Gå til innhold

Sharialoven


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden består av mer enn Norge, og som sagt finnes det mennesker fra alle trossamfunn som er imot abortfrislipp og folkemord på funksjonshemmede.

Anonymkode: b2e61...512

«Folkemord på funksjonshemmede» 😂Den var god🤣

Hvor er kilder som gir belegg for dine påstander?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Klossmajor skrev:

«Folkemord på funksjonshemmede» 😂Den var god🤣

Hvor er kilder som gir belegg for dine påstander?

Vi har selvbestemt abort i Norge, som i praksis er folkemord på funksjonshemmede. Spesielt etter endringene i bioteknologiloven som ble vedtatt av Stortinget.

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har selvbestemt abort i Norge, som i praksis er folkemord på funksjonshemmede. Spesielt etter endringene i bioteknologiloven som ble vedtatt av Stortinget.

Anonymkode: b2e61...512

Hva med kilder for resten av påstandene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har selvbestemt abort i Norge, som i praksis er folkemord på funksjonshemmede. Spesielt etter endringene i bioteknologiloven som ble vedtatt av Stortinget.

Anonymkode: b2e61...512

Mener du at de som opplever voldtekt skal føre frem et barn de ufrivillig har fått? Det lyder godt for barnets fremtid. Mor kan og ende opp med psykiske vansker som gjør at barnet og får det vanskelig og senere blir satt på trygd. Jeg er for selvbestemt abort.

Anonymkode: 99e31...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at de som opplever voldtekt skal føre frem et barn de ufrivillig har fått? Det lyder godt for barnets fremtid. Mor kan og ende opp med psykiske vansker som gjør at barnet og får det vanskelig og senere blir satt på trygd. Jeg er for selvbestemt abort.

Anonymkode: 99e31...65c

Barnet har ingen skyld i dette, orker ikke kvinnen å ta seg av barnet får hun adoptere det vekk

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barnet har ingen skyld i dette, orker ikke kvinnen å ta seg av barnet får hun adoptere det vekk

Anonymkode: b2e61...512

Ved å adoptere barnet bort så blir det jo fremdeles straffet. Jeg aksepterer mye her i verden, men holdningene du ytrer er like bekymringsverdige som de på ytre høyrefløy. Håper det er andre medlemmer enn disse inn på KG som følger med på hva du skriver. 

Anonymkode: 094c3...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved å adoptere barnet bort så blir det jo fremdeles straffet. Jeg aksepterer mye her i verden, men holdningene du ytrer er like bekymringsverdige som de på ytre høyrefløy. Håper det er andre medlemmer enn disse inn på KG som følger med på hva du skriver. Anonymkode: 094c3...67a

Det er en verre straff å bli drept slik aborttilhengerne ønsker.

Mange på ytre-høyrefløy deler mitt syn, fornuftig nok.

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en verre straff å bli drept slik aborttilhengerne ønsker.

Mange på ytre-høyrefløy deler mitt syn, fornuftig nok.

Anonymkode: b2e61...512

Slike som deg har ingenting positivt å bidra med i det norske samfunnet

Anonymkode: 094c3...67a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike som deg har ingenting positivt å bidra med i det norske samfunnet

Anonymkode: 094c3...67a

Kunne sagt det samme om dere abortliberale ateister. Det beste ville vært om dere ble fjernet fra Norge, så vi kunne fått et godt samfunn igjen.

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne sagt det samme om dere abortliberale ateister. Det beste ville vært om dere ble fjernet fra Norge, så vi kunne fått et godt samfunn igjen.

Anonymkode: b2e61...512

Vi hadde et bra samfunn før slike som deg kom. Nå kan du kalle meg for det du vil, men kjenner at det gir jeg blanke i. Håper du våkner en dag.

Anonymkode: 094c3...67a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Det samme kan sies om mye av islam. Folk tror det er en helt grusom religion uten å vite hva de snakker om.

Anonymkode: dfcb0...8d7

Folk har nok ikke problemer med islam som en religion, men som en politisk doktrine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne sagt det samme om dere abortliberale ateister. Det beste ville vært om dere ble fjernet fra Norge, så vi kunne fått et godt samfunn igjen.

Anonymkode: b2e61...512

Vi klarer oss fint uten dere religiøse fanatikere med lav iq.

Anonymkode: f8a8d...60a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi hadde et bra samfunn før slike som deg kom. Nå kan du kalle meg for det du vil, men kjenner at det gir jeg blanke i. Håper du våkner en dag.

Anonymkode: 094c3...67a

Vi var her lenge før dere ateister, dere har kun blitt et problem de siste tiårene.

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi klarer oss fint uten dere religiøse fanatikere med lav iq.

Anonymkode: f8a8d...60a

Vi har høyere iq enn dere lavtstående ateister.

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har høyere iq enn dere lavtstående ateister.

Anonymkode: b2e61...512

Statistikker viser noe annet, men lykke til.

Anonymkode: f8a8d...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.7.2020 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Kunne sagt det samme om dere abortliberale ateister. Det beste ville vært om dere ble fjernet fra Norge, så vi kunne fått et godt samfunn igjen.

Anonymkode: b2e61...512

Jeg er ateist, som folk flest i Skandinavia. Hvorfor ville det vært bra om vi ble fjernet? Hva galt gjør jeg mot deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Statistikker viser noe annet, men lykke til.Anonymkode: f8a8d...60a

Feil

Anonymkode: b2e61...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, mordi skrev:

Jeg er ateist, som folk flest i Skandinavia. Hvorfor ville det vært bra om vi ble fjernet? Hva galt gjør jeg mot deg?

Folk flest er religiøse, inkludert flertallet av nordmenn som er medlemmer i trossamfunn og tror på Gud.

Anonymkode: b2e61...512

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.7.2020 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Det samme kan sies om mye av islam. Folk tror det er en helt grusom religion uten å vite hva de snakker om.

Anonymkode: dfcb0...8d7

Klassisk "argument" mot islamkritikk: "Folk vet ikke hva de snakker om", "du må være muslim for å forstå islam" bla bla. Spiller ingen rolle om man referer til tekster innen islam, til Muhammeds liv og virke, til konkrete tilfeller hvor grusomme handling har blitt legitimert av tekst og lære osv, det er alltid samme svar: "du har ikke satt deg inn i islam", "du vet ikke hva du snakker om". 

Islam har selvsagt gode sider, som de aller fleste religioner eller ideologier. Ja, man finner til og med gode sider ved nazismen, men det gjør ikke nazismen missforstått eller mindre bedriten av den grunn. Islam er en eksplosiv og farlig blanding av religion og politikk/ideologi, og inntil islam kvitter seg med sistnevnte aspekter ønsker jeg islam dit peppern gror. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...