Gå til innhold

Tise. Hva er greia med å selge til full pris der?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg irriterer meg over Tide appen. Bare mer og mer. Jeg har funnet mange skatter der, men nå har jeg begynt å legge mer og mer merke til at folk selger klær der til full pris og mere til. Jeg var på Zara butikken og der var det salg på en kjole til 179kr. Bak lappen med salgsbeløpet sto det som tidligere pris 399kr. På Tise ser jeg flere selger kjolen til 4-500kr!! Gjerne bilder av kjolen på så alle kan se at den faktisk er brukt. Trodde Tise var en gjenbruksapp? Hva har skjedd med Tise? Og hvorfor får det ingen konsekvenser at folk selger over nypris når det gjelder brukte klær? Hva faen??

Anonymkode: 5ab64...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Optimisme? Ser masse sånne annonser på Finn også, spesielt på elektronikk. Nyprisen på dette kameraet var 8000! Joa, men det var altså i 2012.

Anonymkode: aed5b...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo opp til hver enkelt hva man ønsker å legge ut plagg man eier for, på samme måte som om det ikke er noen som tvinger deg til å kjøpe noe.

Med det sagt skjønner jeg ikke helt hvorfor man tror noen vil kjøpe klær fra kjedebutikker dyrere enn originalpris. Men når du er sur for at "det ikke får noen konsekvenser" mister du meg. 

 

Anonymkode: 8f028...779

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...