Gå til innhold

Blir rett og slett stygg i huden av pudder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om børsten er helt ny eller vaske, kan jeg bli veldig stygg. Bruker Bare Minerals så det er litt rart. Kan legge seg kjempe fint på, men skjer mer og mer at huden ser tørr ut, i tillegg fremhever det urenheter og sånne små ormer. Har ikke mye av dem, men særlig området ved kjevene har jeg litt uren hud. Fikk uvanen å klemme ut disse, men det gjør alt verre. Ser ut som jeg har lagt ansiktet i brennesle. 
Pleier å fukte huden etter, gnir ikke men slår litt rundt slik at jeg ikke ser så tørr ut. Er solfaktor i det og det er det eneste pudderet jeg vet som faktisk legger seg naturlig på og ikke ser ut som brunt støv slik som mye annet. 

Anonymkode: 22744...c10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på samme måte. Pudder er ikke for alle. Jeg får også tydelig verre hud av pudder, og ujevnheter blir veldig synlige. Ser også tørrere ut enn jeg er. Flytende foundation er nok løsningen for deg også. Hvis du er redd for å se ut som at du har på deg en maske, så velg en med lett dekkevne eller bland den ut med fuktighetskrem.

Anonymkode: 2868f...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker enten bb cream eller blander litt foundation i ansiktskrem eller solkremen min, også dekker jeg urenheter litt bedre etterpå. Synes huden ser bedre ut med bare litt dekke. 

Prøv å kjøp en bha syre du kan ha på huden på kvelden, jeg liker cosrx bha blackhead power liqiud, også the ordinary niacinamide +zink på dagtid under kremen din. Da tror jeg de småkvisene og tilstoppende porene dine vil bli bedre! 

Når jeg brukte bare minerals så brukte jeg visst feil kost, jeg reagerer på dyrehår så endte opp med stygg hud og kløe.. Trodde det var pudderet i seg selv, men viste seg å være kosten. Det er likevel ikke det beste pudderet jeg har hatt på huden.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bruker vel primer før påføring, - og settingspray/settingpudder til slutt?

Bruker man kun forunadtion (pudder eller flytende) så er det jo ikke rart det ikke blir pent

Anonymkode: ba797...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Har det på samme måte. Pudder er ikke for alle. Jeg får også tydelig verre hud av pudder, og ujevnheter blir veldig synlige. Ser også tørrere ut enn jeg er. Flytende foundation er nok løsningen for deg også. Hvis du er redd for å se ut som at du har på deg en maske, så velg en med lett dekkevne eller bland den ut med fuktighetskrem.

Anonymkode: 2868f...055

Hvis man sliter med fet og blank hud så fungerer ikke dette heller. Jeg har uren skinnende hud i ansiktet og tar jeg på meg flytende foundation uten å avslutte med pudder ser jeg ut som jeg har sittet 2 timer i badstue i trynet. Så er jeg så heldig at jeg på toppen av det sliter med det samme som TS. At pudderet bare fremhever linjer og porer. Så det blir liksom ikke bra uansett hva jeg gjør 😔 

Anonymkode: 090ca...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du bruker vel primer før påføring, - og settingspray/settingpudder til slutt?

Bruker man kun forunadtion (pudder eller flytende) så er det jo ikke rart det ikke blir pent

Anonymkode: ba797...bee

Hjelper det virkelig? 

Anonymkode: 7a2bc...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...