Gå til innhold

M30+ og interessert i jenter på 18-30 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om menn på over 30 år som oppgir på dating sider at de er interessert i jenter på 18-30 år?

Har avtalt en date med en slik, men synes egentlig at det var litt ubehagelig å tenke på at han kunne tenke seg kjæreste med ei på 18.

Anonymkode: 3f958...15a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes jeg? Vel, for det første, så hadde jeg ikke avtalt en date med en slik en. Venstresveipkar. 

Anonymkode: a57e4...c2f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poppelopp

Er det noe galt med det da?

 

Det var jo nylig en tråd om en kvinne godt opp i 20åra som spurte om det var rart å være tiltrekt av gutter på 16-17år. Hun fikk da bare positive tilbakemeldinger om at det var helt normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dette har jeg også tenkt på. Sjekker alltid preferansene der det er oppgitt. Det er turn-off med noen som kun dater nedover i aldersgruppe, og spesielt de som er gira på mye yngre jenter😬

Det sier mye om mannen dessverre🙃

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Poppelopp skrev:

Er det noe galt med det da?

 

Det var jo nylig en tråd om en kvinne godt opp i 20åra som spurte om det var rart å være tiltrekt av gutter på 16-17år. Hun fikk da bare positive tilbakemeldinger om at det var helt normalt. 

For min del går dette begge veier.

-TS

Anonymkode: 3f958...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske patetisk å holde på med 18-åringer når man er 30+.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt vekk en ungpikejeger. Og det er vinn-vinn, han ønsker så ung som mulig og jeg ønsker en som ikke er sånn😅

Anonymkode: fffc5...e2a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde valgt vekk en ungpikejeger. Og det er vinn-vinn, han ønsker så ung som mulig og jeg ønsker en som ikke er sånn😅

Anonymkode: fffc5...e2a

Det er litt rart da at han har takket ja til date, for jeg er 1 år eldre enn ham.

Anonymkode: 3f958...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste gangene jeg har sett dette, så har varsellampene mine lyst og jeg har tenkt mitt. Typisk eksempel: Mann på 42 år. Ønsker kontakt med kvinne i alderen 18-41 år. Så alder er "bare et tall"  kun så lenge de er yngre. Tenker det kan dreie seg om barneønske i mitt eksempel, hvis jeg skal legge godvilja til, men det blir jo litt tragisk. For meg virker det som de ikke vet hva de vil ha, eller tar det de får, eller mangler selvinnsikt - totalt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på sukker. Står vel den default på fra 18 år. 

Anonymkode: 1de5d...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser profiler fra menn 30+ som søker fra for eksempel 18 - 35 så tenker jeg bare at han er nok ikke interessert i en som er blitt 30 og at han helst vil ha så ung som mulig men KAN jo møte en "eldre dame" for litt kortvarig kos...

Kan hende hensikten er annerledes og at han bare søker bredt, men det er noe med det som får meg til å tenke at han er bare enda en av disse mennene som søker en ung babe fordi kvinner 30+ er jo utgått på dato og fullstendig uattraktive.

Anonymkode: 1301d...b87

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Søgni skrev:

Ja, de fleste gangene jeg har sett dette, så har varsellampene mine lyst og jeg har tenkt mitt. Typisk eksempel: Mann på 42 år. Ønsker kontakt med kvinne i alderen 18-41 år. Så alder er "bare et tall"  kun så lenge de er yngre. Tenker det kan dreie seg om barneønske i mitt eksempel, hvis jeg skal legge godvilja til, men det blir jo litt tragisk. For meg virker det som de ikke vet hva de vil ha, eller tar det de får, eller mangler selvinnsikt - totalt.

Da jeg var 18 år ble jeg sammen med en på 30 år. Det viste seg at han var veldig kontrollerende.

Anonymkode: 3f958...15a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksen min på 36 hadde flere venninner i 18 årene.. Nå som han er en eks tror jeg muligens vennskapet har eskalert litt for å si det sånn.. 

Og han mente jeg var for ung for han.. 30.

Anonymkode: fd70f...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som søker ned til 18 år er bere for umodne for min smak

Anonymkode: 04633...46b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart da at han har takket ja til date, for jeg er 1 år eldre enn ham.

Anonymkode: 3f958...15a

Er du eldre enn hans alderspreferanser?

Anonymkode: fffc5...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Poppelopp skrev:

Er det noe galt med det da?

 

Det var jo nylig en tråd om en kvinne godt opp i 20åra som spurte om det var rart å være tiltrekt av gutter på 16-17år. Hun fikk da bare positive tilbakemeldinger om at det var helt normalt. 

20 åra og over 30 åra er jo en ganske stor forskjell.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart da at han har takket ja til date, for jeg er 1 år eldre enn ham.

Anonymkode: 3f958...15a

Du gjør jo som du vil, men dette er en mann som ikke ser noe galt i å henge med 18 åringer, både dama og vennene hennes. Et eller annet er jo underutviklet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du eldre enn hans alderspreferanser?

Anonymkode: fffc5...e2a

Ja

Anonymkode: 3f958...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det sier mye om en 30 år gammel mann som blir interessert i en 18 åring. Han har liksom ikke utviklet seg i samme retning som andre, men dater i den samme aldersgruppe i 12-15 år. Spesielt.

Anonymkode: 42dc0...f44

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...