Gå til innhold

Dine billige sminkefavoritter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da snakker vi Loreal, Isadora, Rimmel, Max Factor... Og kanskje Mac, blant annet. Ikke Dior😉

Vil gjerne vite hva du kjøper rimelig og hvorfor du synes akkurat det produktet er bra. Jeg kan begynne:

Maybelline lash sensational fordi den de separerer vippene pent uten å gi for mye volum. Jeg har korte kjipe vipper. 

The balm Mary Lou highlighter fordi den ser ganske naturlig ut, ikke sånn heftig glitter som mange andre bruker. 

Fit me concealer fra Maybelline fordi den ikke er for tykk, og dekker passelig.

Anonymkode: 0e654...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Colourpop øyenskyggepaletter. De funker bare veldig bra for meg da de henger lenge på øyelokket og gir generelt godt fargeutbytte. Har også en fra makeupmekka med sterke høstfarger som er like god. 

Kjøper noen matte leppeprodukt, brynspensel og øyebrynsgel fra Nyx. Holder lenge og har de rette fargene for meg. 

Anonymkode: 891c6...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å kjøpe blush/rouge fra YSL, Estee Lauder etc, men da Vita la ned kjøpte jeg en fra Isadora (tror det var 50 prosent) og den er kjempefin! Nydelig farge, bedre enn jeg har funnet på lenge, og sitter bra på huden. 

Men: forpakningen er kjip. Det er en bitteliten plastikkfirkant, mye mindre enn de fra dyre merker, og den ser stygg ut. Selve produktet løsnet fra esken første gang jeg åpnet den, så nå holder den på å falle ut hver gang jeg åpner den. Men rougen i seg selv er fin. 

Anonymkode: 31a77...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Colourpop øyenskyggepaletter. De funker bare veldig bra for meg da de henger lenge på øyelokket og gir generelt godt fargeutbytte. Har også en fra makeupmekka med sterke høstfarger som er like god. 

Kjøper noen matte leppeprodukt, brynspensel og øyebrynsgel fra Nyx. Holder lenge og har de rette fargene for meg. 

Anonymkode: 891c6...79e

Enig i at mm har noe greit. Noe ræl også. Har funnet ok maskara der til tretti kroner og ganske fin øyenskygge. Primeren var dårlig og foundationen lukter sterkt og er veldig rennende. Upraktisk forpakning også. 

Hvor kjøper du Colourpop? 

Anonymkode: 0e654...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet alle hverdags favorittene hos Makeup Mekka. Har bommet på noen kjøp også, men med de (try me) prisene de har, så er det helt greit. Aldri hatt så billig sminke forbruk som nå. 

Hello Pretty Powder Foundation, liker at den holder seg hele dagen, at den har faktor 20, og at huden ikke får kvise/nuppe utbrudd. 

Long Lasting Brow Tint, er favoritten over noen bryn produkt jeg noen gang har brukt. Denne sitter hele dagen, selv når det er som varmest om sommeren på jobb i bhg. Vandt til ett halv bryn ved dagens slutt 🙈

Ultra Length Water Res. Mascara, tåler en dag ute i all slags vær uten å klumpe eller sverte av, gir ett naturlig resultat. Lett å vaske av med rens og sliter ikke på vippene sånn jeg synes vannfast kan gjøre. 

Final touch baked bronzer - glow, godt pigmenter, gir fin glød uten å bli for mye eller unaturlig rød eller oransje. 

Alt er Makeup Mekka. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MissPierce skrev:

Har funnet alle hverdags favorittene hos Makeup Mekka. Har bommet på noen kjøp også, men med de (try me) prisene de har, så er det helt greit. Aldri hatt så billig sminke forbruk som nå. 

Hello Pretty Powder Foundation, liker at den holder seg hele dagen, at den har faktor 20, og at huden ikke får kvise/nuppe utbrudd. 

Long Lasting Brow Tint, er favoritten over noen bryn produkt jeg noen gang har brukt. Denne sitter hele dagen, selv når det er som varmest om sommeren på jobb i bhg. Vandt til ett halv bryn ved dagens slutt 🙈

Ultra Length Water Res. Mascara, tåler en dag ute i all slags vær uten å klumpe eller sverte av, gir ett naturlig resultat. Lett å vaske av med rens og sliter ikke på vippene sånn jeg synes vannfast kan gjøre. 

Final touch baked bronzer - glow, godt pigmenter, gir fin glød uten å bli for mye eller unaturlig rød eller oransje. 

Alt er Makeup Mekka. 

 

Støtter alle disse. Er også veldig fornøyd med blush sticken de har dersom jeg føler meg litt grå og bare trenger litt farge.

Anonymkode: 8776c...eb5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mascaraer fra Isadora 

Cover up foundation fra Isadora 

Born to glow foundation fra Nyx

Catrice camouflage concealer

Elf 16h camouflage concealer

Essence mascaraer

De matte blushene til makeupmekka 

Essence sine blusher 

H&M sine egne blusher 

Colourpop øyenskyggepaletter

Nyx micro brow

Nyx butter gloss

Isadora lipliner

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wet`n wild megaglo highlighter i precious petals

ELF Highlighter i moonlight pearls

L’Oréal brow artist plumper gel i clear

Isadora inliner i blonde

Maybelline dream urban cover foundation

Lip Glace nutrition gloss i dragon fruit
 

Makeup Mekka waterful no-powder powder (det beste jeg har prøvd av alle både high end og billig merker)

Anonymkode: 73313...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...