Gå til innhold

Hvorfor foreslår Insta meg å følge to tidligere sjefer?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Arbeidsforholdene ble avslutter for over to år siden. To ulike jobber. Den ene hadde jobbtelefon, den andre brukte sitt private nummer.  Er ikke venn med dem på Face. 
 

Er det tilfeldig at forslagene kommer nå? Og samlet? Hva baserer de forslagene sine på? Samme algoritme som Facebook?

Endret av Pipaluk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du dem lagret som telefonkontakt? 

Anonymkode: 5412c...2e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du dem lagret som telefonkontakt? 

Anonymkode: 5412c...2e1

Ja men det ble raskt slettet. Hun ene har jobbtelefon. Blir det koblet opp mot hennes profil da?

og hvorfor kommer de opp som forslag etter to år?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For dere har fellese venner sikkert.

Anonymkode: 29ca2...1c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For dere har fellese venner sikkert.

Anonymkode: 29ca2...1c1

Hun ene er ikke på Facebook. Hun som er på Facebook har bare én felles forbindelse med meg.  Tenker du  at vi har felles venner/følgere på Insta?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pipaluk skrev:

Hun ene er ikke på Facebook. Hun som er på Facebook har bare én felles forbindelse med meg.  Tenker du  at vi har felles venner/følgere på Insta?

 

Ja

Anonymkode: 29ca2...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har utvekslet sms og tlf med en av min sønns to kjørelærere. Han har hatt to. Denne ene kjørelæreren kommer stadig opp som forslag på instagram. Fatter ikke hvorfor. Jeg har ikke nummeret hennes lagret en gang. 

I tillegg prøver både Facebook og instagram å stadig prakke på meg min eks-manns nye samboer som venn. Ikke at jeg har noe i mot henne, for all del, men har liksom ingen interesse av å være venner med henne på sosiale medier heller. Hun har jeg aldri snakket med på telefonen og har ikke noe nr til henne lagret. Likevel har vi felles venn i eksen, og det er nok til at mediene vil ha oss til å bli "venner".

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...