Leviora Skrevet 20. juli 2020 #1 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg venter på en gave sendt privat fra Nevada i USA. Noen som vet sånn ca. hvor lang tid det tar i disse dager? Vet ikke akkurat når den ble sendt, men det er kanskje rundt to uker siden. Håper bare den når frem i det hele tatt da den inneholder noe verdifullt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2020 #2 Del Skrevet 20. juli 2020 Hvordan er den sendt, da? Med vanlig post tar det fort et par måneder normalt. Kanskje mer nå. Anonymkode: b41cc...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 20. juli 2020 #3 Del Skrevet 20. juli 2020 Er den sendt som pakke, da kan den spores her: https://www.usps.com/ Vanligvis tar det et par uker, av og til lenger av og til kortere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maskinisten Skrevet 20. juli 2020 #4 Del Skrevet 20. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er den sendt, da? Med vanlig post tar det fort et par måneder normalt. Kanskje mer nå. Anonymkode: b41cc...917 Par måneder normalt? Overhode ikke. Et par uker er normalen pre-corona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 20. juli 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er den sendt, da? Med vanlig post tar det fort et par måneder normalt. Kanskje mer nå. Anonymkode: b41cc...917 Det håper jeg virkelig ikke 😧 1 time siden, Agathe skrev: Er den sendt som pakke, da kan den spores her: https://www.usps.com/ Vanligvis tar det et par uker, av og til lenger av og til kortere. Har ikke mottatt noe sporingsnr, så jeg har null peiling på hvor den befinner seg. Krysser fingrene for at den kommer om noen få uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå