Gå til innhold

Ble ikke spandert på (for første gang)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han spurte om dere skulle kjøpe is, og så maser han om 50 fattigslige kroner når dere kommer til bilen...😂😂😂😂 f

For en type!! 

Anonymkode: ca0c2...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt mer fri på dagtid så ja. Men passer best etter jobb ved middagstider.

Anonymkode: 911dc...5fd

Kafe er vel åpent rundt middagstid og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri møtt den der fyren igjen, iallefall 😂 Gjerrighet er bare så turn off! 49 kroner og han maser om at du må vippse tilbake? Den var ny, aldri opplevd kjipe menn på den måten og glad er jeg for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt satt ut av responsen fra mange her. Altså, du er IKKE storforlangende. Han ber deg på date, og foreslår is...du gir positiv respons. Her burde han rett og slett tatt styringa og spurt hva slags is du vil ha og hversågod. Han ødelegger jo fullstendig for seg selv... Tenk for en flott og rimelig(!) anledning til å vise seg som en aktuell og oppegående mann.

Jeg forventer slett ikke å bli spandert på, og foretrekker egentlig å betale selv. Men å legge opp til tilbakebetaling for en femtilapp på første date, + påminnelse, viser meg at mannen er sosialt ute og jævlig lite raus. Ergo, uaktuelt med ny date.

Anonymkode: dfbd5...8ba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...