Gå til innhold

Hvordan burde jeg ta det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et år siden møtte jeg en jente på date, og vi hadde sex første natta. Samtalen døde ut, men vi prata litt etter det og vi skulle egt møtes, men det skjedde ikke av ulike grunner. Klarte egentlig aldri å slutte å tenke på hu, turte heller ikke å sende melding før.
Jeg plutselig sendte en melding ca et år senere, og spurte om hun kunne tenke seg å møtes igjen. Da sa hun ja, og at det hadde vært koselig. Jeg snakket med hu en god stund, og hun ga meg positive vibber hele veien, og hu sa flere ganger at hu ville møte meg. Jeg sa også tydelig at jeg var interessert.

Plutselig da jeg sendte hun en mld om når hu kunne tenke seg å møte meg, fortalte hu meg plutselig at hu hadde møtt en anna jente for bare en måned siden, og jeg har jo snakket med hu nesten en måned. Jeg spurte om hu likte oppmerksomheten jeg ga hu, og om hu ville jeg skulle la hu være. Overraskende nok sa hu at hun likte oppmerksomheten fra meg, men at det var mest rettferdig ovenfor den andre jenta nå at vi bare var venner. At vi kunne ha kontakt som venner? 

Vi er også begge jenter, men jeg forstår liksom ikke hvorfor hu ikke sa i fra før? Likevel skrev hu at hu ville ha kontakt med meg som venner? at hu likte oppmerksomheten? i tillegg til at hun skrev at det var mest rettferdig nå ovenfor den andre jenta at vi bare var venner? 

Hvordan burde jeg være mot hu nå?

Anonymkode: f958e...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble nok fortere "seriøst" med hun andre, eller hun vil at se hva det blir til. Hun har nok syntes det er fint med oppmerksomhet fra deg også, det skjønner jeg jo. Så ble det kanskje på et punkt upassende fordi det hun har med andre dama har gått et steg fremover? Synd, men ærlig å si ifra i alle fall. Om du ønsker å være "venn" med henne må du tenke på selv. Dere er vel ikke så godt kjent egentlig, kanskje enklere å kutte henne ut,, i alle fall mens hun er interessert i en annen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...