Gå til innhold

.


Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Jeg lurer også på dette. Synes dette har gått så langt at jeg holder meg alene og orker ikke tanken på å begynne å date. 

Anonymkode: 15687...776

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Men jeg har en del preferanser selv som jeg «må» ha i en partner. Selv synes jeg ikke det er uoppnåelige mål da og det finnes mange i min «målgruppe». utrolig mange har helt sinnsyke mål og forblir enig singel..

utseendemessig:

-høy (minst 180cm)

-slank

 

Personlighet:

-omtenksom 

-snill

-raus 

 

skjønner at noen synes høyde er en dum ting å ha som preferanse da ingen kan for høyden sin. Men jeg er sikker på at jeg hadde klart å forelske meg i en lav mann, men jeg hadde ikke umiddelbart blitt forelsket pga utseende.

Heldigvis for meg har jeg kapret drømmemannen min ❤️ 

Anonymkode: 9f9ff...f2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig. Men jeg har en del preferanser selv som jeg «må» ha i en partner. Selv synes jeg ikke det er uoppnåelige mål da og det finnes mange i min «målgruppe». utrolig mange har helt sinnsyke mål og forblir enig singel..

utseendemessig:

-høy (minst 180cm)

-slank

 

Personlighet:

-omtenksom 

-snill

-raus 

 

skjønner at noen synes høyde er en dum ting å ha som preferanse da ingen kan for høyden sin. Men jeg er sikker på at jeg hadde klart å forelske meg i en lav mann, men jeg hadde ikke umiddelbart blitt forelsket pga utseende.

Heldigvis for meg har jeg kapret drømmemannen min ❤️ 

Anonymkode: 9f9ff...f2f

180 er minimum ja, helst litt mer for å få et hodes forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de som har så sære preferanser har det for å skjule at de har pappfigur-personligheter? 

Anonymkode: 6940c...c09

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste tallet når det kommer til kvinners preferanser er vel ærlig talt ikke 180cm+ men 20cm+. 

Anonymkode: 29678...0fa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har med "kultur" å gjøre. Det vil si, ideologi, hva vi lever etter for tankemåte.

Tankemåten vi lever etter er, "tenk på deg selv, ellers er det ingen som gjør det". En skal "elske seg selv først, for å kunne elske andre". Alt handler om å være ego. Andre kommer i annen rekke.

"Meg først, så meg, og så meg, så min neste, hvis det er til mitt eget beste".

Samtidig har folk aldri vært mer deprimerte og ulykkelige enn de er i dag. Jeg tror ikke det er tilfeldig. Det samme gjelder med parforhold. Aldri har folk før hatt så lite sex sammen, ikke en gang under Victoria-perioden, som i dag.

Vi konkurrerer mot hverandre, heller enn å samarbeide. Det er også en del av dagens "kultur".

Så vi jakter hele tiden på "noe bedre". Vi er aldri trygge på at vi er gode nok, eller at det vi har er godt nok. Heller ikke når det gjelder partnere. "Tenk om det kommer noen som er bedre?".

Der vil alltid være de som er smartere, klokere, penere, kjekkere, rikere, flinkere, enn "deg". Men de vil aldri være "deg". Og "deg", er jo den en elsker.

Kjærligheten krever ikke. Den bare er.

Anonymkode: 84fb2...41f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG representerer ikke samfunnet helt perfekt dessverre, det er en del flere aktive troll på KG vil jeg tro, som skriver historier for å få oppmerksomhet og selskap.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk ønsker å være med en de er fysisk tiltrukket av, sannsynligvis. 

Anonymkode: b273a...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random skrev (På 10.7.2020 den 0.19):

180 er minimum ja, helst litt mer for å få et hodes forskjell.

Om personen er 160 cm eller 180 cm kunne jeg ikke brydd meg mindre om

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, DeLorean skrev:

Er det noe rart folk går single år etter år etter år... 

Er neppe derfor. 

Det finnes tross alt folk både med/uten både utovernavle, tatoveringer, strekkmerker og alt det andre som omtales og som folk har preferanse på. 

Anonymkode: b273a...928

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Om personen er 160 cm eller 180 cm kunne jeg ikke brydd meg mindre om...

Det bryr ikke meg så mye heller, men det bryr ofte mannen. Få menn tåler over tid å være lavest. 

Anonymkode: b273a...928

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste tallet når det kommer til kvinners preferanser er vel ærlig talt ikke 180cm+ men 20cm+. 

Anonymkode: 29678...0fa

Hvorfor er dette så viktig? Er det dumpegrunn å være lav om personen har alt annet man ser etter?

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uatskillelig skrev:

Hvorfor er dette så viktig?

Hvorfor er kukstørrelse viktig? 

Anonymkode: b273a...928

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er kukstørrelse viktig? 

Anonymkode: b273a...928

Aner ikke. Det er heller ikke noe jeg ville vektlagt. :)

 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, MarieLo skrev:

KG representerer ikke samfunnet helt perfekt dessverre, det er en del flere aktive troll på KG vil jeg tro, som skriver historier for å få oppmerksomhet og selskap.

Tror du? Håper du har rett! Jeg tenker at det er sånn folk som er anonyme svarer, de andre er høffelige. Det har gjort meg så trist. 

Anonymkode: bfdad...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Aner ikke. Det er heller ikke noe jeg ville vektlagt. :)

Men det var det du siterte....(20 cm er viktigere enn 180)

Anonymkode: b273a...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det var det du siterte....(20 cm er viktigere enn 180)

Anonymkode: b273a...928

Verken penisstørrelse eller høyde er noe jeg vektlegger i en partner. Det viktigste er personlighet og verdigrunnlag 💜

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har med "kultur" å gjøre. Det vil si, ideologi, hva vi lever etter for tankemåte.

Tankemåten vi lever etter er, "tenk på deg selv, ellers er det ingen som gjør det". En skal "elske seg selv først, for å kunne elske andre". Alt handler om å være ego. Andre kommer i annen rekke.

"Meg først, så meg, og så meg, så min neste, hvis det er til mitt eget beste".

Samtidig har folk aldri vært mer deprimerte og ulykkelige enn de er i dag. Jeg tror ikke det er tilfeldig. Det samme gjelder med parforhold. Aldri har folk før hatt så lite sex sammen, ikke en gang under Victoria-perioden, som i dag.

Vi konkurrerer mot hverandre, heller enn å samarbeide. Det er også en del av dagens "kultur".

Så vi jakter hele tiden på "noe bedre". Vi er aldri trygge på at vi er gode nok, eller at det vi har er godt nok. Heller ikke når det gjelder partnere. "Tenk om det kommer noen som er bedre?".

Der vil alltid være de som er smartere, klokere, penere, kjekkere, rikere, flinkere, enn "deg". Men de vil aldri være "deg". Og "deg", er jo den en elsker.

Kjærligheten krever ikke. Den bare er.

Anonymkode: 84fb2...41f

Sant at kjærligheten bare er.

«Kjærligheten er tålmodig, kjærligheten er velvillig, den misunner ikke, skryter ikke, er ikke hovmodig. Kjærligheten krenker ikke, søker ikke sitt eget, er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde. Den gleder seg ikke over urett, men har sin glede i sannheten. Kjærligheten utholder alt, tror alt, håper alt, tåler alt.« (1. Kor. 13.4-7)

 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...