Gå til innhold

Eggløsningsslim to dager etter eggløsning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk eggløsningsslim for 6 dager siden, og positiv eggløsningstest for 2 dager siden, og idag har jeg altså eggløsningsslim igjen! Blir forvirret! Har bestandig eggløsningsslim 3 dager før eggløsning. Så det stemte med den dagen jeg fikk positiv test. Men blir så forvirra når jeg har strekkbar slim igjen nå idag to dager etter positiv el test... noen som vet? 

Anonymkode: 8cbce...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste her engang at sæd rester er stretchy. 

Anonymkode: 5d7ee...9ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, det kan hende du hadde to eggløsninger.

Anonymkode: 8658f...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt, det kan hende du hadde to eggløsninger.

Anonymkode: 8658f...c54

Går det an å ha eggløsning to ganger på en syklus? Har så klart hørt om at man kan slippe to egg, da er jo sjansen for tvillinger der, men to forskjellige dager i samme syklus? Går det an? 

Anonymkode: 8cbce...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også opplevde det nå.. tror d var el en gang mellom 26-29, hadde stikninger og slim da + at det var «riktige dager» i syklusen.. men nå ser i forb med toalettbesøk  jeg at jeg hadde Skikkelig slim i dag igjen.. så da kan jeg sikkert glemme denne pp, da siste gang vi hadde sex var 28.07:/ blir gal av dette...

Anonymkode: 73134...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg også opplevde det nå.. tror d var el en gang mellom 26-29, hadde stikninger og slim da + at det var «riktige dager» i syklusen.. men nå ser i forb med toalettbesøk  jeg at jeg hadde Skikkelig slim i dag igjen.. så da kan jeg sikkert glemme denne pp, da siste gang vi hadde sex var 28.07:/ blir gal av dette...

Anonymkode: 73134...503

Hvorfor har dere sex kun på eventuell eggløsningsdag og ikke annen hver dag? Har dere kun sex for å få barn eller hva er greia? 

 

Anonymkode: 6096e...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har dere sex kun på eventuell eggløsningsdag og ikke annen hver dag? Har dere kun sex for å få barn eller hva er greia? 

 

Anonymkode: 6096e...d26

Hadde sex annenhver dag fra 24.07..  så hyppig som «Annenhverdags-sex» Har vi for å få barn ja. Med en ettåring i hus og Midt i hytte-og ferieturer, så tenker jeg det ikke er så unaturlig ... 

Anonymkode: 73134...503

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få el så sent som syklusdag 19-20 , som

jeg er på i dag var for meg urealistisk .

Anonymkode: 73134...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Å få el så sent som syklusdag 19-20 , som

jeg er på i dag var for meg urealistisk .

Anonymkode: 73134...503

Men fullt mulig 😊

Anonymkode: 8658f...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men fullt mulig 😊

Anonymkode: 8658f...c54

Ja og tror det er d som er skjedd desverre:/ og da er det bare å innse at sex ikke klaffet på denne mnd. Så da venter jeg på mensen og prøver på nytt neste mnd.😏 

Anonymkode: 73134...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...