Gå til innhold

Iglow


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Brukte iglow vippeserum for noen år siden og fikk kjempe god effekt!! Så sluttet det plutselig å virke, mener de tok bort en ingrediens?

noen som har prøvd i senere tid som vet om det er effekt eller ikke? :)

Anonymkode: c347e...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme😊 Hadde supereffekt når jeg brukte det for noen år tilbake. Har bestilt igjen nå og kan gi deg tilbakemelding om noen mnd😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2020 den 1.58, Ellam skrev:

Jeg lurer på det samme😊 Hadde supereffekt når jeg brukte det for noen år tilbake. Har bestilt igjen nå og kan gi deg tilbakemelding om noen mnd😆

Jaa, det hadde jeg satt stor pris på🤗

Anonymkode: c347e...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet de ikke den ingrediensen som hadde stor sjanse for spontanabort eller noe sånt? 

Anonymkode: ddbb1...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av bieffektene av det aktive stoffet i vippeserum er lengre vipper. Andre bieffekter er blant annet at det kan påvirke synet, forandre øyenfarge, mørkere hud på øyelokkene m.m. Stoffet ble egentlig brukt for å behandle grå stær, men nå putter vi det frivillig på vippene.

Har brukt iglow før selv, og ikke fått noen effekt. Ville personlig holdt meg langt unna, de har tidligere blitt tatt for å ha farlige nivåer av et middel brukt for å fremprovosere abort hos dyr, og tro meg, det blir ikke _så_ ofte tatt stikkprøver.

Anonymkode: f7075...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...