeg. Jeg har sagt at om dette er for tungt for han så kan han gjøre slutt, men nei, han elsker meg og vil ikke være med andre damer. Så han har tatt sitt valg. 

Vi har vært sammen 6 år 

Anonymkode: 38390...bc9

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...