Gå til innhold

Hvordan skylle tarmen før Analsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er mange homofile som skyller tarmen før analsex, sikkert mange heterofile også. Jeg har ingen planer om å ha analsex selv, men skal til prostataundrrsøkelse for første gang og synes tanken på at legen skal stikke fingeren opp der bak er ekkel, så jeg vil helst være helt ren. 

Jeg spør her på seksualforumet fordi jeg antar at det her finnes mennesker som vet hvordan man skyller analen? 

Anonymkode: e80de...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melis123

På Kondomeriet og lignende, får du kjøpt analdusj som du bruker til å sprute vann opp i rompa. Så presser du vannet ut og gjentar til det er rent😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, du tar av hode på dusjen. Og setter tuppe av slangen opp mot analen, sånn at vann skylles inn. Det skal IKKE være mye trykk, og det er ikke mye vann som skal inn. Gå på do go slipp det ut igjen. 

Repeter til det kun kommer ut vann. 

Anonymkode: 32590...f33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostataundersøkelse foregår med en fingertupp. Det er liten eller ingen sjans for at legen får noe på fingeren sin medmindre du har spart deg opp etpar meter kabel før undersøkelsen. Skal du fistes derimot, er det noe som foregår betydelig lengre inn. Sikkert mye stress med skylling og tørking da, men ikke for en helt enkel prostatasjekk. Den er dessuten over før du rekker å blunke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen planer om å ha analsex selv,

Hvorfor føler du for å presisere dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...