Gå til innhold

Hudpleieprodukter til veldig sensitiv hud som ikke koster en formue.


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Jeg har voksen hud, med en del stress kviser som er veldig sensitiv. Jeg trenger et serum, dag/nattkrem samt øyekrem. Noen tips? Jeg er straks student så økonomien er deretter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, sssssh! skrev:

For serumer bør du forsøke the ordinary! Fås på H&M

Takk! Hvilken bør jeg velge? Er jo en haug av dem 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sophie-Ann skrev:

Takk! Hvilken bør jeg velge? Er jo en haug av dem 🤔

Kommer an på hva du behøver og hvor gammel du er. Det er mange slik at det kan passe til nettopp deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som øyekrem anbefaler jeg Avène (kjøpes på apotek)  Det er den eneste jeg kan bruke, og jeg har prøvd mange... 

Anonymkode: 7414e...e2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita

Cosmica på apoteket.

Jeg har sensitiv hud og bruker cosmica sin nattkrem, den fete. Reagerer ikke. Er veldig ofte tilbud 50% på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cerave har veldig gode produkter for sensitiv hud. Du finner de hos Farmasiet.no, Lyko.no eller på apoteket.

Anonymkode: 8b5d4...700

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Cerave har veldig gode produkter for sensitiv hud. Du finner de hos Farmasiet.no, Lyko.no eller på apoteket.

Anonymkode: 8b5d4...700

Signerer denne. Veldig god ansiktskrem ihvertfall. 

Anonymkode: b1b77...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden min er veeeldig sensitiv, men er veldig glad i Korres greek yoghurt serien på vita.. 

Anonymkode: 0ecd5...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Nivea sensitive day dream. Liker den veldig godt selv om jeg vurderer å begynne med en krem for litt mer moden hud snart. 

Anonymkode: 2e213...662

Lenke til kommentar