Gå til innhold

Ufrivillig sjelebånd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan man ha et spesielt bånd til en annen? Hvorfor har dette oppstått? Når man møter noen som man har telepatisk kontakt med og føler man tuner inn på hverandre hele tiden. Som man kan sense nærværet til selv om man er langt vekke. Det er akkurat som et bånd, men hvorfor? Noen erfaringer?

Anonymkode: f8c9b...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler den andre du "tuner" inn på det samme da?

Anonymkode: eb280...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita

Tvillingsjeler?

Må ikke forveksles med sjelevenner. Som er din familie sjelelig sett. Og kan komme i utgaver av både feks mor, søsken, bestevenn, partner osv.

Tvillingsjel er din andre halvdel. Har opplevd det. Det er dette med telepati og nærvær som er unikt. Alt er som paranormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Aniita skrev:

Tvillingsjeler?

Må ikke forveksles med sjelevenner. Som er din familie sjelelig sett. Og kan komme i utgaver av både feks mor, søsken, bestevenn, partner osv.

Tvillingsjel er din andre halvdel. Har opplevd det. Det er dette med telepati og nærvær som er unikt. Alt er som paranormalt.

Mener ikke en tvillingsjel. Men en person man har et mildere bånd med :) 

Anonymkode: f8c9b...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din produserer hormoner som får deg til å føle deg nær andre, og noen situasjoner får deg til å produsere litt mer av dette

Anonymkode: 72cdb...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener ikke en tvillingsjel. Men en person man har et mildere bånd med :) 

Anonymkode: f8c9b...c15

Mildere? Jaha, hvordan fortoner dette seg da, bortsett fra å føle nærvær og telepati? Er helt nytt for meg, forklar gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke noe mystisk med dette. Det kalles tilknytning, og er noe alle mennesker har enten den er trygg, ambivalent, unnvikende eller disorganisert. :)

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Aniita skrev:

Mildere? Jaha, hvordan fortoner dette seg da, bortsett fra å føle nærvær og telepati? Er helt nytt for meg, forklar gjerne.

Du føler nærvær og telepati. Men ikke så kraftig som en «tvillingsjel». Du blir ikke dratt som en magnet. Det er telepati, men ikke så ekstremt.

Anonymkode: f8c9b...c15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du føler nærvær og telepati. Men ikke så kraftig som en «tvillingsjel». Du blir ikke dratt som en magnet. Det er telepati, men ikke så ekstremt.

Anonymkode: f8c9b...c15

Ok :)

Det jeg tenker på er astrologisk sett, planeten neptun. Neptun har med telepati å gjøre. Og kanskje den er sterkt knyttet til den andres f.eks måne, i horoskopet deres sammen. Månen er jo det emosjonelle, intuitive, neptun er det sjelelige intuitive.

Godt trolig at det kan være tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mener du slike som du føler du aldri får fred fra selv om du ikke har sett dem på mange år? 
Jeg er ikke overbevist, tenker at det er tankene mine bare. Men har en jævla mobber fra der jeg gikk videregående, og en person til. Har en ekkel følelse av at vi møtes igjen. Selv om jeg gjør alt for å ikke møte dem. Jeg vet godt hvor jeg kan møte dem, men likevel føler jeg at vi vil treffes igjen... kanskje etter døden eller på eldrehjemmet... 

Har også noen andre som jeg ikke får helt fred fra. En person som hjalp meg å fokusere på noe annet enn det vonde fra fortiden. Men vi er så langt unna hverandre, er snakk om flytur.

Anonymkode: f9c51...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...