Gå til innhold

Spørte om å bli kjærester, men han bare snakket det vekk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes du skal gi det litt mer tid, kan hende han må modnes litt til. Kan nok gå begge veier dette men synes ultimatum er litt tidlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sagt til han at du er interessert i et forhold og begynner å få følelser for han men at du føler på at han ikke er på samme sti som deg og at det derfor er best dere går forskjellige veier. Hvis han føler at han vil være kjæreste med deg så vil han si det da, hvis han ikke er interessert I forhold så vil han si at han ikke er der enda men vil fortsette å møte deg, eller så vil han bare si Ok og da vet du med sikkerhet at du har tatt riktig beslutt.  

Anonymkode: 6592f...80a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

at han vil bruke litt tid for og være sikker på hva han gjør, er smart.

Mange folk er for raske i avgjørelsene med og komme seg i et forhold raskest muligt.. Men normalt sett ender det i fiasko etter et par måndter fordi dem ikke kjente hverandre ordentlig og endte opp med å gå i strupen på værandre.

At han tar seg god tid, er en god ting.

ting som han vil vite før han presenterer deg før familien "er du i jobb, er du stabil, flink med økonomi... diverse ting"..
Han tenker sikkert også langsiktig.. Er denne dama bra nok for og stifte en familie i senere framtid?

Mye ting og tenke på.

Ikke forhast deg da blir det bare og gå dumt.. Normalt sett er det bare impuls som strekker seg når man vil i et forhold på 1 dag til 1 måned

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er svart (har ikke lest alt). Men som 30-åring vet jeg at jeg bruker lenger tid på å avgjøre forhold/ikke forhold enn jeg gjorde i tidlig 20-årene som du er i ☺️ Vet ikke helt hvorfor, men har vel noe med at man er litt gamlere og ikke kan/vil «kaste bort» 1-2 år på noe som er litt usikkert osv. Da bruker jeg heller litt lengre tid i holde-på-fasen til jeg føler meg sikrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 mnd er ikke lenge. Ville ventet litt før jeg tok en avgjørelse på om det er verdt å gå videre med. Så lenge han ikke treffer andre selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke uttale meg om hva han tenker, men for meg hadde 2 mnd vært litt lite til å finne ut om jeg ville inngått et forhold eller ikke.. Jeg hadde fortsatt følt at jeg var i «bli kjent» stadiet uten at det nødvendigvis er negativt. 
 

Hvor mange ganger har man i en normalt hektisk hverdag med jobb, venner og andre forpliktelser rukket å se hverandre på 8 uker!? For meg ikke nok til å vite om jeg vil være sammen med personen men nok til å vite om jeg vil fortsette å treffes. 

Anonymkode: c6555...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke uttale meg om hva han tenker, men for meg hadde 2 mnd vært litt lite til å finne ut om jeg ville inngått et forhold eller ikke.. Jeg hadde fortsatt følt at jeg var i «bli kjent» stadiet uten at det nødvendigvis er negativt. 
 

Hvor mange ganger har man i en normalt hektisk hverdag med jobb, venner og andre forpliktelser rukket å se hverandre på 8 uker!? For meg ikke nok til å vite om jeg vil være sammen med personen men nok til å vite om jeg vil fortsette å treffes. 

Anonymkode: c6555...def

Vi møttes egentlig for snart 3 mnd siden, men for å gjør det kortere skrev jeg litt over 2, for det er totalt 3 uker vi ikke så hverandre overhodet pga reise...

Men vi har møttes 2-3 ganger hver uke utenom dette, og overnattet mange ganger hos hverandre, så vil tro vi har vært mange hundre timer sammen... 

Anonymkode: bc18d...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og for meg tar ting tid. Jo eldre man blir jo mer tid bruker man på å bestemme seg for om det er noe man vil eller ei. Gi det 1-2 mnd til, om han så ikke vet så dropper du han om du ønsker å finne en kjæreste.

Anonymkode: f43e6...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han usikker nå, vil ha alltid være usikker. Gå videre!

Anonymkode: 7aaa0...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 og for meg tar ting tid. Jo eldre man blir jo mer tid bruker man på å bestemme seg for om det er noe man vil eller ei. Gi det 1-2 mnd til, om han så ikke vet så dropper du han om du ønsker å finne en kjæreste.

Anonymkode: f43e6...b2c

Om det er noe man vil satse på (som i flytte sammen, gifte seg osv), ja. Men det er jo ikke "farlig" å bli kjærester. De oppfører seg jo allerede som om de er det. Ser ikke helt hvorfor mange er så redde for å kalle seg kjærester når det er det de faktisk er. Å bli kjærester er ikke det samme som at man da må man være sammen resten av livet... Funker det ikke etter et par måneder er det jo bare å gjøre det slutt igjen? 

Å flytte sammen og sånt bør man absolutt vente med, men ser som sagt ikke helt hvorfor det er så farlig å kalle seg kjærester.

Endret av Anonymus Notarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...