Gå til innhold

Kanke freia kutte ut å lage ørten tusen forskjellige melkesjokolader?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Særiøst, liker folk melkesjokolade med minibiter av ditt og datt? Jeg gjør ikke det.

 

MEN jeg liker vanlig melkesjokolade fra freia og den med nøtter i. Problemet er da at disse ligner hverandre og dette er 3 helga jeg har gledd meg til å spise vanlig melkesjokolade for så å ha tatt feil. Denne gangen var det melkesjokolade med smil. Smaker vanlig sjokolade bare at det er noen harde biter som setter en stopper. Er lettere irritert!

Anonymkode: c88d1...d68

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hadde ikke solgt det hvis ikke folk kjøpte. Finn deg noe annet å irritere deg over. Få deg et fadderbarn. 

Anonymkode: dc65c...4c7

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er utrolig lett å skille, bruk 3 sekunder ekstra så ser du det du også.

Anonymkode: 83b05...084

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas

Tenker det samme men av motsatt grunn. 😂 Det er så mange gode at jeg ender opp med å spise litt for ofte. 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten ta med Freia.  Her kan vi ikke hjelpe deg med det, altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tjener penger på å lansere stadig nye sjokolader, slik at folk blir fristet til å forsøke de nye variantene. Oftest gjør folk det bare en gang, men når det er mange nok som kjøper 1 stk av hver av de nye, så blir det penger av det.

Anonymkode: 7309e...aa9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du virkelig klart å plukke med deg feil sjokolade tre helger på rad? Her er det åpenbart at du må følge litt mer med. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at de har så mange nydelige smaker. Men hater at de er på salg slik at man må kjøpe 4 for 100.... For jeg går på hver gang og tror jeg skal la de ligge i skapet. Kan de ikke bare selge de på tilbud til 25 kr? Vet det er sikkert ikke fabrikken som bestemmer dette, men allikevel. Kan sikkert ikke spise en bit sjokolade på flere måneder pga dette... Ble noen kilo opp etterhvert.

Anonymkode: ff7a2...d1c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Nei det kan vi ikke, du må selv passe på at du kjøper riktig sjokolade. :opplyser:

MVH Freia. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Nei det kan vi ikke, du må selv passe på at du kjøper riktig sjokolade. :opplyser:

MVH Freia. 

Jamen ha annen farge på de nye sjokkisene og behold gul og blå på dem gode gamle.

Anonymkode: c88d1...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis inneholder alle melkesukker (laktose) 

Anonymkode: 237d3...0fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamen ha annen farge på de nye sjokkisene og behold gul og blå på dem gode gamle.

Anonymkode: c88d1...d68

Da må du lære deg å lese :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så vanskelig å skille. Og jeg er veldig glad for de ulike typene/smakene. ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Særiøst, liker folk melkesjokolade med minibiter av ditt og datt? Jeg gjør ikke det.

 

MEN jeg liker vanlig melkesjokolade fra freia og den med nøtter i. Problemet er da at disse ligner hverandre og dette er 3 helga jeg har gledd meg til å spise vanlig melkesjokolade for så å ha tatt feil. Denne gangen var det melkesjokolade med smil. Smaker vanlig sjokolade bare at det er noen harde biter som setter en stopper. Er lettere irritert!

Anonymkode: c88d1...d68

Minner om alle de som tar feil av Mokkabønner og Kremtopper. Helt lik eske!

Anonymkode: c7846...cbe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også de er for like. Bryr meg ikke om at det er ørten forskjellige (spiser ikke sjokolade) men det er ikke alle mannen i huset tåler og da er det kjipt å ta feil. 

Anonymkode: 1a437...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Monky skrev:

Du skulle ha gått til specsavers...

Haha, dette gjorde dagen min :)

 

Men ja, TS, jeg liker også bare ren melkesjokolade og en med nøtter i :)  Men så passer jeg på å kjøpe riktig sjokolade når jeg først skal kjøpe. Min bedre halvdel liker sjokolade med sørlandschips. Hæ? Seriøst. 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...