Gå til innhold

BH som ikke gir valker på rygg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
3 timer siden, Maleficenta skrev:

Ingen bh valker hun. Truse aller ser jeg ja men... De valkene hun har hadde vært der med eller uten klær. En bh kan ikke trylle

Men da snakker vi jo ikke om det samme. Vi har, som jeg nevnte tidligere, en veldig forskjellig definisjon på både valker og skjæring inn i huden. 

 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest loveli
3 timer siden, Maleficenta skrev:

Ingen bh valker hun. Truse aller ser jeg ja men... De valkene hun har hadde vært der med eller uten klær. En bh kan ikke trylle

Vi definerer det veldig forskjellig tydeligvis. For meg er en valk en bul med fett som gir lys oppå valken og hvor lyset ikke kommer til og blir til skygge under bulen, altså en valk/bul.

 

På bildet fra KK om "riktig" BH så får også modellen valker av BHen.

Screenshot_20200728-183757_Snapchat.jpg

Screenshot_20200728-184440_Chrome.jpg

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Pluss at BHen til denne dama er for stor rundt brystkassen da BHbrystbåndet kryper oppover ryggen hennes... En BH skal sitte rett over brystkassen. Og det voldsomme hakket BHen lager i skulderen hennes synes jeg gjør fryktelig vondt etter et par timer. 

 

Screenshot_20200728-183934_Snapchat.jpg

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, men får ekstra valk av BH, men det virket det som mange her ikke skjønte, de påsto at uansett hvor stor man var så er det feil BH størrelse, noe jeg er uenig i, noen av oss får BH valk uansett.

Anonymkode: 8e00d...c05

Jepp, de er heldige, men de vet ikke hva de snakker om. Eller vi definerer det veldig forskjellig. En valk for meg er tydeligvis noe annet enn for andre. At ting skjærer inn i huden like så. For meg er det uansett verre at BHen skjærer inn i skulderen enn at brystreimen setter seg i ryggfettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.7.2020 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Går du valker på ryggen er det feil str. Jeg er fornøyd med diva fra lindex, men den strater på b cup og er lite polstret. 

Anonymkode: 81640...d7c

Det stemmer ikke. Har du ikke valker på ryggen så har du for stor størrelse eller veldig lav fettprosent.

Anonymkode: f4b1c...990

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, loveli skrev:

Pluss at BHen til denne dama er for liten rundt brystkassen da BHbrystbåndet kryper oppover ryggen hennes... En BH skal sitte rett over brystkassen. Og det voldsomme hakket BHen lager i skulderen hennes synes jeg gjør fryktelig vondt etter et par timer. 

Screenshot_20200728-183934_Snapchat.jpg

Den er ikke for liten, den er for stor. For stor omkrets kryper oppover.

Anonymkode: cac11...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er ikke for liten, den er for stor. For stor omkrets kryper oppover.

Anonymkode: cac11...db4

Jeg skrev feil, du har rett.

Poenget er at om en BH sitter riktig på meg, altså stramt nok rundt brystkassen for å bære vekten av brystet slik at ikke de stakkars skulderstroppene må ta all vekt, så får jeg valker på ryggen. Det har ingenting å gjøre med at jeg bruker feil størrelse, det har med min anatomi å gjøre.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...