Gå til innhold

Virker som om min seksualitet ikke er like viktig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så lite prioritert. Jeg lurer på om det er litt min egen feil, at jeg ikke ser på min nytelse som viktig, og at det på en måte har smittet over på han. I dag spurte han om jeg kunne ta på meg noe sexy og gi han en blowjob. Helt greit det egentlig, jeg gjorde det, vi klinte og han spanket meg og jeg ble skikkelig kåt av at han var så på. Så gir jeg han en blowjob og han kommer, og så er vi tydeligvis ferdig. Ingen tegn til at han har tenkt å gjøre noe mer. Jeg burde sikkert si rett ut at jeg er kåt og vil ha mer, han kunne fingret meg eller slikket meg. Eller nå, flere timer etterpå kunne han knullet meg fremfor å sitte å game. Men jeg vil ikke etterspørre det, og det er så dumt. Det være føles som om han egentlig ikke har lyst. Når han slikker meg er det åpenbart at målet er at jeg skal komme så fort som mulig. Ikke noe oppbygging, ikke noe teasing. Jeg kommer lett, men veien dit er jo litt av morroa, eller der det bare meg? Penetrering er vanskelig fordi han kommet så fort, det virker som om han synes det er digg, men også stress fordi han må holde igjen. Favoritten er helt klart at jeg suger han uten at han trenger å tenke på noe, og han vil definitivt ikke komme fortest mulig. Det er som om han tror at "min" del av sexen er penetreringen, og hans er blowjobs, men det er så utilfredsstillende og alltid måtte stoppe for å hindre at han kommer for fort, alltid være forsiktig når jeg rir han. Jeg burde klare å snakke om dette men hvor skal jeg starte. Jeg skjønner at dette er vanskelig for han også, hver gang sier han at han kommer for fort, jeg vet det plager han og jeg føler meg som en skikkelig kjerring som reagerer med å finne han mindre atraktiv. Føler vi har kommet inn i en dårlig vane, og jeg klarer ikke å bli skikkelig kåt. I dag har første gang på lenge jeg kjente jeg ble skikkelig tent på han, også fikk jeg ingenting ut av det. Hele greia gjør at jeg føler meg lite verdt seksuelt, at det viktigste jeg har er munnen min. Jeg er så redd for å såre han også, og for å ta fra han motet. Alt jeg vil er egentlig å ha god sex med han, men akkurat nå aner jeg ikke hvordan vi skal komme dit.

Anonymkode: a5421...2cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er det jeg mener da. Jeg bare aner ikke hvordan jeg skal gjøre det uten at han blir såret.

Anonymkode: a5421...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten be han gi deg noe først da, når han er kommet er han ‘’ferdig’’ for kvelden, menn er forskjellige, noen vil flere ganger og noen er helt ferdig etter 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med han på en fin måte. Dette er selfølgelig et sårt emne, men fortsetter dette så blir det et større problem til slutt. 

For 8 år siden mistet jeg (ex)dama fordi hun ikke tente på meg lengre. Den gangen kom jeg fort, og trodde ikke det var noe jeg kunne gjøre med det. I motsetning til typen din så prøvde jeg å tilfredstille henne uavhengig om jeg kom fort eller ikke. Jeg prioriterte henne først. Etter det ble slutt så leste jeg meg opp på emnet "premature ejaculation".

Det er flere øvelser han kan gjøre for å få mer kontroll. Det er noe som heter kegel excersises som han kan gjøre 3 ganger daglig, som bare tar 2min å gjøre. Disse kan han gjøre hvor som helst og når som helst. Søk det opp. Ellers kan dere prøve å ta det sakte, og holde på lengst mulig uten at han må stoppe. Han må også mest sannsynlig slappe mer av, og ikke stramme i det dere holder på. 

Om du har spørsmål angående øvelsene, så kan jeg se om jeg kan finne mer informasjon for deg. For meg klarte jeg å fikse problemet på 2mnd.

Snakk med han og få han til å forstå at du vil at dere skal ha et bra seksuelt forhold. Premature ejaculation er et veldig vanlig problem (særlig blant unge menn). For noen går dette bort av seg selv, for andre må man bare jobbe litt ekstra for å unngå det. Han må også forstå at du også har et seksuelt behov. Utifra det du skriver, så er det så enkelt som at han må være til stede og måtte ha lyst til å tilfredsstille deg. 

Lykke til TS! 

Anonymkode: 501b4...d0b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer lett, men veien dit er jo litt av morroa, eller der det bare meg?

Du er nok ikke alene om å ville ha mere teasing og tid. Det forsterker jo orgasmen betydelig, og når vi først blir skikkelig oppvarmet kan vi komme flere ganger de fleste av oss... Det å gi deilig sex og ha godt innblikk i hva partneren liker, forsterker også kjærligheten... 

For å oppleve god sex trengs det god kommunikasjon, det er klinisk umulig ellers... At han er egoist så er det han som må endre seg. Sexen skal være rettferdig og ikke sånn enveiskjøring han driver med...

Når han gamer kan du begynne å massere han, mens du gjør deg klar for en blow, setter du heller på staven og rir han... slenger han deg unna da er han spillegal.... Aldri hørt at en mann ikke liker penetrering... men så forstår jeg meg ikke på gamere heller da🤫

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bryr seg ikke om deg, Finn deg en annen mann.

Anonymkode: 9c9ab...77c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen tegn til at han har tenkt å gjøre noe mer. Jeg burde sikkert si rett ut at jeg er kåt og vil ha mer, han kunne fingret meg eller slikket meg.

Her er løsningen din.

Han virker jo lite engasjert, men uten rettledning er det overhodet ikke håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bryr seg ikke om deg, Finn deg en annen mann.

Anonymkode: 9c9ab...77c

Beklager å si det, men han oppfører seg akkurat som store deler av menn gjør, (minst halvparten), uavhengig om de virkelig elsker sin partner eller ikke. 

Problemet er ikke følelser som regel, men at menn tror dette er greit, fordi de har BEHOV. 

De tror at kvinnen trenger ikke sex på samme måte, og /eller at kvinners glede ved å tilfredsstille sin mann er tilfredsstillende nok for henne også. 

De tar stort sett feil og vil ende opp med kvinne som gir opp sex (altså får ikke han særlig heller), eller de blir forlatt. 

Anonymkode: 7352f...428

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag spurte han om jeg kunne ta på meg noe sexy og gi han en blowjob.

Hvis han ønsker noe, sier han tydeligvis fra. Og du synes det er greit. Hvorfor ikke snu rollene? Du trenger ikke å gjøre det så vanskelig:

»Jeg lurte på noe: Kan du slikke meg?»

Mulig han tror du er fornøyd siden du ikke spør. Han er jo ikke tankeleser akkurat.

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg så lite prioritert. Jeg lurer på om det er litt min egen feil, at jeg ikke ser på min nytelse som viktig, og at det på en måte har smittet over på han. I dag spurte han om jeg kunne ta på meg noe sexy og gi han en blowjob. Helt greit det egentlig, jeg gjorde det, vi klinte og han spanket meg og jeg ble skikkelig kåt av at han var så på. Så gir jeg han en blowjob og han kommer, og så er vi tydeligvis ferdig. Ingen tegn til at han har tenkt å gjøre noe mer. Jeg burde sikkert si rett ut at jeg er kåt og vil ha mer, han kunne fingret meg eller slikket meg. Eller nå, flere timer etterpå kunne han knullet meg fremfor å sitte å game. Men jeg vil ikke etterspørre det, og det er så dumt. Det være føles som om han egentlig ikke har lyst. Når han slikker meg er det åpenbart at målet er at jeg skal komme så fort som mulig. Ikke noe oppbygging, ikke noe teasing. Jeg kommer lett, men veien dit er jo litt av morroa, eller der det bare meg? Penetrering er vanskelig fordi han kommet så fort, det virker som om han synes det er digg, men også stress fordi han må holde igjen. Favoritten er helt klart at jeg suger han uten at han trenger å tenke på noe, og han vil definitivt ikke komme fortest mulig. Det er som om han tror at "min" del av sexen er penetreringen, og hans er blowjobs, men det er så utilfredsstillende og alltid måtte stoppe for å hindre at han kommer for fort, alltid være forsiktig når jeg rir han. Jeg burde klare å snakke om dette men hvor skal jeg starte. Jeg skjønner at dette er vanskelig for han også, hver gang sier han at han kommer for fort, jeg vet det plager han og jeg føler meg som en skikkelig kjerring som reagerer med å finne han mindre atraktiv. Føler vi har kommet inn i en dårlig vane, og jeg klarer ikke å bli skikkelig kåt. I dag har første gang på lenge jeg kjente jeg ble skikkelig tent på han, også fikk jeg ingenting ut av det. Hele greia gjør at jeg føler meg lite verdt seksuelt, at det viktigste jeg har er munnen min. Jeg er så redd for å såre han også, og for å ta fra han motet. Alt jeg vil er egentlig å ha god sex med han, men akkurat nå aner jeg ikke hvordan vi skal komme dit.

Anonymkode: a5421...2cd

Det sier seg selv, han gamer.

Hadde han vært en mann som skrudde bil, spilte fotball, dro på jakt, så hadde du gjort hva som helst for han, og blitt kåt av det.

Anonymkode: 9ee72...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier seg selv, han gamer.

Hadde han vært en mann som skrudde bil, spilte fotball, dro på jakt, så hadde du gjort hva som helst for han, og blitt kåt av det.

Anonymkode: 9ee72...c89

Nei, nei og atter nei. Jeg har aldri vært sammen med gamere. I mine to tidligere ekteskap dreit mennene i min nytelse totalt. Jeg gikk, på grunn av det og på grunn av andre ting. Det er bare slik noen menn er. Kjenner flere som gamer, men som setter vanvittig mye pris på dama si. Gaming er ikke ensbetydende med dårlig mann, hvis mannen klarer å balansere gamingen med familielivet. På samme måte kan man jo drite i familielivet ved å sitte i garasjen og skru hele dagene (slik eksmann nummer to gjorde), trene fotball 6 ganger i uka pluss kamper og diverse. Kvinner i 2020 ønsker ikke å være tjenestepike for mannen som føler seg som konge og befaler hele tiden. 

Jeg har ikke hatt ordentlig nytelse før jeg fylte 36 og traff min nåværende samboer. Han setter meg alltid først, og det fører til at jeg også går en ekstra mil for ham. Begge to har det ordentlig fint da. Man får mer lyst til å yte hvis man ikke blir oversett.

Anonymkode: 50029...6fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å si det, men han oppfører seg akkurat som store deler av menn gjør, (minst halvparten), uavhengig om de virkelig elsker sin partner eller ikke. 

Problemet er ikke følelser som regel, men at menn tror dette er greit, fordi de har BEHOV. 

De tror at kvinnen trenger ikke sex på samme måte, og /eller at kvinners glede ved å tilfredsstille sin mann er tilfredsstillende nok for henne også. 

De tar stort sett feil og vil ende opp med kvinne som gir opp sex (altså får ikke han særlig heller), eller de blir forlatt. 

Anonymkode: 7352f...428

Jeg tror nok andelen er større desverre. 1 av 3 er gode partnere. Det samme som min erfaring i damegruppa. 

Trådstarter er dårlig på kommunikasjon, men virker god på mye annet. For hennes del er det bare små justeringer som her kreves ref. bedre dialog og forståelse. Det kreves veldig lite for å oppnå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sa fra jeg, at han ikke får fyre meg opp uten å fullføre. For det har hendt fra tid til annen (slik du sier) Han —> 🤯 Og etter det har alt blitt mye bedre. Jeg sa det på en ikke anklagende måte, for jeg visste at han ikke var klar over det. 

Anonymkode: e60e7...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

dette e seriøst den mest enkleste måten og ikke få han til å komme fort, jeg har motsatte problemet.

 

Be han runke 20 min før dere har dere, og be han bli ferdig og sprute. Så puler dere eller koser dere rett etterpå. Kanskje sex lysten er gått litt ned til da, men den kommer fort tilbake!

Jeg er motsatt, jeg klarer nesten aldri og komme når jeg blir sugd eller når jeg puler. Sikkert fordi jeg aldri har følt meg trygg.

Normalt sett når jeg var i forhold, så likte jeg alltid og starte med og slikke eller fingre henne til hun kom 😃

men trur mye av mitt problem er at jeg alltid tenker på at hun blir lei, så det går rett i psyken på meg

Endret av MrTeddy29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...