AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #1 Del Skrevet 22. juli 2020 Hvor lenge holder partner før det går for han ved vanlig penetrering? Synes mange holder veldig kort 😛 Lurer på om de jeg har møtt er raske eller hva som er vanlig Svar ærlig da, folkens! Gidder ikke høre om skryte historier det mannen holdt på i timesvis til hun fikk gnagsår hvis det er løgn 😛 Anonymkode: 9ac43...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #2 Del Skrevet 22. juli 2020 15-20 min. Vi hadde vår første kjappis på 9 år her for noen uker siden, den var 5 min. Anonymkode: 256fb...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #3 Del Skrevet 22. juli 2020 Jeg er blant de som synes det er greit at mannen er kjapp jeg 😛 Har ikke så mye glede av "inn/ut" i evigheter... Klitoris-stimulanse gir meg mye mer. Maks på min mann er kanskje 10 min, men om han stopper litt underveis, kan han hale det ut. Han kan også komme på 2 min om jeg stimulerer han litt ekstra og vi ønsker en "kjapp en". Anonymkode: 717a2...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #4 Del Skrevet 22. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blant de som synes det er greit at mannen er kjapp jeg 😛 Har ikke så mye glede av "inn/ut" i evigheter... Klitoris-stimulanse gir meg mye mer. Maks på min mann er kanskje 10 min, men om han stopper litt underveis, kan han hale det ut. Han kan også komme på 2 min om jeg stimulerer han litt ekstra og vi ønsker en "kjapp en". Anonymkode: 717a2...3fd Helt greit om det ikke trekker ut i evigheter her også synes jeg 😛 men aldri opplevd noen som har holdt i 10 minutter... Nåværende kan komme etter seriøst noen få ganger ut/inn, tipper under et minutt, og noen ganger skjedd på vei inn.. Det er den mest ekstreme faktisk 😛 Mens venninner har snakket om menn som holder det gående 😛 en mellomting hadde kanskje vært greit? Synes også klitoris stimulanse fungerer best, men har jo heller ikke fått testet det andre skikkelig ettersom det er over så raskt 😛 Anonymkode: 9ac43...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tranma Skrevet 22. juli 2020 #5 Del Skrevet 22. juli 2020 Kommer an på hvor lenge vi har tenkt å holde på. Jeg kan ikke suge han på starten om vi skal holde på lenge, ellers er det egentlig opp til oss hvordan vi gjør det. Skal han kjøre på sammenhengende lenge går det bare maks 5 minutter, men tar vi litt pauser osv kan han holde ut ganske lenge, en time kan vi vel holde på til sammen kanskje 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #6 Del Skrevet 22. juli 2020 Jeg har aldri tatt tiden, så det aner jeg ikke. Ellers kommer det an på hvor lenge det er siden vi hadde sex. Når det er lang tid kan det ta sånn 2 min. Andre ganger har han ikke kommet før jeg begynner å bli sår (men det tar ikke timesvis, altså, kanskje en drøy halvtime?). Anonymkode: d0192...634 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #7 Del Skrevet 22. juli 2020 Kan være alt fra et par minutter til ti minutter dersom vi bare kjører på. Kommer an på hvor lenge det er siden sist og hvor lenge vi har teaset i forkant. Som regel bytter vi jo litt stilling, og han tar pauser og går over til fingring eller slikking dersom han er i ferd med å komme «for tidlig» - da varer han jo lengre. Men sex i mer enn 30minutter er det sjelden vi har, ingen av oss har behov for det. Som småbarnsforeldre blir det flest kjappiser 😅 Anonymkode: 6a41f...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #8 Del Skrevet 22. juli 2020 Her er det veldig mye som spiller inn, også for godt etablerte. Stress, alkohol, helse, har han vært i modus for sex osv. Her i huset kan det ta fra 10 jokk til evigheter.... At de kommer kjapt kan du ta som et kompliment - da er de kåt (på deg). Ellers er det jo en treningssak å stoppe rett før det kommer, gjenta flere ganger. Anonymkode: 5a785...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentadi Skrevet 22. juli 2020 #9 Del Skrevet 22. juli 2020 Han kan holde på så lenge han vil - styrer det med fart og korte pauser. Jeg orker selvfølgelig ikke holde på i evigheter. Da blir jeg sår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #10 Del Skrevet 22. juli 2020 For lenge etter min smak 😂 han kan holde på til jeg blir så sår at jeg må be han bli ferdig. Jeg foretrekker korte men ofte, og han liker lange men sjeldent. Så til vanlig kanskje en halv time med penetering, før jeg får nok. men hele oppleget varer vel i gjennomsnitt 2 timer. Han er en av de guttene som kan fortsette etter å ha kommet, så han kan komme 3 ganger på en runde. Anonymkode: baf27...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 22. juli 2020 #11 Del Skrevet 22. juli 2020 Han holder til jeg sier han må gi seg. Jeg blir som regel sår før han kommer av seg selv. Vi bruker kondom, så det hjelper jo, men han er igrunn akkurat lik uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #12 Del Skrevet 22. juli 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg foretrekker korte men ofte, og han liker lange men sjeldent. Kona mi foretrekker kort og sjelden... Anonymkode: 5a785...eb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #13 Del Skrevet 22. juli 2020 Eksen varte i snitt 15 min, tipper jeg. Han kunne vare lenger hvis han ville det. Sjelden kortere, for han ville ikke ha kjappiser. Noen ganger hadde vi 20-30 min penetrering til sammen før vi ga oss, med pauser underveis. Han jeg holder på med nå varer i evigheter føler jeg. Kan ri ham en halvtime i strekk, omtrent. Har aldri vært borti noen som varer lengre enn 5 min når jeg rir dem. Men jeg klager ikke - liker lange samleier. Anonymkode: acb56...8dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #14 Del Skrevet 22. juli 2020 De fleste kommer på 2 minutter. Heldigvis finnes det et og annet vidunderlig unntak! Anonymkode: 9000e...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #15 Del Skrevet 22. juli 2020 vanligvis etter10-15 min. Og da må han gjøre en innsats for å komme. Mannen min har aldri vært blant de som kommer lett, dessverre. Jeg kommer fort selv, og liker kjappiser. Skulle ønske han var litt raskere. Kommer heller ikke ved oral eller runing (fra meg).. fikk en elsker etter mange år med mannen-- som kom veldig lett.. syntes det var digg Anonymkode: c99d6...fed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #16 Del Skrevet 22. juli 2020 Siden jeg er en kvinne som ikke får orgasme så lett, føler jeg meg skikkelig bra sammen med min nåværende kjæreste. Han er heldigvis ikke er fan av å komme fortest mulig. Han sier han liker å nyte det lengst mulig Selve akten kan vare alt fra 20min - et par timer. Men selve PiV seansen pleier å vare 10-20 min. Med pauser selvsagt. Røft beregnet. Tar jo ikke tiden når jeg har sex. 😛 Min eks var fan av minst mulig forspill og kortest mulig sex. Var veldig lett for han å komme etter et par minutter. Anonymkode: 7d67a...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2020 #17 Del Skrevet 22. juli 2020 Synes 3-10 minutter med penetrering er optimalt. Lenger er kjedelig. Men liker å kose lenge. Ligge på armen... Anonymkode: b8e79...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 23. juli 2020 #18 Del Skrevet 23. juli 2020 På 22.7.2020 den 12.49, AnonymBruker skrev: Hvor lenge holder partner før det går for han ved vanlig penetrering? Dette er undersøkt, ved å ta tiden på noen hundre heterofile par. Et uavbrutt samleie, målt fra penetrering til utløsning, tar mellom 3 og 7 minutter. https://www.klikk.no/side2/helse/sa-lenge-varer-et-samleie-i-gjennomsnitt-4542374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. juli 2020 #19 Del Skrevet 23. juli 2020 Ikke lenge, men han holder ereksjonen hele tiden både etter to og tre sprut Jeg kommer veldig fort selv ved kun penetrering, så for min del er det ikke digg med eviglange samleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2020 #20 Del Skrevet 23. juli 2020 Mannen min er såpass viljesterk at han holder igjen til jeg kommer/har kommet, om det tar 2 min eller 2 timer. Anonymkode: 08d48...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå