AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Del Skrevet 26. juli 2020 Hatt en del one night stands og nå er jeg gravid... Føler meg så dum. Vet ikke hvem faren er og jeg tørr ikke si det til noen, bare fortalt det til to veninner. Hva skal jeg si til folk og til barnet mitt når dagen kommer hvor h'n spør meg "hvem er min far?". Jeg kommer ikke til å ta abort. Føler meg så mislykket... Hva ville du gjort om du var i min situasjon?! Anonymkode: 9f17b...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Del Skrevet 26. juli 2020 Hvorfor kommer du ikke til å ta abort? Anonymkode: fd349...9eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Del Skrevet 26. juli 2020 Tatt abort. Et uskyldig barn skal vel ikke lide pga min idioti. Ingen egg fra denne verpehøna før hun har hane og hønsehus klart. 🥚 🐔 🐓 🏡 Anonymkode: 10866...290 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Del Skrevet 26. juli 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hatt en del one night stands og nå er jeg gravid... Føler meg så dum. Vet ikke hvem faren er og jeg tørr ikke si det til noen, bare fortalt det til to veninner. Hva skal jeg si til folk og til barnet mitt når dagen kommer hvor h'n spør meg "hvem er min far?". Jeg kommer ikke til å ta abort. Føler meg så mislykket... Hva ville du gjort om du var i min situasjon?! Anonymkode: 9f17b...697 Vet du hvem alle ons’ene er? Dvs har du telefonnr eller annen måte å få kontakt med dem på? Om du har bestemt deg for å beholde skal du bli mor og barnet må få vite hvem faren er. Sånn er der bare. Det er flaut å «ligge rundt», men gjort er gjort. Hva med å vente til 1. trimester er over, da er risikoen for at det «går galt» lavere og det er vel snart «for sent» med selvbestemt abort. Så tror jeg at jeg hadde sendt de potensielle vordende fedrene en likelydende SMS, i første omgang, der jeg ville skrevet noe alla - Jeg ble gravid rundt april/mai i år, jeg har bestemt meg for å beholde barnet og ønsker en delaktig far til barnet. Beklageligvis må det gjennomføres DNA-test når babyen er født for å stadfeste hvem som er faren. Jeg skjønner at dette nok kommer som en overraskelse på deg, men det kan altså tenkes at det er du som er den kommende faren. Jeg ville sende en melding for å gi deg rom til å sortere tanker om dette i første rekke for deg selv. Jeg ringer deg om noen dager så vi kan snakkes nærmere, evt kan du ringe meg når du ønsker selv. Hilsen Pia Har du ork til å ringe i stedet kan det være lurt, men du vet mer om disse og kan kanskje gjette deg til reaksjon.. tipper de ringer deg da, evt må du følge opp etter 3-4 dager, med en samtale. Masse lykke til Anonymkode: 72543...347 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #5 Del Skrevet 26. juli 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tatt abort. Et uskyldig barn skal vel ikke lide pga min idioti. Anonymkode: 10866...290 Er ikke den litt selvmotsigende? Anonymkode: ca40b...04c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #6 Del Skrevet 26. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hvem alle ons’ene er? Dvs har du telefonnr eller annen måte å få kontakt med dem på? Om du har bestemt deg for å beholde skal du bli mor og barnet må få vite hvem faren er. Sånn er der bare. Det er flaut å «ligge rundt», men gjort er gjort. Hva med å vente til 1. trimester er over, da er risikoen for at det «går galt» lavere og det er vel snart «for sent» med selvbestemt abort. Så tror jeg at jeg hadde sendt de potensielle vordende fedrene en likelydende SMS, i første omgang, der jeg ville skrevet noe alla - Jeg ble gravid rundt april/mai i år, jeg har bestemt meg for å beholde barnet og ønsker en delaktig far til barnet. Beklageligvis må det gjennomføres DNA-test når babyen er født for å stadfeste hvem som er faren. Jeg skjønner at dette nok kommer som en overraskelse på deg, men det kan altså tenkes at det er du som er den kommende faren. Jeg ville sende en melding for å gi deg rom til å sortere tanker om dette i første rekke for deg selv. Jeg ringer deg om noen dager så vi kan snakkes nærmere, evt kan du ringe meg når du ønsker selv. Hilsen Pia Har du ork til å ringe i stedet kan det være lurt, men du vet mer om disse og kan kanskje gjette deg til reaksjon.. tipper de ringer deg da, evt må du følge opp etter 3-4 dager, med en samtale. Masse lykke til Anonymkode: 72543...347 Er det lovfestet at barnet må vite? Er vel ikke alltid mulig. Fullt mulig å dra hjem med folk og ikke utveksle verken navn eller kontaktinfo. Ser ikke hvordan man skal huke tak i "han i blå eller grønn skjorte fra snær mai en gang" som man "tror kanskje het noe sånt som Steinar eller Arne", "sannsynligvis mørkt hår". Anonymkode: 10866...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #7 Del Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke den litt selvmotsigende? Anonymkode: ca40b...04c Nå må du legge deg og våkne i morgen mer gjennomtenkt. Anonymkode: 10866...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #8 Del Skrevet 26. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lovfestet at barnet må vite? Er vel ikke alltid mulig. Fullt mulig å dra hjem med folk og ikke utveksle verken navn eller kontaktinfo. Ser ikke hvordan man skal huke tak i "han i blå eller grønn skjorte fra snær mai en gang" som man "tror kanskje het noe sånt som Steinar eller Arne", "sannsynligvis mørkt hår". Anonymkode: 10866...290 Nei, det er ikke lovfestet men det står i barnekonvensjonen at barn, så langt det er mulig, har rett til å kjenne sine foreldre. Så stilte jeg også spørsmål til hvorvidt hi vet hvem alle ons’ene er. Forhåpentligvis klarer hun å finne ut av hvem «alle» er, om ikke - vel, da må hun gjøre et forsøk på å finne ut og går det ikke så.. Anonymkode: 72543...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 26. juli 2020 #9 Del Skrevet 26. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hatt en del one night stands og nå er jeg gravid... Føler meg så dum. Vet ikke hvem faren er og jeg tørr ikke si det til noen, bare fortalt det til to veninner. Hva skal jeg si til folk og til barnet mitt når dagen kommer hvor h'n spør meg "hvem er min far?". Jeg kommer ikke til å ta abort. Føler meg så mislykket... Hva ville du gjort om du var i min situasjon?! Anonymkode: 9f17b...697 Det er vel ikke så mye å gjøre. Det blir «far ukjent» på fødselsattesten og minstebidrag fra Nav. Så blir det å fortelle barnet at far virkelig er ukjent, selvfølgelig tilpasset barnets alder. Dette ville jeg svart hvis jeg trodde dette var på ekte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2020 #10 Del Skrevet 26. juli 2020 Uansvarlig mor og far der sistnevnte ikke engang vil kunne være til stede. Det høres ikke ut som en oppskrift på en trygg og god barndom. Her synes jeg det er riktig å ta abort, så får du heller få barn når om du blir mer voksen og ansvarlig når du blir eldre. Anonymkode: c3c59...025 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juli 2020 #11 Del Skrevet 26. juli 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke den litt selvmotsigende? Anonymkode: ca40b...04c Nei. En celleklump er ikke et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå