Gå til innhold

Tatovering (sleeve) pris


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt time til konsultasjon og vet at det varierer ekstremt, men er nysgjerrig på å høre hva andre har betalt for enten half sleeve eller full sleeve? Gjerne fortell litt om selve sleeven og, som motiv, farge osv. Jeg skal selv ta half sleeve, fra hånd til albue. 

Anonymkode: 8230b...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på! Hva slags sleeve tenker du? Farger, motiver, tetthet? Jeg vil ha på begge underarmene for å dekke arr, men er usikker på hva som rent faktisk lar seg gjøre. Har egentlig lyst på noe fargerikt, men er redd det skal bli stygt. Og skikkelig dyrt.

Anonymkode: a8370...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sleeve. Har betalt ca 25000. men fra hånden og opp til albuen så betalte jeg rundt 11000 til sammen. 
jeg har litt forskjellige motiver, men har farge på de aller fleste. Det angrer jeg derimot på, jeg kler ikke fargene 😂 og det irriterer meg når jeg skal gå i kjoler da det kræsjer totalt🙄 

jeg skulle på liv og død ta sleeve når jeg var 18 år, og jeg har angra siden. MEN folk sier jeg kler det ganske godt og det er ikke akkurat noe jeg får gjort noe med nå 😅

ang pris så varierer dette veldig fra hvor du går. Fra hånden og opp til albuen så tok jeg hos en gjestetatovør hos Bergen INK så det var feks mye billigere😅

Endret av Forever22
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...