Gå til innhold

Menn, er det nedtur å hoppe av i svingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det kjipt å avslutte med å trekke seg ut og la spruten komme en annen plass? Vil dere helst komme inni dama? Evnt hvorfor? Mye bedre? 

Blir dere våt av lystdråper og sæd før utløsning? Lenge før? 

Anonymkode: 8d57a...bfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nedtur, liker variasjonen men å fylle henne opp inni er tross alt det beste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ingen høydare uansett så jeg kan godt trekke ut og dusje ned dama på den måten hvis jeg tenker å komme. Ufred blir det uansett da. Men faen da var dette nødvendig? eller helvete hvordan fikk du til dette?

Noen har vett til å holde kjeft bare. De er faktisk bedre. 

Ofte lar jeg være. Føler meg litt frem istedet og tar det litt om litt hvis vi er ferske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

For meg er det ingen høydare uansett så jeg kan godt trekke ut og dusje ned dama på den måten hvis jeg tenker å komme. Ufred blir det uansett da. Men faen da var dette nødvendig? eller helvete hvordan fikk du til dette?

Noen har vett til å holde kjeft bare. De er faktisk bedre. 

Ofte lar jeg være. Føler meg litt frem istedet og tar det litt om litt hvis vi er ferske. 

På tide å finne seg en mann i stedet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

For meg er det ingen høydare uansett så jeg kan godt trekke ut og dusje ned dama på den måten hvis jeg tenker å komme. Ufred blir det uansett da. Men faen da var dette nødvendig? eller helvete hvordan fikk du til dette?

Noen har vett til å holde kjeft bare. De er faktisk bedre. 

Ofte lar jeg være. Føler meg litt frem istedet og tar det litt om litt hvis vi er ferske. 

Ingen høydare å komme?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mia M skrev:

Ingen høydare å komme?🤔

Jeg får mye bedre orgasme ved andre ting enn penetrering hvis jeg skal tenke litt egoistisk. Hadde vært godt å opplevd det igjen. Begynner å bli en stund siden. 

Men som mann er man ansvarlig for begges orgasme så da blir det lite på meg da damer stort sett ligger der og tar imot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det kjipt å avslutte med å trekke seg ut og la spruten komme en annen plass? Vil dere helst komme inni dama? Evnt hvorfor? Mye bedre? 

Blir dere våt av lystdråper og sæd før utløsning? Lenge før? 

Anonymkode: 8d57a...bfe

Er det kjipt for deg å avslutte rett før orgasmen?

Anonymkode: 46fb1...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen problem med det. Dama vil ikke ha sæd i vagina, så rett før jeg kommer suger hun meg ferdig å svelger. Da blir det ikke noe søl.

Anonymkode: 9721a...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg som har en uvanlig stor spermmengde så er hun happy for å få slippe å gå rundt med dette rennende ut i lengre tider etter et samleie.

En annen ting er at jeg ser hun liker å få spruten ut over rumpa og rumpehullet. Hun rett og slett griper seg selv rundt rumpeballene og skyver seg mot spruten. Kombinasjonen av mitt eget faste håndtrykk rundt mitt store lem, den solide spruten og henne sprikende, søkende etter mine edle dråper er mer enn ok. 

I tillegg. Unger har vi nok av, så avhopp i svingen, anal eller BJ, er bedre en følgene av P piller eller hormonspiral. Det er døvt det.

23/18 over og ut.

 

Anonymkode: e5678...9d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg får mye bedre orgasme ved andre ting enn penetrering hvis jeg skal tenke litt egoistisk. Hadde vært godt å opplevd det igjen. Begynner å bli en stund siden. 

Men som mann er man ansvarlig for begges orgasme så da blir det lite på meg da damer stort sett ligger der og tar imot.

 Hvis siste avsnittet der er en gjenganger, vil jeg si du har vært uheldig. Langt fra min sannhet iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mia M skrev:

 Hvis siste avsnittet der er en gjenganger, vil jeg si du har vært uheldig. Langt fra min sannhet iallefall.

Min erfaring er at ca. 1 av 3 damer er gode. Den dama tar faktisk i et tak og gjør dette til en minneverdig seanse og kos. 

Resten tror at deres vagina er toppen og bare det å få borti den så har de gjort sin del av jobben. 

Damer er på ingen måte noe bedre enn det menn er. Andelen gode elskere er like lav på begge sider. Desverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtur å ikke få komme i dama. Det er halve gleden når man knuller en dame. 

Anonymkode: 2c095...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nedtur å ikke få komme i dama. Det er halve gleden når man knuller en dame. 

Anonymkode: 2c095...525

Vil ikke si det. Her er vi forskjellige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med meg som har en uvanlig stor spermmengde så er hun happy for å få slippe å gå rundt med dette rennende ut i lengre tider etter et samleie.

En annen ting er at jeg ser hun liker å få spruten ut over rumpa og rumpehullet. Hun rett og slett griper seg selv rundt rumpeballene og skyver seg mot spruten. Kombinasjonen av mitt eget faste håndtrykk rundt mitt store lem, den solide spruten og henne sprikende, søkende etter mine edle dråper er mer enn ok. 

I tillegg. Unger har vi nok av, så avhopp i svingen, anal eller BJ, er bedre en følgene av P piller eller hormonspiral. Det er døvt det.

23/18 over og ut.

 

Anonymkode: e5678...9d9

Er hoppe av i svingen så sikker prevensjon da? Har hørt det kan komme ut før spruten også.

Anonymkode: cc81a...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Min erfaring er at ca. 1 av 3 damer er gode. Den dama tar faktisk i et tak og gjør dette til en minneverdig seanse og kos. 

Resten tror at deres vagina er toppen og bare det å få borti den så har de gjort sin del av jobben. 

Damer er på ingen måte noe bedre enn det menn er. Andelen gode elskere er like lav på begge sider. Desverre.

Hmm jeg har alltid måtte ordne min egen orgasme. K 33.

Anonymkode: cc81a...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hmm jeg har alltid måtte ordne min egen orgasme. K 33.

Anonymkode: cc81a...730

På hvilken måte må du ordne din egen orgasme? At du hjelper til ved penetrering? Slikker han deg aldri til orgasme?

Er han selvsentrert så er han sikkert i den 70% gruppa som jeg betegner som nesten ubrukelige. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hoppe av i svingen så sikker prevensjon da? Har hørt det kan komme ut før spruten også.

Anonymkode: cc81a...730

Risikoen er jo der, men med 2 mennesker i alderen rundt 50 så skal det klaffe noe voldsomt. 

Jeg har aldri hatt problemer med tidlig utlløsning heller. Styrer det 100%. Noe hun liker godt da hun kommer lettest med meg inni. 

23/18 over og ut.

 

Anonymkode: e5678...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt best å komme inni. Nærheten og intensiteten er helt fantastisk. 

Men liker godt å variere hvor og hvordan jeg kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg trenger nødvendigvis ikke komme inni, det er litt artig å se hvor overraskende de blir når de ser den store ladningen min😘😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

På hvilken måte må du ordne din egen orgasme? At du hjelper til ved penetrering? Slikker han deg aldri til orgasme?

Er han selvsentrert så er han sikkert i den 70% gruppa som jeg betegner som nesten ubrukelige. ;)

Hahaha, hvor finner man menn som vil slikke en til orgasme? For jeg har aldri møtt de, men suging skal de ha. De går ikke ned på meg engang og jeg skjønner bare ikke hvorfor de mannfolka jeg har vært med har vist interesse og tatt kontakt når de aldri likte meg uansett og har vist tydelig avsky etterhvert og at de gir totalt faen i hele meg😪

Anonymkode: bf064...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...