Gå til innhold

Noen råd med tanke på det å være transvestitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut at jeg må være transvestitt. Har i mange år likt hvordan dame klær ser ut og er formet. Har de siste par årene tatt steget til å kjøpe og bruke skinn bukser,dame skinn jakker og pels jakke,da jeg liker spesielt skinnklær. Men nå i helgen tok jeg steget videre og ikledde meg myk strikke genser,skinn skjørt og nylon strømper. Fant ut at det var veldig behagelig å bruke,og vil nå fokusere mer på det med å kle seg i dameklær,da det gir meg en tilfredshet.

Noen som er transvestitt her inne som kan gi meg noen råd på hvordan jeg bør gå videre med både bekledning og det å leve som transvestitt?

Anonymkode: ce9a7...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må google deg frem. Lete i forum der du finner likesinnede. Det er veldig få her som er transvestitter, homofile osv...

Anonymkode: 611a1...16a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann som synes damer har mye fint som de går med og bruker noe av det selv. Jeg vil ikke kle meg som transvesitt, men bruker heller noe av det damer bruker. 
For min del bruker jeg hovedsakelig kvinne skotøy. Elsker å gå med damestøvletter synes lange. Skinnstøvletter er stilige og ikke minst deilig å gå med. Skal jeg til byen har jeg dem under jeans. Skal jeg på turer der det er færre folk har jeg støvletter på utsiden av jeans. 
Har ikke fått bemerkninger på det. Elsker å ha på meg høye hæler har ikke turt å bruke det mye ute, føler en slags makt med å ha på høye hæler. 
For din del gå gjerne med skinnskjørtet og nylon som du nevner. Prøv deg frem på mindre plasser. 
Jeg tror det er mer akseptert å gå med skinnstøvletter enn at en tar det fult ut. Prøv det først kanskje😉

Anonymkode: 3a2d3...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Er nok mer crossdresser det med meg enn transvestitt. Har sett mye om det på YouTube og lest en del. Liker å iføre meg den type klær,og til tider prøve å se mest mulig ut som dame. Men føler ikke meg som dame på innsiden,er ikke interessert i omfattende skifte. Gikk igår på det lokale kjøpesenteret iført svart strikket kjole,gul genser, strømpe og skinnkåpe. Følte d gikk helt fint,gikk og så på dameklær i butikkene. Venter på støvletter som er bestilt på ebay. Og shape shifter som er bestilt ett annet sted

Anonymkode: ce9a7...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange menn som liker å kle seg i kvinneklær enten ender opp med full horehusoutfit eller ekstrem kjerringstil (jfr. Klingel-katalogen). Blir ekstremt stereotypt og dermed svært lett å avsløre (dersom det er et poeng for vedkommende å framstå som kvinne). Få kler seg som vanlige kvinner. 

Anonymkode: 2ec1a...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes mange menn som liker å kle seg i kvinneklær enten ender opp med full horehusoutfit eller ekstrem kjerringstil (jfr. Klingel-katalogen). Blir ekstremt stereotypt og dermed svært lett å avsløre (dersom det er et poeng for vedkommende å framstå som kvinne). Få kler seg som vanlige kvinner. 

Anonymkode: 2ec1a...1e9

D har du nok mye rett i. Men i mitt tilfelle så er d å se mest ut som vanlig dame,med klær som er vanlig,og ikke er slutty. Og d er klær damer i min alder ville brukt alder 35 -40. Er selv 37

Anonymkode: ce9a7...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del kler jeg meg helt vanlig klær for menn skinny jeans og støvletter, er fornøyd bare jeg kan ha dameskotøy, trenger ikke mere stasj enn det. Hender jeg bruker skinny fake dameskinn jeans, and thats it.
Dette er helt greit å gå med, tror heller ikke at noen stusser så mye over dette vil jeg tro. 

Anonymkode: 3a2d3...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er en Crossdresser. Liker og har dameklær på meg hjemme. Syns dameklær er så deilig å ha på seg. Damemote er so fint og fargerik. Jeg prøve og integrere dameklær i min menn status også. Damesneakers eller enklere t shirts og jeansbukser. Syns jeansbukser for damer sitter mye bedre en for menn. 

Anonymkode: a7e25...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Transvestitt" er ikke et ord folk bruker lenger forøvrig. 

Anonymkode: 2fe9f...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Har ett par ganger nå gått offentlig ikledd strømper,skjørt og strikket genser. Følte det gikk bra,likte selv å gå med det utendørs. Selvfølgelig noen som glodde,men var jo ikke annet å vente. Fikk ingen spydige kommentarer. 

Anonymkode: ce9a7...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audiot

Jeg har et råd-slutt med det, om du ikke vil risikere å bli banka opp da. 

Har sett homser og crossdressere bli kraftig banka opp av ungdomsgjenger her i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Audiot skrev:

Jeg har et råd-slutt med det, om du ikke vil risikere å bli banka opp da. 

Har sett homser og crossdressere bli kraftig banka opp av ungdomsgjenger her i oslo.

Skal man slutte å være seg selv, leve og være en annen person fordi noen trangsynte mennesker ikke har aksept for deg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Audiot skrev:

Jeg har et råd-slutt med det, om du ikke vil risikere å bli banka opp da. 

Har sett homser og crossdressere bli kraftig banka opp av ungdomsgjenger her i oslo.

Det er mest i innvandrertette områder at dette kan skje. Muslimer som ironisk nok klager over at andre utsetter dem for rasisme, er vel selv de verste rasister og homofobe som finnes.

Anonymkode: 60432...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...