Gå til innhold

Hva tenker dere angående dette? Si nei til leilighet som vi har planer om å leie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har vært på utkikk etter en leilighet som jeg og kjæresten skal leie i noen år for å spare egenkapital.

Vi har funnet en leilighet vi har lyst til å leie. 
Når vi var på visning så snakket jeg med han som bor i leiligheten nå, om internettet  var bra til spilling på nett. Da jeg så at han også spilte. 
Han sa at internettet var bra, så jeg tenkte ikke mer over det. 

Nå skal vi skrive under kontrakt på tirsdagen, men fikk melding fra han som leier der i går, med spørsmål om vi ønsker å ta over internettet som de har. Jeg ser nå at de har et elendig nett, der jeg ikke kan spille på nettet så lenge det blir brukt av noen andre. Noe som gjør at jeg ikke ønsker å flytte inn, da jeg har bodd med et nett som har vært litt bedre, men langt i fra godt nok i 3 år. 
Og det eneste kravet jeg hadde for å flytte til en ny plass var et godt Internett og ikke stort annet. 
Jeg har også sjekket med mange andre leverandører som ikke kan levere noe bedre nett. 

Hvordan tenker dere utleier vil reagere her? 
Jeg kommer til å legge frem hvorfor jeg kommer til å takke nei, men om han kan få fikset problemet innen noen få mnd så kan jeg være villig til å flytte inn. 

Er det kanskje en bedre måte å si ifra på? 

 

Anonymkode: 8e64c...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare si at du ikke ønsker å overta internett fra dagens leietaker og inngå en egen avtale med den kapasiteten du ønsker? 

Jeg går da ut i fra at internett ikke er inkludert i leieprisen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...