Gå til innhold

Kanke freia kutte ut å lage ørten tusen forskjellige melkesjokolader?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker melkesjokolade med daim. Jeg klarer å plukke med meg riktig hver gang også. Så ufattelig vanskelig er det faktisk ikke, selv med barna på slep i butikken. 

Anonymkode: 66654...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de forskjellige typene og de har enda ikke klart å produsere en vegansk variant... Har ikke spist freia på 6 år (da jeg ble veganer) og savner det så mye, håper virkelig de klarer å få til en vegansk sjokolade snart. 

Anonymkode: 97dbe...e3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser ikke så ofte sjokolade, men får noen innfall i ny og ne. Sist jeg var i Sverige så hadde de tilbud på ekstra store melkesjokoladeplater (250grams tror jeg). Det nærmet seg jul så jeg tenkte shit au, jeg tar med 4 stk. 
Skuffelsen var stor når jeg kom hjem og innså at jeg hadde kjøpt en kilo med Walters mandler.... 😅 Jeg har ennå igjen av de platene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med TS. Det er altfor mye tull jeg ikke vil ha. Har også klart å kjøpe feil sjokolade. 

Skulle vi gå sammen om et gruppesøksmål?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kågebruker said:

Helt enig med TS. Det er altfor mye tull jeg ikke vil ha. Har også klart å kjøpe feil sjokolade. 

Skulle vi gå sammen om et gruppesøksmål?

Er jo bare å boikotte Freia og gå over til Rittersport (eller Godiva).

Anonymkode: 7309e...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia kunne gjerne laget forskjellige emballasjer på de forskjellige sjokoladene, men egentlig så bør jo folk kunne lære seg å følge med.

Har personlig kjøpt Tuborg Lite istede for vanlig  og Imsdal med kullsyre eller smak osv.. Man må LESE, særlig hvis dette skjer gjentatte ganger 🙄

Anonymkode: fed14...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de fortsatt den med sjokolade og gelebønner? Det var jævlig det.. Lurer på hva de som sitter med produktutvikling hos Freia røyker.. Sokker? 

Anonymkode: 4f1e5...71d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de fortsatt den med sjokolade og gelebønner? Det var jævlig det.. Lurer på hva de som sitter med produktutvikling hos Freia røyker.. Sokker? 

Anonymkode: 4f1e5...71d

De får barn til å komme med idéer når de er på besøk på fabrikken. En del av omvisningen er at man lager sin egen sjokolade og gir den et navn. Så er det en ansatt der som spør alle hva slags sjokolade de har laget og hva den heter. Vil tro at det kommer noen ganske så sinnsyke idéer som ikke slipper gjennom. 😂

Anonymkode: 4904a...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de fortsatt den med sjokolade og gelebønner? Det var jævlig det.. Lurer på hva de som sitter med produktutvikling hos Freia røyker.. Sokker? 

Anonymkode: 4f1e5...71d

Elsker den :) så smaken er som baken. Du får den i et annet merke på Jula så den er ikke borte. Spiser du ikke smågodt og sjokolade samtidig? 

Anonymkode: ff7a2...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker den :) så smaken er som baken. Du får den i et annet merke på Jula så den er ikke borte. Spiser du ikke smågodt og sjokolade samtidig? 

Anonymkode: ff7a2...d1c

Nei?! Sjokoladen spises jo for seg selv! 

Anonymkode: 66654...475

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sååå vanskelig å se hva slags sjokolade man plukker med seg. 

Anonymkode: 94859...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at de eksprimenterer med nye smaker - noe av det er ikke helt min smak (melkesjokolade med pepperkaker?) - men så hender det at de treffer heeelt riktig slik som med Oreo og Smil.


Skulle tro at dersom man tar feil sjokolade EN helg og det er skikkelig nedtur, så kan man bruke 5 ekstra sekunder neste gang for å forsikre seg om at det ikke blir en kjip reprise. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.7.2020 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Særiøst, liker folk melkesjokolade med minibiter av ditt og datt? Jeg gjør ikke det.

 

MEN jeg liker vanlig melkesjokolade fra freia og den med nøtter i. Problemet er da at disse ligner hverandre og dette er 3 helga jeg har gledd meg til å spise vanlig melkesjokolade for så å ha tatt feil. Denne gangen var det melkesjokolade med smil. Smaker vanlig sjokolade bare at det er noen harde biter som setter en stopper. Er lettere irritert!

Anonymkode: c88d1...d68

Om du vil ha vanlig melkesjokolade uten noe annet i så kjøper du jo bare den plata :klo: De er jo ikke så like at man ikke klarer å skille dem. Har du har såpass svekket syn at du ikke klarer å skille dem, så kan du få hjelp fra butikkpersonalet til å finne riktig plate. 

Ja det er mange av oss som liker de andre variantene. Kjempe synd at mange av dem forsvinner, elsker jelly pop. 

Ellers er favoritten Walters Mandler 🙌🏻

Anonymkode: a5657...446

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at det finnes to forskjellige Japp-smaker. Jeg elsker den ene og hater den andre. Og av og til har de ikke den jeg liker, men den jeg ikke liker, så av og til blir jeg lurt i to sekunder. 

Anonymkode: e23c0...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei! Men de kan sikkert redusere saltinnhold i Melkesjokolade med Kvikk Lunsj litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Særiøst, liker folk melkesjokolade med minibiter av ditt og datt? Jeg gjør ikke det.

 

MEN jeg liker vanlig melkesjokolade fra freia og den med nøtter i. Problemet er da at disse ligner hverandre og dette er 3 helga jeg har gledd meg til å spise vanlig melkesjokolade for så å ha tatt feil. Denne gangen var det melkesjokolade med smil. Smaker vanlig sjokolade bare at det er noen harde biter som setter en stopper. Er lettere irritert!

Anonymkode: c88d1...d68

Det samme har skjedd meg! utrolig irriterande med nesten likt design på alle, og stort sett er det harde bitar i alle variantane. Men dei gjer det for å tene pengar, ja. Må vere fornying i sjokoladehylla, eller går salet ned (eg forstår ikkje at det er "fornying", all den tid det berre er ymse blandingar av chips med sjokoladebitar, sjokolade med chipsbitar, og miks mellom dei ulike freia-variantane) men men...

Anonymkode: 201dd...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den med Daim, Kvikk lunsj og Walters mandler 😋

Anonymkode: 7d9c9...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker den med Daim, Kvikk lunsj og Walters mandler 😋

Anonymkode: 7d9c9...ed2

Jeg elsker også Walters mandler, men den hadde vært enda bedre med litt ekstra salt tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...