Gå til innhold

Johnny Depp og Amber Heard


Cleopatra70

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fulgt noe særlig med i denne saken dessverre. Jeg så den videoen for en tid tilbake der Johnny Depp slamrer med skapdører og virker som han er ute av kontroll, og leste litt om det på den tiden og fant Amber ganske mistenkelig også, og konkluderte med at de begge måtte være sprø.
Men så viser det seg at det er Amber som er overgriperen, og Johnny virker veldig mye som et offer i hele dette greiene. Jeg har hørt audioene som er lekket og er helt sjokkert. Jeg syns dette virker som et overlagt og planlagt forsøk på å ødelegge ham, og det minner veldig mye om hva man blir utsatt for når man lever sammen med en narsissist. I den siste audioen som er en telefonsamtale mellom dem, så sier han jo også at hun bare var en idè i hodet hans, at han elsket henne men hun fins ikke. Forferdelig trist, og jeg syns ut fra alle audioene jeg har hørt at han virker veldig empatisk og at han prøver å komme henne i møte uansett hvor urimelig hun er. Men hun...kynisk, manipulerende, ondskapsfull. Her er den siste audioen da han helt klart har fått nok. Han tilbyr henne å ordne skilsmissen utenfor rettssalen fordi han vet en rettssak kommer til å skade henne - etter alt hun har gjort. Jeg syns det er helt utrolig.
(Er det forresten noen som har et sammendrag av hele denne saken, gjerne på audio? Jeg finner bare bruddstykker når jeg leter.)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke denne saken gammelt nytt? Jeg har i hvert fall lest om det for lenge siden i amerikanske medier. Depp blir fullstendig frikjent for alle anklager, og får all den støtte han fortjener.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cleopatra70 skrev:

Johnny Depp har visst hatt en mor som var skremmende lik Amber:

 

Damn, den videoen trengte jeg å se. Angående Amber heard vil jeg bare si at hun er en ond, manipulativ heks som har vært veldig kalkulerende i denne situasjonen. Nøye planlagt fra start til slutt. Stakkars mann... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jif skrev:

Eller Kate

 

Jeg stemmer på Marylin ❤️ 

 

Endret av Cleopatra70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En ting er sikkert hadde det vært Johnny Depp som gjorde det Amber Heard gjorde så ville denne tråden hat 1000+ svar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
På 28.2.2020 den 17.24, Aragorn ll Elessar skrev:

En ting er sikkert hadde det vært Johnny Depp som gjorde det Amber Heard gjorde så ville denne tråden hat 1000+ svar

Helt sikkert. Men det er jo fordi Johnny Depp er 1000 ganger mer kjent enn Amber Heard. Hun er helt uinteressant for de aller feste. En golddigger og lykkejeger og gamle Depp var kåt nok til å bite på. Men selvfølgelig helt forferdelig at hun tydeligvis er en psykopat 😱 Men mange inkl meg mistet mye respekt for Depp når han gikk etter ei 30 år yngre dame. Jeg trodde faktisk at han hadde langt mer klasse og integritet enn det.

Men det er selvfølgelig synd på ham som har opplevd et forhold med en psykopat. Han har i det minste råd til et arsenal av verdens beste psykologer og advokater, i motsetning til hva de aller, aller fleste som har vært i slike destruktive forhold har.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest AthenaRavenLuna

Jeg har aldri tvilt på at Depp har vært uskyldig, han er ett offer for ei psyko kjerring. Dette kvinnemenneske er en manipulerende løgner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har aldri tvilt på at Depp har vært uskyldig, han er ett offer for ei psyko kjerring. Dette kvinnemenneske er en manipulerende løgner. 

Enig, det tror jeg også. Håper hun blir kastet i fengsel. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
6 timer siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har aldri tvilt på at Depp har vært uskyldig, han er ett offer for ei psyko kjerring. Dette kvinnemenneske er en manipulerende løgner. 

Tror jeg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Meadow skrev:

Enig, det tror jeg også. Håper hun blir kastet i fengsel. 

Hun er kjendis og rik i USA. Hun skal ikke i noe fengsel.. Hun slipper vel unna med en bot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg heier på Johnny og har hatt crush på han siden jeg var tenåring, og han spilte high school detektiv i "21 Jump Street".

Johnny blir aldri gammel, når han var 25 så han ut som en 17 åring og sånn har det fortsatt livet igjennom. 

Selv i en alder av 57 år ser han uforskammet karismatisk ut, til tross for mange år med rock'n roll & drugs. 

Håper Amber H blir knust👊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fikk ikke hvile lenge på lauvbæra denne karen. Hvordan tror dere det går denne gangen? 

87BAAFD8-1E60-4541-99FF-0265453E1A51.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han er uskyldig igjen. Ifølge regissøren av filmen så skjedde ikke det GB påstår. Og Camille Vasquez👸 skal ta denne saken også,så tror han vinner igjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...