Gå til innhold

Eggløsning.. Har så sinnsykt vondt!!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Positiv CB eggløsningstest i morges og nå har jeg så vondt at noen tårer faktisk trillet. Det stikker og verker på eggstokken/nedre del av magen og brystene er så sykt ømme!! Har så veldig vondt😢😢 

Er det flere her som får sånne eggløsningssmerter? Hvorfor gjør det så vondt?! Vi er prøvere så det er jo fint å kjenne at det skjer noe, men jeg føler meg virkelig helt ødelagt. Vil nesten ikke opp å gå.

Anonymkode: 62716...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes voldsomt ut. Du har sikkert bare lav smerteterskel.

Anonymkode: 44db6...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du din idiot AB, hvorfor går du inn på en lenke som handler om smertefull eggløsning når du tydeligvis aldri har hatt det selv?........

Jepp, det har blitt bedre av seg selv med tiden.. og jeg nevnte det for gynekolog som tok full sjekk av meg. Alt så normalt ut, og hun sa dette var helt normalt, det er væske etter den sekken egget ligger i sprekker som gjør vondt.. Ta deg en ibux og en paracet så blir det nok bedre. Hadde også selv problemer med å stå oppreist å gå pga smertene, var sikker på at noe var gale.. Men varte i en dag på det verste også en dag med litt smerter. I mitt tilfelle fikk jeg disse vonde smertene etter jeg fikk mitt første barn. Har alltid kjent eggløsningen, men ikke på denne måten. Nå har det heldigvis gått seg til av seg selv og er på langt nær så vondt som det var. 

Anonymkode: cef19...63e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Positiv CB eggløsningstest i morges og nå har jeg så vondt at noen tårer faktisk trillet. Det stikker og verker på eggstokken/nedre del av magen og brystene er så sykt ømme!! Har så veldig vondt😢😢 

Er det flere her som får sånne eggløsningssmerter? Hvorfor gjør det så vondt?! Vi er prøvere så det er jo fint å kjenne at det skjer noe, men jeg føler meg virkelig helt ødelagt. Vil nesten ikke opp å gå.

Anonymkode: 62716...9f5

Jeg har også i perioder veldig sterke eggløsningsmerter,  opererte sprukken blindtarmbetennelse i fjor,  som ligger i samme område,  og nesten så jeg syntes det er verre med eggløsning smerter. 

Jeg har dog hatt de smertene etter Letrozol behandling for å lage eggløsning. Måtte faktisk være hjemme fra jobb en dag da jeg hadde så sterke eggløsning smerter.  Men det varer bare 2 døgn, så gir det seg. Prøv med Paracet og Ibux. Det kan lindre. 

 

Anonymkode: e5ad7...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene😭Sov ikke i natt pga eggløsningsmerter...

Anonymkode: 00dd7...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes voldsomt ut. Du har sikkert bare lav smerteterskel.

Anonymkode: 44db6...a7e

Å du veit ikke hva empati er 

Anonymkode: 1ad71...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en ibux og en paracet så blir det nok bedre. 

Anonymkode: cef19...63e

 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv med Paracet og Ibux. Det kan lindre. 

Anonymkode: e5ad7...0a3

Er det ok å ta Paracet og Ibux når vi er i en prøveperiode? 

Ts

Anonymkode: 62716...9f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene😭Sov ikke i natt pga eggløsningsmerter...

Anonymkode: 00dd7...de9

Gruer meg til å ta kvelden for å si det slik😢

Anonymkode: 62716...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid kjennte eggløsning som svake menssmerter, men det har blitt verre med alderen. Men slik du beskriver høres ut som om noe kan være galt. Har du hatt gynekologisk undersøkelse?

Anonymkode: 7f314...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Er det ok å ta Paracet og Ibux når vi er i en prøveperiode? 

Ts

Anonymkode: 62716...9f5

Man skal ikke ta Ibux hvis man er gravid,men du er ikke gravid på selve eggløsning dagen,så det går nok fint hvis du er vant med å bruke Ibux fra før. 

Anonymkode: e5ad7...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sterke smerter. Har derfor aldri trengt å ta tester.

Anonymkode: 1d9db...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg får også det. Jeg googler blindtarmbetennelse mange ganger i året i genuin frykt for å stryke med. Det kjennes som en intens muskelstrekk, og det er vondt å holde alle andre posisjoner enn fosterstilling. Har alltid kjent det litt, men det siste året har det blitt ille. Og jeg har bare pleid å kjenne det på høyre side, men sist gang stakk det til på venstre også. Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det hver mnd pga endometriose 😔

Anonymkode: f2cf8...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...