Gå til innhold

Nabo dama...


miSs.

Anbefalte innlegg

Altså, har et nabo par med 3 unger. Mannen til nabo dama hilser pent, sier både hei og hade hvis vi tilfeldig møtes på nærbutikken. Mens dama hans overser seg meg stadig, sier så vidt hei når hu ser meg ute. Her om dagen hadde hun lagt til typen min på fb og i tillegg sendt han melding der hun lurer på om han kan holde øye med katten hennes mens hu er bortreist med ungene. Overreagerer jeg? Hvorfor sier henne verken hei eller legger meg ikke til på fb. Vil ikke tenke at hun er interessert i typen min, da hun har både mann og barn. Men jeg er så frustrert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok ikke interessert i typen din. Kanskje hun er veldig usikker, og er tryggere på typen din enn på deg? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier hun hei og prater med kjæresten din? Virker litt spesielt ja.

Anonymkode: d6b2d...ce1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miSs. skrev:

Altså, har et nabo par med 3 unger. Mannen til nabo dama hilser pent, sier både hei og hade hvis vi tilfeldig møtes på nærbutikken. Mens dama hans overser seg meg stadig, sier så vidt hei når hu ser meg ute. Her om dagen hadde hun lagt til typen min på fb og i tillegg sendt han melding der hun lurer på om han kan holde øye med katten hennes mens hu er bortreist med ungene. Overreagerer jeg? Hvorfor sier henne verken hei eller legger meg ikke til på fb. Vil ikke tenke at hun er interessert i typen min, da hun har både mann og barn. Men jeg er så frustrert

Hvorfor?

Skjønner ikke hva du er frustrert over helt. Tror du mannen din.vil ligge med henne?

Kanskje hun synes du er skummel.eller inmpåsliten eller av andre.grunner ikke liker deg? Hun sier "såvidt hei". Siden du forventer mer enn hei, har dere kanskje hatt en samtale en gang? Kan hende du er sånn litt for nysgjerrig og stiller litt invaderende spørsmål? Du mener sikkert ikke selv at du gjør det, men andre kan oppfatte det sånn. Kanskje du er glad i å slå av en prat, mens hun opplever deg som en sånn skravlete nabo som man aldri kommer vekk fra. Eller du er fåmælt, men litt sånn som kommer med.negative berkninger om andre naboer.

Kamskje du ligner mobberen fra.skoledagene.

Kan være tusen grunner. Kanskje hun rett og.slett liker mannen din bedre enn deg?

 

Anonymkode: 38fd3...dc3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Skjønner ikke hva du er frustrert over helt. Tror du mannen din.vil ligge med henne?

Kanskje hun synes du er skummel.eller inmpåsliten eller av andre.grunner ikke liker deg? Hun sier "såvidt hei". Siden du forventer mer enn hei, har dere kanskje hatt en samtale en gang? Kan hende du er sånn litt for nysgjerrig og stiller litt invaderende spørsmål? Du mener sikkert ikke selv at du gjør det, men andre kan oppfatte det sånn. Kanskje du er glad i å slå av en prat, mens hun opplever deg som en sånn skravlete nabo som man aldri kommer vekk fra. Eller du er fåmælt, men litt sånn som kommer med.negative berkninger om andre naboer.

Kamskje du ligner mobberen fra.skoledagene.

Kan være tusen grunner. Kanskje hun rett og.slett liker mannen din bedre enn deg?

 

Anonymkode: 38fd3...dc3

Det er lov å like den ene bedre enn den andre. Men nei, jeg har ikke slått en prat med hu nabo dama. Jeg er ganske stille av meg, så har ikke snakket hull i hodet hennes heller. Har sagt hei til hverandre med hu, men da med min initiativ. Er ikke redd for at typen min vil ligge med henne. Vil han det så kan jeg ikke hindre, finner jeg ut av det så stikker jeg bare. Poenget mitt er: Hvorfor er typen min første prioritet å legge til på fb og spørre om en tjeneste? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier hun hei og prater med kjæresten din? Virker litt spesielt ja.

Anonymkode: d6b2d...ce1

Ja, sier hei tilbake til meg også hvis jeg sier hei først. Men prater ikke til eller med meg, har ikke lagt meg til på fb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, miSs. skrev:

Hvorfor er typen min første prioritet å legge til på fb og spørre om en tjeneste? 

Det kan ingen her inne svare på... Men det kan hende at typen din er en hyggelig og imøtekommende type? Kan jo også bare være tilfeldig. Eller er du veldig snurt fordi det var han og ikke du som ble lagt til på et sosialt medie?

Anonymkode: bd1d5...f57

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, miSs. skrev:

Det er lov å like den ene bedre enn den andre. Men nei, jeg har ikke slått en prat med hu nabo dama. Jeg er ganske stille av meg, så har ikke snakket hull i hodet hennes heller. Har sagt hei til hverandre med hu, men da med min initiativ. Er ikke redd for at typen min vil ligge med henne. Vil han det så kan jeg ikke hindre, finner jeg ut av det så stikker jeg bare. Poenget mitt er: Hvorfor er typen min første prioritet å legge til på fb og spørre om en tjeneste? 

Kanskje hun er ubekvem med stille og sjenerte folk, at mannen din er mer utadvendt og lettere å komme i kontakt med? 

Anonymkode: 38fd3...dc3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan ingen her inne svare på... Men det kan hende at typen din er en hyggelig og imøtekommende type? Kan jo også bare være tilfeldig. Eller er du veldig snurt fordi det var han og ikke du som ble lagt til på et sosialt medie?

Anonymkode: bd1d5...f57

Han er mer hyggelig å imøtekommende enn meg ja, ah er ikke snurt for akkurat det med sosialt medie egentlig, men hu har lagt han til og itillegg skrevet noe om den tjenesten hun har spurt han om.. Likevel lite hyggelig å bli holdt utenfor... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, miSs. skrev:

Altså, har et nabo par med 3 unger. Mannen til nabo dama hilser pent, sier både hei og hade hvis vi tilfeldig møtes på nærbutikken. Mens dama hans overser seg meg stadig, sier så vidt hei når hu ser meg ute. Her om dagen hadde hun lagt til typen min på fb og i tillegg sendt han melding der hun lurer på om han kan holde øye med katten hennes mens hu er bortreist med ungene. Overreagerer jeg? Hvorfor sier henne verken hei eller legger meg ikke til på fb. Vil ikke tenke at hun er interessert i typen min, da hun har både mann og barn. Men jeg er så frustrert. 

Det riktige her er at mannen din sier;

«Hei, jeg ser du tar kontakt med meg, men jeg synes det riktige her er at du tar kontakt med min kone! Mvh Frank, lykkelig gift med Frida :)»

Grunnen til at du er frustrert, er at du har en mann som ikke er voksen nok til å gjøre noe sånt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Det riktige her er at mannen din sier;

«Hei, jeg ser du tar kontakt med meg, men jeg synes det riktige her er at du tar kontakt med min kone! Mvh Frank, lykkelig gift med Frida :)»

Grunnen til at du er frustrert, er at du har en mann som ikke er voksen nok til å gjøre noe sånt. 

Takk for svar, og takk for at du kjønner meg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at mannen hennes hilser og du snakker med han, så kanskje hun tror at du legger an på hennes mann og synes det er mer komfortabelt å snakke med mannen din om denne katten? 💁‍♀️

Jeg har og et nabopar der jeg snakker mer med mannen enn kona. Rett og slett fordi mannen er mer imøtekommende og virker mer koselig. Så for min del hadde det vært mer naturlig å spørre han dersom det var noe, og ikke kona. 🙂

Anonymkode: d92d8...3e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kaster div steiner i glasshus selv her, med å snakke med hennes mann

Anonymkode: 73797...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Det riktige her er at mannen din sier;

«Hei, jeg ser du tar kontakt med meg, men jeg synes det riktige her er at du tar kontakt med min kone! Mvh Frank, lykkelig gift med Frida :)»

Grunnen til at du er frustrert, er at du har en mann som ikke er voksen nok til å gjøre noe sånt. 

😂😂🤣

Anonymkode: 52c93...b6c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster div steiner i glasshus selv her, med å snakke med hennes mann

Anonymkode: 73797...483

Å si hei og hadet når man møtes på nærbutikken, er da normal høflighet, og ikke i det hele tatt det samme som å legge hverandre til på facebook og skrive der? 

Anonymkode: ec1dd...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

😂😂🤣

Anonymkode: 52c93...b6c

Enig, det der blir for dumt å sende 😂😅 hjelpes. 
 

TS, hun synes nok mannen din er mer imøtekommende, thats it. Du er jo stille. Du bør bare glemme dette ikke-problemet, eller så bør du gi av deg selv og bli kjent med henne. Ingen grunn til sjalusi heller.

Anonymkode: 5f8e1...664

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å si hei og hadet når man møtes på nærbutikken, er da normal høflighet, og ikke i det hele tatt det samme som å legge hverandre til på facebook og skrive der? 

Anonymkode: ec1dd...861

Herlighet - hun spurte om de kunne se etter katten? 😅 Dersom nabodama hadde sendt melding til samboer på Facebook og spurt om det samme, så hadde jeg absolutt ikke reagert. 🙈

Anonymkode: d92d8...3e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, ~ m a u d e ~ said:

Det riktige her er at mannen din sier;

«Hei, jeg ser du tar kontakt med meg, men jeg synes det riktige her er at du tar kontakt med min kone! Mvh Frank, lykkelig gift med Frida :)»

Grunnen til at du er frustrert, er at du har en mann som ikke er voksen nok til å gjøre noe sånt. 

Hun har jo bare spurt om han/de kan passe katten for dem mens de er borte da -nabodama har jo ikke gitt noe som helst tegn til å flørte eller lignende liksom, de skal bort ogspør etter nabohjelp.

Det at hun ikke hilser.. vel noen mennesker er rare. I en periode (flere år) så slet jeg så mye med angst at jeg knapt så opp på folk jeg kjente da jeg møtte dem på gata liksom. Dette var folk jeg kanskje hadde møtte lett og ledig tidligere, men, etter jeg fikk sosialangst ol så var jeg ganske merkelig i min omgang med folk i flere år, fremmede som kjente. Noen ganger gikk det greiere, andre ganger kunne jeg lett ha blitt skrevet slik om på KG. 

Anonymkode: 36608...850

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster div steiner i glasshus selv her, med å snakke med hennes mann

Anonymkode: 73797...483

 

Tror du har misforstått.. Jeg snakker ikke med hennes mann, har ikke lagt han til på fb og har ikke spurt han om noe tjeneste. Kun hilser, altså sier hei når jeg ser han. Men jeg hilser på hun også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...