Gå til innhold

Menslignende blødninger i svangerskapet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to mnd siden trodde jeg at jeg hadde mensen. Så det tok en stund før jeg oppfattet at jeg hadde blitt gravid en stund før det.

For én mnd siden var det litt brunt og lyserosa blod på papiret når jeg tørket meg, i ca 3 dager. Var på tidlig ultralyd, alt var som det skulle i uke 9.

Nå har jeg i noen dager hatt blødninger igjen (12 uker på vei). Første dag var som menstruasjon, men mindre blod. Etter det har det vært mest lyserosa, men også litt rødt blod. Veldig små mengder..

Er veldig klar over at dette kan være starten på spontanabort, ønsker ikke å skremmes om evt. tanker og erfaringer fra det. Var rimelig bekymra og stressa forrige gang jeg blødde!

VIl høre om erfaringer fra noen som har hatt menslignende blødninger, som har endt godt, med fødsel som normalt. Hvor mange ganger opplevde dere menslignende blødninger?

Jeg var forberedt på blødninger når det skjedde nå, siden det er ganske nøyaktig én og to mnd siden de forrige gangene. Regner med det har med hormoner å gjøre. Det trodde en lege jeg snakket med også, han synes ikke jeg trenger å bli undersøkt så området irriteres og kanskje blør mer. Vet ikke om jeg er helt enig..?

Anonymkode: bfa13...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...