Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex? (Forhold over flere år)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg, 30 år, samboer 40 år.

Barnløse (frivillig), sover i hver vår seng, vært sammen i 5 år, sex ca 7-8 ganger i året.

Herregud som jeg savner sex. Og kjenne den følelsen av en mann som er så kåt at han ikke klarer å styre seg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 17 år. Sex ca 1 g i uken eller sjeldnere. Hvis det var opp til meg, kunne vi ha hatt enda sjeldnere. Det gir meg ingenting, men jeg skjønner jo at mannen liker det.

Anonymkode: 9e287...e7c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer mellom 6 ganger i uka til 2 ganger i uka ca. Går aldri lenger enn 1 uke mellom, men kommer an på form og aktivitetsnivå tidligere på dagen. 2 barn, gift i 9 år 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som det er de som har mye som har svart her. Da jeg var gift (nesten 20 år sammen) så hadde vi sex ca en gang i uka (mer i ferier, hvis praktisk mulig), og det var mer enn de fleste av venninnene mine. Det er ikke uvanlig med én gang i måneden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de fleste i langvarige forhold betyr sex lite så lenge begge har omtrent samme behov - enten det er to ganger i uken eller en gang i måneden. Men når den ene føler seg kronisk oversett og utilfreds, eller den andre opplever konstant sutring og mas, går forholdet ofte i stykker til slutt.

Anonymkode: f9048...0bb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sievi skrev:

Jeg, 30 år, samboer 40 år.

Barnløse (frivillig), sover i hver vår seng, vært sammen i 5 år, sex ca 7-8 ganger i året.

Herregud som jeg savner sex. Og kjenne den følelsen av en mann som er så kåt at han ikke klarer å styre seg. 

Dette hørtes jo givende ut.. 🙄 Hva får du ut av dette? Jeg og mannen sover i hver vår seng og har gjort det siden første barnet kom for 8 år siden, men har et rimelig spenstig sexliv allikevel.

Anonymkode: c972e...85f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen i 9 år. Har tre små barn. Før barn: sex 5-7 ganger i uka. Etter barn: sex 1-3 ganger i uka 

Anonymkode: 789c9...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nysingel etter 16 års ekteskap, og jeg hadde aldri lyst på sex de siste 5 årene! Aldri! Jeg gjorde det av plikt så sjelden som mulig, 5-6 ganger i året. Som singel er det ubeskrivelig godt å slippe mas og krav om sex!

Anonymkode: ff6da...99e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette hørtes jo givende ut.. 🙄 Hva får du ut av dette? Jeg og mannen sover i hver vår seng og har gjort det siden første barnet kom for 8 år siden, men har et rimelig spenstig sexliv allikevel.

Anonymkode: c972e...85f

Får ikke så mye ut av det. Savner nærhet og det å føle at jeg har en kjæreste som har lyst på meg. 

Er nok ikke lenge før jeg vandrer ut av døren her. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen i 17 år. Sex ca 1 g i uken eller sjeldnere. Hvis det var opp til meg, kunne vi ha hatt enda sjeldnere. Det gir meg ingenting, men jeg skjønner jo at mannen liker det.

Anonymkode: 9e287...e7c

Akkurat samme her

Anonymkode: b81b7...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i uken.  Jeg er 30 han er 36...

Skulle ønske vi hadde det oftere.  Sexlivet var bedre med eksen, men forholdet generelt er bedre nå. 

Mindre sex med bedre forhold er bedre å leve med da.

Anonymkode: 31b00...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1-2 ganger i uka gjenommsnittlig. Noen ganger flere ganger om dagen i lengre perioder, andre ikke. Har vært igjennom sykdom /operasjoner etc som har ført til f.eks 6 mnd uten noe, og det gjør ingenting. Sex er ikke alt, men et flott pluss. Veldig fornøyd nå med 1-2 ganger i uka.

gift i 15 år, vært samboere i 20 (jeg er mannen) .

Anonymkode: c0ef7...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer noe alt ettersom hvor mye vi har å gjøre i uka med jobb og barn. Men vi har et bdsm-forhold i bunnen hvor han er dominant og jeg er submissiv/underdanig, slik at når han ønsker sex så kan jeg ikke si nei. Så vi har sex ca annenhver dag, og mer i ferier og helger etc. Jeg er i 30-årene, han i 50-årene.

Anonymkode: b5f06...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har vært sammen i 11 år og har et barn på ett år, og vi har sex hverdag. 

Anonymkode: c650f...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Vær glad du har en mann som har lyst på sex og lyst på deg.

Anonymkode: 3e094...a3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 20 år ( 😲 ).

Ca. 2 ganger i uka. 

3 barn i småskolealder.

Anonymkode: 9aa43...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært sammen i 14år, gift i 1år. To barn, er gravid. Normalt sett 1 eller 2 ganger i mnd. Sex er ikke så viktig. Er i starten av 30åra.

Anonymkode: b8f45...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...