Gå til innhold

Tannbleking, hvor kan det gjøres via en behandling, med resultat blendahvite tenner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier!

Finnes det? Noen jeg kjenner, har nettopp betalt noen tusen for bleking hos et velværestudio. Null resultat og penger i do.

Har lyst å bleke tenner til blendahvite smil. Har helt vanlige tenner nå. Dvs ikke kritthvite, men hvite nok til at ingen reagerer. Har normalt pene renner. Likevel lyst å bleke. Skylle dra på samme sted som bekjent, men det utgår nå!

Har noen erfaring med effektiv hjemmebleking? Evt hvilket merke?

Vet at mange misliker unaturlig hvite tenner, men jeg syns det er pent med hvite rene tenner. 

Takk for alle tips! 

Anonymkode: 883b7...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bare få Blenda hvite tenner om du har hvitt dentin. Så det kan godt hende at du får et annet resultat enn den bekjente. 

Anonymkode: 44231...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bare få Blenda hvite tenner om du har hvitt dentin. Så det kan godt hende at du får et annet resultat enn den bekjente. 

Anonymkode: 44231...bc7

Sikkert dumt spørsmål, men hva mener du med hvitt dentin?

Anonymkode: 883b7...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fuck med emaljen din. Jeg har masse skader i emaljen og det gir smerter nesten konstant. I kjevebenet i skuldre opp bak øynene. Det er veldig kjipt. Noen tenner har tannlegen måtte drepe pga av smerten. Og ikke alltid det hjelper heller for  En kan risikere nervene husker smerten selv om årsaken er vekk. 
 

 

Anonymkode: 3f9b8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål, men hva mener du med hvitt dentin?

Anonymkode: 883b7...7e3

Det er emaljen du bleker, dentinet er selve tannen, det som er under emaljen. Folk har forskjellig farge på dentinet, og om du har mørkt/grått/blått/gult dentin så vil den fargen skinne igjennom emaljen og du vil ikke kunne få helt hvite tenner, da kan de faktisk bli gulere av å blekes fordi du sliter på emaljen så mere av dentinet skinner igjennom. 

Anonymkode: 44231...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke fuck med emaljen din. Jeg har masse skader i emaljen og det gir smerter nesten konstant. I kjevebenet i skuldre opp bak øynene. Det er veldig kjipt. Noen tenner har tannlegen måtte drepe pga av smerten. Og ikke alltid det hjelper heller for  En kan risikere nervene husker smerten selv om årsaken er vekk. 
 

 

Anonymkode: 3f9b8...57f

Fikk du disse skadene pga tannbleking?

Anonymkode: 1ed2a...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du disse skadene pga tannbleking?

Anonymkode: 1ed2a...d30

Nei

og bleker du tennene hos en ansvarlig tannlege er du safe på å ikke få skader. Min spurte til og med om jeg ville 😳he he. Men jeg ville ikke turt noen annen metode uten å studert nøye Og satt meg grundig inn i hvilket middel jeg fikk utdelt. 

Men da må du finne en tannlege som gir deg  middel til tross for at du har naturlig hvite tenner. 

 

Anonymkode: 3f9b8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som skrevet over av den andre. Ikke alle kan få kritthvite tenner grunnet fargen på det under emaljen

Anonymkode: 3f9b8...57f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...