AnonymBruker Skrevet 6. august #41 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg vet ikke. Men de jeg kjenner som har hatt vardøger, så har de vært knyttet til huset. Hos en barndomsvenninne brant huset ned, etter de bygde opp igjen huset var de borte. Anonymkode: 70bbd...e5b Faren min har(hadde) vardøger, det var veldig betryggende da jeg var yngre og bodde hjemme. Når jeg hørte det så visste jeg at han var på vei. Men det var tilknyttet han og ikke huset, for han hadde vardøger før han ankom andre steder også. Anonymkode: da7c0...439 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #42 Del Skrevet 6. august Det er bevist i en artikkel fra 2012 at en partikkel kan være på to steder på en gang. Og med det kan man se for seg at den ikke bare kan være på to plasser men mange. Over vår fatteevne, men vi lever i parallelle dimensjoner. Uendelig mange. Derav disse opplevelsene. Anonymkode: 13d0c...07b 4 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #43 Del Skrevet 6. august Hengebuksvinet skrev (55 minutter siden): Jeg har hatt flere med biler. Ene gangen var jeg veldig sliten, og håpte at mannen ville hente meg etter en 8 timers fjelltur. Måtte gå noen km langs vei på slutten, og hadde gutten vår i bæremeis. Jeg var helt sikker på at jeg så bilen vår i en sving lenger framme, men så kom den aldri. (Ingrn steder den kunne tatt av. Opplevde noe lignende for et par dager siden. Så en bil komme mot meg på avstand, men møtte den aldri etter en krumning på veien. Var nok bare sliten? Eller forvirret? Tenker Donaldblader der de er i ørkenen og ser oaser 😃 Hadde en papegøye for en del år siden, og kom aldri hjem etter jobb til samme tid. Likevel kunne samboeren sette på middagen når papegøyen begynte å skrike, for da var jeg hjemme 20 min senere 🤪 Anonymkode: be625...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #44 Del Skrevet 6. august Vardøger er ganske vanlig har jeg fått med meg. Ser det er flere i tråden her som sier at de har vardøger fordi de hører andre som kommer først en stund etter at de hører dem. Det er ikke de som hører vardøgene som har dem, men de som skal komme hjem. Vardøger er varsel om at de skal komme hjem. Og de er noe som følger menneskene og ikke stedet. Har hendt jeg har fått varsel med vardøger når broren min kommer på besøk til meg også, så det er ikke bare der han bor han sender varsel om at "nå kommer jeg snart" Det var noe som skjedde meg da jeg var liten. Det var forresten to hendelser. Jeg har tenkt masse på de i ettertid, men klarer ikke å fatte hva det var. Lurer på om det er det som kalles deja vu? Jeg gikk hjem fra skolen og akkurat på streknigen jeg gikk pleide det ikke gå så mange andre folk. Så kommer det ei jente i motsatt retning. Jeg så henne og kjente henne igjen, men følelsen av at jeg kjente henne igjen fra mange år tilbake var så sterk at det kjentes ut som kroppen ble nummen og seig og jeg klarte nesten ikke bevege meg. Klarer ikke helt å forklare det heller. Men jeg kjente henne igjen og den gangen husker jeg at jeg tenkte et navn også, men det har jeg glemt nå. Jeg husker bare at det var så utrolig rart at jeg kjente denne jenta igjen som en jeg hadde sett for så mange år siden. Jeg var ikke mer enn 9-10 år eller noe sånt, og jeg kunne jo umulig ha sett henne for mange år siden like gammel som jeg så henne da hun gikk forbi meg. Andre gangen var da jeg var med moren min på besøk til bakeriet til onkelen min. Vi kom inn i rommet ved siden av der de smurte kakene og onkelen min sto og feide gulvet. Jeg fikk en skikkelig ekkel følelse i magen, akkurat som om noen dro i den eller slo meg eller noe sånt. Jeg kjente at jeg ble helt vissen i bena og jeg visste at jeg hadde opplevd det samme tidligere. Det var nesten så jeg ble skikkelig irritert fordi jeg kjente igjen situasjonen, men husket ikke når jeg hadde opplevd det samme. Det er flere ganger jeg har opplevd noe lignende også, men ikke så kraftig så det har ikke festet seg så godt at jeg kan huske helt spesielt. Anonymkode: 3124d...5d7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #45 Del Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Det er bevist i en artikkel fra 2012 at en partikkel kan være på to steder på en gang. Og med det kan man se for seg at den ikke bare kan være på to plasser men mange. Over vår fatteevne, men vi lever i parallelle dimensjoner. Uendelig mange. Derav disse opplevelsene. Anonymkode: 13d0c...07b Spennende! Har du noen link eller noe? 😲😮 Anonymkode: b68fd...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august #46 Del Skrevet 6. august Jeg hadde et ankelsmykke jeg var svært glad i, som ble borte. Lette over alt, men helt borte. Skulle flytte ikke så lenge etter, så tenkte at jeg kanskje finner det da... Smykket bli ikke funnet. I det nye huset hadde vi et skrivebord med stasjonær data. Hadde vell bodd der er par år, da smykket plutselig låg så fint ved siden av datamusen😅😅 Lurer veldig på hvem det var som hadde "lånt" det😉 Anonymkode: 10ece...6da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå