Gå til innhold

Vanskeligheter med å få orgasme med partner😭


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med å komme i mål helt alene, det får jeg til på maks 5 minutter, men med kjæresten er det mye vanskeligere!

I begynnelsen av forholdet var det også litt vanskelig, men han fikk det alltid til til slutt. Nå får han det nesten aldri til lenger, kun en sjelden gang, og jeg syns det er sykt kjipt. Vi har prøvd leketøy også, og det gjør at jeg er veldig nære, men jeg når likevel ikke mål. Sååå frustrerende!

Jeg kan ha kjempelyst, men så fort han starter, så mister jeg all lyst. Jeg sliter med smerter i underlivet (Gyno sa det kan være vaginisme/vestibulitt), og føler all sexliv er ødelagt. Vi har vært sammen i 2-3 år, og er i 20 årene. At sexlivet er så dødt er bare flaut! Det er ingenting galt med hans lyst, han er alltid klar, det er kun jeg som avviser... 

Jeg er redd han skal gå lei av meg snart😭

Anonymkode: 90b98...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En klar disgnose må på plass. Imens finnes andre løsninger. Humpgear fra Perfect Fit kan være verdt å prøve.

Anonymkode: 165f8...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en egen teknikk når du kommer selv? Jeg har opplevd at når samboer prøver så tar det mye lengre tid og hvis han gjør en liten "feil" så kan det ødelegge orgasmen. Feks om det er rett før jeg kommer, men så endrer han trykk/hastighet osv. Nå har vi vært sammen en stund og er trygg, men i starten tenkte jeg mye på om han synes jeg brukte lang tid, ble sliten i hånden fordi jeg brukte tid, redd for at han trodde jeg ikke likte det han gjorde osv. Og det hjelper ikke på. 

Anonymkode: 1cd31...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å komme om du stimulerer deg selv under sex? 

Anonymkode: 4a4fd...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En klar disgnose må på plass. Imens finnes andre løsninger. Humpgear fra Perfect Fit kan være verdt å prøve.

Anonymkode: 165f8...bd9

Hmm på hvilken måte kan den funke?

 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en egen teknikk når du kommer selv? Jeg har opplevd at når samboer prøver så tar det mye lengre tid og hvis han gjør en liten "feil" så kan det ødelegge orgasmen. Feks om det er rett før jeg kommer, men så endrer han trykk/hastighet osv. Nå har vi vært sammen en stund og er trygg, men i starten tenkte jeg mye på om han synes jeg brukte lang tid, ble sliten i hånden fordi jeg brukte tid, redd for at han trodde jeg ikke likte det han gjorde osv. Og det hjelper ikke på. 

Anonymkode: 1cd31...146

Jeg har ingen teknikk, jeg prøver liksom å tenke på hva jeg gjør, men jeg gjør virkelig ingenting spesielt! Eneste jeg har merket er at jeg kommer lettere om jeg ligger på magen ifht. ryggen... Men litt vanskelig for han å få meg til å komme om jeg ligger pp magen (med mindre vi er i 69, da funker det faktisk). 
 

Gjør han en liten feil blir det også helt ødelagt... Også stresser jeg selvfølgelig hele tiden... Problemet er at før kunne jeg la  han holde på lenge fordi det var godt hele tiden, men nå er det ikke så godt lenger, med mindre jeg er nær mål...

Orgasmene han gir meg er 100% bedre enn de jeg får til på egenhånd, så jeg syns dette er veldig kjipt! 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klarer du å komme om du stimulerer deg selv under sex? 

Anonymkode: 4a4fd...e8d

Jeg kan ikke ha sex lenger, pga. for store smerter😭 Men har merket at dersom han fingrer meg, jeg bruker butplug eller vi har analsex, så kommer jeg kjempefort. Problemet er at jeg har for vondt til å kunne bli fingra, og det er ikke alltid jeg orker analsex (han er ganske stor, så det gjør vondt når han «kjører på» for å komme selv). 

Anonymkode: 90b98...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at jo mer jeg stresser med å få orgasme, jo vanskeligere er det. Kanskje det er det som skjer når dere er sammen?

I så fall kan dere jo begynne helt i den andre enden: 
1) Godta at orgasmen kommer hvis den selv vil (altså, gi slipp på stresset/ønsket)
2) Fokuser på andre deler av elskoven (nærheten, kjærtegne hverandre, kysse dvs. få tankene vekk fra orgasmejaget)

Noen ganger hjelper det også meg at vi gjøre det klart på forhånd at denne gangen skal jeg ikke få komme. Bare for å trene på å ikke stresse med å komme. For meg sitter det i hodet.

Jeg har ingen erfaring med vestibulitt, men det har stått litt om det på forumet er tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...