Pimbila Skrevet 13. juli 2005 #1 Del Skrevet 13. juli 2005 På fredag er siste dagen jeg har dagbarnet mitt. Han har vært hos meg i ett år. Har dere noen tips til hva jeg kan gi han? Tenkte kanskje å ta et bilde av han og barna mine og stryke på en T-skjorte. Er det dumt? Kom igjen og være kreative Jeg er helt håpløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 13. juli 2005 #2 Del Skrevet 13. juli 2005 Tenkte kanskje å ta et bilde av han og barna mine og stryke på en T-skjorte. Er det dumt? ← Synes at det var en glimrende idè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kålungen Skrevet 13. juli 2005 #3 Del Skrevet 13. juli 2005 Tenkte kanskje å ta et bilde av han og barna mine og stryke på en T-skjorte. Er det dumt? Syns det var en god ide jeg! En annet tips: Hvis du har, kan du sette noen bilder av han fra tiden hos deg, i en ramme, og skrive på en liten hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 13. juli 2005 #4 Del Skrevet 13. juli 2005 En annet tips: Hvis du har, kan du sette noen bilder av han fra tiden hos deg, i en ramme, og skrive på en liten hilsen. ← Få også dine barn til og skrive en egen hilsen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 13. juli 2005 #5 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Dobbelt Endret 13. juli 2005 av Pleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juli 2005 En annet tips: Hvis du har, kan du sette noen bilder av han fra tiden hos deg, i en ramme, og skrive på en liten hilsen. ← For en lur idé, men jeg som alltid er ute i siste liten får nok ikke tid til å få fremkalt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 14. juli 2005 Går for t-skjorta. Skal jeg ha noen tekst sammen med bildet? Forslag ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 14. juli 2005 #8 Del Skrevet 14. juli 2005 Du trenger kanskje ikke ha noen tekst på bildet som er på T-skjorta, gi heller ved et hjemmelagd kort/brev hvor du beskriver barnet og hvordan du føler det har gått? Et lite tips iallfall - det gjør vi til hvert enkelt barn i barnehagen jeg jobber i. Til de som skal slutte på avdelingen altså. Vi skriver et personlig brev til hvert enkelt barn, hvor vi som regel starter med hvordan vi husker det var da vedkommende startet, og hvordan barnet har utviklet seg i løpet av tiden h*n har vært hos oss. Vi avslutter alltid med å ønske h*n lykke til på stor avdeling/i ny barnehage, og at vi vil savne dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 14. juli 2005 #9 Del Skrevet 14. juli 2005 Sønnen min fikk bilder i et lite hefte som dagmammaen hadde printet ut på skriveren sin, bildene var av ham og de andre barna som er der, både hennes egne og andre dagbarn, og det står litt om alle der. I tillegg var det et par andre bilder i ramme og noen hyggelige ord. Kjempekoselig å ha til senere. Synes en t-skjorte med bilde høres kjempefint ut jeg. Alltid koselig med noe med litt omtanke bak. Men jeg har ingen forslag til hva du kan skrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå