Gå til innhold

Etter at typen sa han aldri kjenner at jeg kommer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og la til at han alltid kjente det med eksene, så har jeg fått problem med å komme. Gikk for meg før,.og jeg ble.jo nesten borte. Han stoppet da opp for han trodde det var noe galt..

Dette han sa ødla mye for meg. Hvordan fikse det igjen?

Anonymkode: 9223c...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og la til at han alltid kjente det med eksene, så har jeg fått problem med å komme. Gikk for meg før,.og jeg ble.jo nesten borte. Han stoppet da opp for han trodde det var noe galt..

Dette han sa ødla mye for meg. Hvordan fikse det igjen?

Anonymkode: 9223c...33c

 Bare tenk at du er annerledes enn hans ekser, en ny vri. Noe han må finne ut av på nytt. Hadde tenkt på det som fint å være annerledes enn ekser. Dere må bare lære hverandre å kjenne i senga. 

Anonymkode: 6bfc0...468

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Bare tenk at du er annerledes enn hans ekser, en ny vri. Noe han må finne ut av på nytt. Hadde tenkt på det som fint å være annerledes enn ekser. Dere må bare lære hverandre å kjenne i senga. 

Anonymkode: 6bfc0...468

Vært sammen mange år. 

Anonymkode: 9223c...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vært sammen mange år. 

Anonymkode: 9223c...33c

Du klarer å komme, han skjønner det fortsatt ikke, er han dum da eller? Altså, første året sammen så kunne jeg forstått det, men flere år sammen så virker det veldig rart. 

Anonymkode: 6bfc0...468

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du klarer å komme, han skjønner det fortsatt ikke, er han dum da eller? Altså, første året sammen så kunne jeg forstått det, men flere år sammen så virker det veldig rart. 

Anonymkode: 6bfc0...468

Det jeg synes også. Han tror jeg får vondt når jeg kommer og stopper opp.  Hjelper ikke å forklare. 

Anonymkode: 9223c...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette han sa ødla mye for meg. Hvordan fikse det igjen?

Det er ikke din feil, det er han som er ødelagt😂

Når en mann stopper opp fordi han tror det er noe galt med deg, tenker jeg: gjør han ting riktig? Eller holder du igjen signalene at du nyter det... Her er det kanskje 50/50 begge sin årsak... Prat ut om det, og jeg synes ikke han skal sammenligne deg med eksene sine🤫

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes også. Han tror jeg får vondt når jeg kommer og stopper opp.  Hjelper ikke å forklare. 

Anonymkode: 9223c...33c

Da hadde sexen vært ødelagt for meg. Om han etter flere år fortsatt sammenligner med hvordan ekser kom, nei da hadde det vært stopp. 

Anonymkode: 6bfc0...468

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Det er ikke din feil, det er han som er ødelagt😂

Når en mann stopper opp fordi han tror det er noe galt med deg, tenker jeg: gjør han ting riktig? Eller holder du igjen signalene at du nyter det... Her er det kanskje 50/50 begge sin årsak... Prat ut om det, og jeg synes ikke han skal sammenligne deg med eksene sine🤫

Jeg har sagt at når jeg nesten blir borte så er det fordi jeg kommer. Men, allikevel stopper han opp og spør om det går bra med meg. Da må jeg jo svare og da stopper også orgasmen litt opp.

Han sier også at jeg er den beste han har hatt, noe jeg nå har vanskelig for å tro på.

Anonymkode: 9223c...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har sagt at når jeg nesten blir borte så er det fordi jeg kommer. Men, allikevel stopper han opp og spør om det går bra med meg. Da må jeg jo svare og da stopper også orgasmen litt opp.

Han sier også at jeg er den beste han har hatt, noe jeg nå har vanskelig for å tro på.

Anonymkode: 9223c...33c

Tydelig at du gjør det bra nok for han da, det er bare at han ikke er den beste for deg. 

Anonymkode: 6bfc0...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:
27 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

eksene sine🤫

Jeg har sagt at når jeg nesten blir borte så er det fordi jeg kommer.

Oij, sånn ja... Det har jeg selv opplevd, hun verken skjelvet eller stønnet, men hun holdt pusten... Det er ikke alltid man kjenner at kvinner kommer med penisen, det er som regel lyd, pust eller at hun sier hun kommer som gir det beste signalet. Hvis du klemmer på rompa og trykker underlivet mot han, eller at du skjelver litt eller sier ifra, så skjønner han nok at du får orgasme... Andre signal er jo å se om du blusher, knyter tærne, øyekontakt, etc... Han er nok bare dårlig på å "lese" deg!?

Men jeg håper virkelig det ordner seg for deg, å bli misstrodd orgasme og at du ikke nyter er ikke bra🧡🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Oij, sånn ja... Det har jeg selv opplevd, hun verken skjelvet eller stønnet, men hun holdt pusten... Det er ikke alltid man kjenner at kvinner kommer med penisen, det er som regel lyd, pust eller at hun sier hun kommer som gir det beste signalet. Hvis du klemmer på rompa og trykker underlivet mot han, eller at du skjelver litt eller sier ifra, så skjønner han nok at du får orgasme... Andre signal er jo å se om du blusher, knyter tærne, øyekontakt, etc... Han er nok bare dårlig på å "lese" deg!?

Men jeg håper virkelig det ordner seg for deg, å bli misstrodd orgasme og at du ikke nyter er ikke bra🧡🙄

Jeg blir skjelven. Skal bli tydelig på å si ifra. Men sitter med følelsen at disse eksene var bedre..

Anonymkode: 9223c...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir skjelven. Skal bli tydelig på å si ifra. Men sitter med følelsen at disse eksene var bedre..

Anonymkode: 9223c...33c

Nei, de trenger ikke være bedre. Bare annerledes!

Vi reagerer forskjellig på det meste annet i livet - så hvorfor ikke sex?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fioljenta skrev:

Nei, de trenger ikke være bedre. Bare annerledes!

Vi reagerer forskjellig på det meste annet i livet - så hvorfor ikke sex?

Takk.  Var litt klønete sagt av han egentlig.  

Anonymkode: 9223c...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk.  Var litt klønete sagt av han egentlig.  

Anonymkode: 9223c...33c

De fleste menn er klønete..

Anonymkode: 6bfc0...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir skjelven. Skal bli tydelig på å si ifra. Men sitter med følelsen at disse eksene var bedre..

Neida kjære KG-bruker🧡 Jeg er en mann med mye erfaring, tro meg... du er så normal som overhodet mulig. Men at det er ødeleggende for deg at han nevner dem skjønner jeg meget godt....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Neida kjære KG-bruker🧡 Jeg er en mann med mye erfaring, tro meg... du er så normal som overhodet mulig. Men at det er ødeleggende for deg at han nevner dem skjønner jeg meget godt....

Takk😊

Anonymkode: 9223c...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nevne ekser i sengen er da turn off uansett. Hørtes umoden ut han her. Neste gang slipper du ut hele orgasmen og rister løs. Sett han på plass.

Anonymkode: b22ad...e99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært sammen mange år. 

Anonymkode: 9223c...33c

Så turn off... 

Anonymkode: db55f...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bit i øret og klor på ryggen når du kommer, det kjenner han nok :) 

Anonymkode: e2714...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...