Gå til innhold

Har visst gått rundt meg Chanel «kopi» 😣


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falt så innmari for en veske. Kostet 800,-

Likner Chanel boy, men den har ikke logoen da. Og så har jeg ikke sett denne farge komboen hos Chanel. Det var ikke fordi jeg vil ha Chanel veske at jeg kjøpte den. Det var rett og slett hele stilen! Men føler gleden ble litt drept da jeg googlet vesken til Chanel for å faktisk sjekke om denne er kopiert. Og det er den..... jeg kjøper ikke en veske til 10.000+ 

Men hvor teit? Jeg tenkte rett og slett ikke over det. Hadde den hatt logoen så hadde jeg ikke kjøpt den,  for jeg vet at en Chanel ikke koster 800,- men eeeeeh 😅 driti ut? 

Anonymkode: 8ec08...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kjøpte du den da? I en kjedebutikk?

Anonymkode: c55c7...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trodde du at du kunne kjøpe en Chanel veske for 800,-?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Hvorfor trodde du at du kunne kjøpe en Chanel veske for 800,-?

Et veldig interessant spørsmål, det lurer jeg også på :ler:

Anonymkode: b0717...b88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Hvorfor trodde du at du kunne kjøpe en Chanel veske for 800,-?

Hun trodde ikke det...les innlegget.

Anonymkode: c55c7...ee3

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Hvorfor trodde du at du kunne kjøpe en Chanel veske for 800,-?

Hun trodde ikke det var Chanel 

Anonymkode: a45dd...e4e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Forstår ikke problemet her

Anonymkode: 09b41...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det være å drite seg ut når det er åpenbart at du kjøpte en kopi? 

Anonymkode: 0eaf9...230

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du har tabbet deg ut fordi andre kan tro at du lot som den var ekte?

Hvis ikke skjønner jeg ikke problemet 

Anonymkode: 15f5b...7e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg forstår TS rett, kjøpte hun en veske i Chanel-stil, men var ikke klar over at den designmessig er tilnærmet identisk med en konkret Chanel-veske. Og nå er hun redd for hvordan folk ser på at hun går rundt med en Chanel-kopi, som ikke var intensjonen ved kjøpet (altså å kjøpe en piratkopi).

Når Chanel-merket ikke finnes på veska, så er det jo ikke en piratkopi, men...

Anonymkode: dc242...4ff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du formulerer deg litt knotete, men jeg skal oppsummere: Du kjøpte en veske du likte. Du syns den minnet om en Chanel-veske, men visste godt at det ikke var en Chanel-veske, og ville bare ha noe som lignet i stilen. Du liker ikke fake merker, så du ville aldri ha kjøpt denne veska hvis den ga seg ut for å være en Chanel med fake logo på. Etter å ha kjøpt vesken oppdager du imidlertid at den er kliss lik en Chanel-veske, og er altså en slags kopi, selv om de som laget den ikke gikk så langt at de festet på en fake logo. Nå er du redd for at andre skal tro du går rundt med en fake veske. Har jeg forstått rett?

Det er harry å gå rundt med fake vesker, men så lenge den ikke har noe logo, så er den jo ikke fake. Jeg ville ikke reagert på denne vesken når den ikke gir seg ut for å være noe den ikke er.

Anonymkode: de15c...c69

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du formulerer deg litt knotete, men jeg skal oppsummere: Du kjøpte en veske du likte. Du syns den minnet om en Chanel-veske, men visste godt at det ikke var en Chanel-veske, og ville bare ha noe som lignet i stilen. Du liker ikke fake merker, så du ville aldri ha kjøpt denne veska hvis den ga seg ut for å være en Chanel med fake logo på. Etter å ha kjøpt vesken oppdager du imidlertid at den er kliss lik en Chanel-veske, og er altså en slags kopi, selv om de som laget den ikke gikk så langt at de festet på en fake logo. Nå er du redd for at andre skal tro du går rundt med en fake veske. Har jeg forstått rett?

Det er harry å gå rundt med fake vesker, men så lenge den ikke har noe logo, så er den jo ikke fake. Jeg ville ikke reagert på denne vesken når den ikke gir seg ut for å være noe den ikke er.

Anonymkode: de15c...c69

Du forstod det riktig. Jeg la merke til at den etterlignet Chanel sin stil, men har aldri sett denne fargekombinasjonen hos Chanel. De har ikke logoen nei, så da er den ikke en kopi. Men i går googlet jeg Chanel vesken, og fant ut at Chanel har faktisk hatt en veske som ligner! Og da følte jeg plutselig at kanskje folk synes jeg går rundt meg kopier 😅 

Anonymkode: 8ec08...79a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare latterlig å gå rundt med fake, det er greit om du fjerner alt av merker,slik at det ikke synes hvilket merke det prøver å etterligne. Bare tragisk,dessverre.

Anonymkode: 50c57...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke teit i det hele tatt. Du falt for vesken ikke en logo. Er mange som går rundt med stygge vesker kun for de liker logoen. Se alle de harry LV veskene og MK veskene. Det er mye mer flaut i mine øyne. 

Anonymkode: 1b56c...c2b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er bare latterlig å gå rundt med fake, det er greit om du fjerner alt av merker,slik at det ikke synes hvilket merke det prøver å etterligne. Bare tragisk,dessverre.

Anonymkode: 50c57...ee8

Det er ikke logo på den!

Anonymkode: 8ec08...79a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilde?

Anonymkode: 845b1...312

Næh 😅 redd for å gjenkjennes. Aner ikke hvor mange som har den altså , men

Anonymkode: 8ec08...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke finne det nøyaktige sitatet, men jeg mener på å huske at coco chanel ønsket å bli kopiert stilmessig. Så lenge ikke vesken utgir seg for å være Chanel, kjør på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...