Gå til innhold

Anbefale meg en dagkrem med farge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en god en? Jeg er i behov av en med medium farge, evt lys til medium. Har gul varm undertone. 

Anonymkode: 36dfc...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isadora bb cream gir godt med fukt og fin glød. Perfekt nå på sommeren 😄 

last ned.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bonitapia skrev:

Isadora bb cream gir godt med fukt og fin glød. Perfekt nå på sommeren 😄 

last ned.jpeg

Supert takk! Er den lett eller litt tykkere i konsistensen?

Hvilken farge variant til lysmedium hudtone?

Anonymkode: 36dfc...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er lett, føles ikke stram over husen. Likevel dekker den ujevheter/rødhet nok synes jeg selv, særlig på sommeren når man har fått litt ekstra farge i ansiktet. 

Jeg har nr 12, classic beige. Har selv lysmedium hudtone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bonitapia skrev:

Den er lett, føles ikke stram over husen. Likevel dekker den ujevheter/rødhet nok synes jeg selv, særlig på sommeren når man har fått litt ekstra farge i ansiktet. 

Jeg har nr 12, classic beige. Har selv lysmedium hudtone. 

Er ikke beige for kalde hudtoner?

Anonymkode: 36dfc...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke beige for kalde hudtoner?

Anonymkode: 36dfc...46b

Slikt kan jeg ikke, men denne passer meg finest. Du kan jo teste i butikken, kjøper min på Vita 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Estee Lauder Sheer Tint Release spf 15. Litt dyr, men har sverget til denne i mange år. Bruker den som «foundation» hvis jeg skal noe spesielt(bruker ikke sminke til vanlig). 

Anonymkode: dd8ae...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Laura Mercier Tinted Moisturizer i fargen Bisque (medium warm) :) Har gyllen hud med gul undertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også fan av isadora sin bb-cream, som var linket til øverst. Jeg bruker 10 light beige. Har brukt den samme fargen både på vinteren og nå på sommeren, for den smelter veldig lett inn i huden og tilpasser seg hudtonen man har. Vil si jeg har sånn passe lys hud, men ikke typisk kald-lys-blondhåret-skandinavisk hud. Er litt varmere i huden.

Anonymkode: 853af...b49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd så mye forskjellig innen BB-kremer, og kom vel frem til at det beste resultatet kommer når jeg ganske enkelt blander dagkremen min med foundationen min. Da får jeg i pose og sekk, en farge jeg vet passer, en krem som funker for min hud, en jevnere hudtone som likevel ser naturlig ut. Vær bare obs på at fargen kan bli pittelitt lysere når den blandes med kremen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estée Lauder daywear er super, avhengig av denne om sommeren da jeg ikke orker å bruke foundation. Tilpasser seg den hudtonen du har, og gir godt med fukt. 

Anonymkode: d9e5b...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2020 den 13.09, Nightcrawler00 skrev:

Jeg har prøvd så mye forskjellig innen BB-kremer, og kom vel frem til at det beste resultatet kommer når jeg ganske enkelt blander dagkremen min med foundationen min. Da får jeg i pose og sekk, en farge jeg vet passer, en krem som funker for min hud, en jevnere hudtone som likevel ser naturlig ut. Vær bare obs på at fargen kan bli pittelitt lysere når den blandes med kremen.

Fuktighetskrem er ment å trekke inn i huden, foundation skal ligge oppå, hvordan blir det da når disse blandes?

Enten trekker jo i gen ting inn, eller alt trekke inn og gir uren hud?

Anonymkode: 36dfc...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fuktighetskrem er ment å trekke inn i huden, foundation skal ligge oppå, hvordan blir det da når disse blandes?

Enten trekker jo i gen ting inn, eller alt trekke inn og gir uren hud?

Anonymkode: 36dfc...46b

Det blir vel det samme som med så kalt hydrerende foundation? Det gir i hvert fall ikke mening at foundationen trekker _mer_ inn i huden fordi den blandes med fuktighet.

Anonymkode: f6a03...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...