Gå til innhold

Sports BH til hverdags, er det uheldig for puppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå til innkjøp av noen sports BH’er å bruke de til hverdags uten at jeg trener (har en fysisk jobb da), for å slippe BH med spiler. Synes ofte det gnager eller blir rødt under puppene og jeg vil ha komfort! Er et komfort menneske, komfort fremfor sexy 😛 Men har lest at spileløse BH’er ikke gir like bra støtte som de med spiler, men det gjelder kanskje ikke sports BH’er, men såkalte tynne «pynte» BH’er uten spiler? Tenkte ikke kjøpe en sports BH for hardtrening, men en nivå 1 variant eller noe. 
Kan noen svare? Supert hvis det :)

Anonymkode: 805be...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk over til sports-bh på jobb, aldri sett meg tilbake for å si det sånn. Mye mye bedre komfort enn vanlig bh. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kappahl har en veldig god bh som heter bøyleløs bh creem eller xlnt (hvis man bruker større enn L). 

Den er utrolig god å bruke, gir overraskende god støtte (er 80 D-E) uten å skvise puppene. Bruker de også på lette treningsturer uten problemer. Er super fornøyd og har kjøpt alle fargene.

Anonymkode: e6604...961

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle hvilken type du går i, men det er da masse vanlige spileløse i butikkene også. Jeg hater spiler selv, men finner mye jeg kan bruke på for eksempel Lindex 

Anonymkode: 04d98...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med mindre du ammer. 

Anonymkode: 4cb7e...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri mer spiler. Det er bare ubehagelig og jævlig vondt hvis de sklir ut. 

Masse bher uten spiler som gir støtte og fin fasong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kappahl har en veldig god bh som heter bøyleløs bh creem eller xlnt (hvis man bruker større enn L). 

Den er utrolig god å bruke, gir overraskende god støtte (er 80 D-E) uten å skvise puppene. Bruker de også på lette treningsturer uten problemer. Er super fornøyd og har kjøpt alle fargene.

Anonymkode: e6604...961

Veldig enig!! Jeg har 5 av dem, helt fantastiske. Har også brukt sportsbh fra HM, men føler den klemmer puppene flate. Disse på KappAhl gir fin fasong. Aldri mer bh med spiler på meg. 

Anonymkode: 9ddd8...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :)

Sist jeg handlet BH så handlet jeg på Change og det er mange år siden.

I BH'ene mine fra Change står det 80 G, mens hos Kappahl ser det ut som jeg bruker 90 B! Jeg prøvde å måle i går. Mål UNDER brystet var 88 og OVER brystet 105.

Høres 90 B riktig ut?

Anonymkode: 805be...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å gå til innkjøp av noen sports BH’er å bruke de til hverdags uten at jeg trener (har en fysisk jobb da), for å slippe BH med spiler. Synes ofte det gnager eller blir rødt under puppene og jeg vil ha komfort! Er et komfort menneske, komfort fremfor sexy 😛 Men har lest at spileløse BH’er ikke gir like bra støtte som de med spiler, men det gjelder kanskje ikke sports BH’er, men såkalte tynne «pynte» BH’er uten spiler? Tenkte ikke kjøpe en sports BH for hardtrening, men en nivå 1 variant eller noe. 
Kan noen svare? Supert hvis det :)

Anonymkode: 805be...1f0

Må nesten se et bilde av deg i sports bh før jeg kan vurdere

Anonymkode: 7eff0...acb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen :)

Sist jeg handlet BH så handlet jeg på Change og det er mange år siden.

I BH'ene mine fra Change står det 80 G, mens hos Kappahl ser det ut som jeg bruker 90 B! Jeg prøvde å måle i går. Mål UNDER brystet var 88 og OVER brystet 105.

Høres 90 B riktig ut?

Anonymkode: 805be...1f0

Merker jeg hater tanken på å kjøpe BH'er, usj 😛 Hvis ikke de har 90 B, hvilke andre størrelser kan passe da?

Anonymkode: 805be...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må nesten se et bilde av deg i sports bh før jeg kan vurdere

Anonymkode: 7eff0...acb

Greit at jeg foretrekker komfortable klær, men så komfortabel er jeg altså ikke 😛

Anonymkode: 805be...1f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kappahl har en veldig god bh som heter bøyleløs bh creem eller xlnt (hvis man bruker større enn L). 

Den er utrolig god å bruke, gir overraskende god støtte (er 80 D-E) uten å skvise puppene. Bruker de også på lette treningsturer uten problemer. Er super fornøyd og har kjøpt alle fargene.

Anonymkode: e6604...961

Er det denne modellen du har? :)

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/bh/seamfree-boylelos-bh/311100/

Ser ut som det er flere bøyleløs creem.

Anonymkode: 805be...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...