Gå til innhold

Ble ikke spandert på (for første gang)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror ikke dere damer er klar over hvor lei vi menn er å spandere mat på dere hver date. Jeg har ikke budsjett til å spandere på alle og enhver. 

Anonymkode: 911dc...5fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke dere damer er klar over hvor lei vi menn er å spandere mat på dere hver date. Jeg har ikke budsjett til å spandere på alle og enhver. 

Anonymkode: 911dc...5fd

Men her var det ikke snakk om mat, men en is til 49 kroner. Stor forskjell...

Anonymkode: 5248f...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU henger deg helt opp i den isen.

Slutt med dating, du er altfor umoden til det.

Anonymkode: 1cbf5...f0f

Her, ts, har du et eksempel på en mann som ikke har noe å tilby en kvinne, og prøver å manipulere kvinnen til å tenke at det er hennes skyld. 

Menn som er oppriktig interessert i forhold og ikke bare lett tilgjengelige ligg bryr seg ikke om 49 kroner. Jeg har vært på mye forskjellige dates ila mine 30 år, og det er en klar sammenheng mellom generøsitet og varige forhold. 

Du har ingenting å bevise ovenfor en mann som ikke kan spandere 50 kroner. 

Anonymkode: bbd36...fb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er for mye å forlange at mannen betaler på første date. Jeg har aldri skjønt den greia med at menn skal betale mens dama sitter på utstilling og blir vartet opp. Akkurat som at det er en slags lek eller noe? Og begrunnelsen er bare at han har utovertiss og hun har innovertiss. Noe så dumt. 

Anonymkode: d5885...4f5

Det er jo en lek, som noen liker. Det kan vi vel respektere?

Anonymkode: 1bbe8...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke dere damer er klar over hvor lei vi menn er å spandere mat på dere hver date. Jeg har ikke budsjett til å spandere på alle og enhver. 

Anonymkode: 911dc...5fd

Har du ikke råd til å betale for dates, bør du ikke date. Da bør du fokusere på deg selv og din karriere slik at du får mulighet til å gi kvinnen du er interessert i en verdig kveld. 

Anonymkode: bbd36...fb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke råd til å betale for dates, bør du ikke date. Da bør du fokusere på deg selv og din karriere slik at du får mulighet til å gi kvinnen du er interessert i en verdig kveld. 

Anonymkode: bbd36...fb3

Dere vil ha likestilling men ikke når det gjelder økonomi. Pebgehorer er dere. 

Anonymkode: 911dc...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel like naturlig at damen betaler som mannen. Forstår ikke hvorfor det så ofte forventes at mannen betaler? Når det er sagt hadde det kanskje vært snilt av mannen i dette tilfelle å spandere isen siden du glemte penger. Men man trenger ikke å forvente det. Jeg selv liker å få tilbake pengene når jeg kjøper noe for andre, så skjønner godt at andre vil det samme. Hilsen kvinne

Anonymkode: 254f9...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj! Syns du skal droppe han. Helt sinnsykt, det er bare 50 kroner. Hadde jeg var på date med en mann som glemte lommeboken i bilen, hadde jeg aldri krevd 50kr tilbake igjen! Ikke engang 500kr. 

Anonymkode: 9a15e...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pebgehorer

Slik snakker ikke menn som er noe å samle på til fremmede kvinner. 

Ja, det er pengene til de jeg dater jeg er ute etter. Jeg med min PhD og du med din...rettskrivingsproblematikk? Nei. Nei nei nei nei nei. 

Anonymkode: bbd36...fb3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slik snakker ikke menn som er noe å samle på til fremmede kvinner. 

Ja, det er pengene til de jeg dater jeg er ute etter. Jeg med min PhD og du med din...rettskrivingsproblematikk? Nei. Nei nei nei nei nei. 

Anonymkode: bbd36...fb3

Du er gammeldags i ditt syn på at mannen kun er til for å skaffe damer penger. Gold digger. 

Anonymkode: 911dc...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åj! Syns du skal droppe han. Helt sinnsykt, det er bare 50 kroner. Hadde jeg var på date med en mann som glemte lommeboken i bilen, hadde jeg aldri krevd 50kr tilbake igjen! Ikke engang 500kr

Anonymkode: 9a15e...d21

Herregud.

Anonymkode: 1cbf5...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er gammeldags i ditt syn på at mannen kun er til for å skaffe damer penger. Gold digger. 

Anonymkode: 911dc...5fd

Jeg har aldri blitt kalt en gold digger av en mann som har betalt for middagen min. Dette får jeg slengt etter meg av menn som ikke har råd til å ta meg med ut. Interessant 

Anonymkode: bbd36...fb3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri blitt kalt en gold digger av en mann som har betalt for middagen min. Dette får jeg slengt etter meg av menn som ikke har råd til å ta meg med ut. Interessant 

Anonymkode: bbd36...fb3

Haha her kommer det fram at du først og fremst er ute etter mannens penger. Avslørt 🤣

Anonymkode: 911dc...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann eller kvinne, ingen burde ta det for gitt å bli spandert på. Det er snilt å gjøre spandere på noen, men det burde aldri være en selvfølge å bli spandert på. 

Anonymkode: 254f9...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.

Anonymkode: 1cbf5...f0f

Hva? 

Anonymkode: 9a15e...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha her kommer det fram at du først og fremst er ute etter mannens penger. Avslørt 🤣

Anonymkode: 911dc...5fd

Det jeg er ute etter er en mann med IQ over 70. 

Anonymkode: bbd36...fb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det jeg er ute etter er en mann med IQ over 70. 

Anonymkode: bbd36...fb3

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: c1dfd...c46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg er ute etter er en mann med IQ over 70. 

Anonymkode: bbd36...fb3

Haha IQ har ingenting med folk som oppførsel å gjøre. Du kan ha 140 og være en drittsekk eller ha 70 og være grei. 

Anonymkode: 911dc...5fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Gå i minus for en femtilapp liksom. 

Å be noen om å vippse kr 49 er jo sosialt selvmord. Helt uavhengig av forventninger. Det hadde jeg ikke gjort i noe tilfelle. Turn-off. 

Jeg ber helt seriøst ikke kamerater om å vippse meg under 100-lappen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om en is. :fnise: Som daten foreslo at de skulle kjøpe. 

Hvis man ikke kan ofre enn femtilapp på en date burde man ikke date, uavhengig av kjønn. 

Og hvis man tenker «en is på alle og enhver» burde man date færre folk, eventuelt lure på hvorfor man må date så mange istedet for å være i et forhold. Råtips: det kan ha noe med den femtilappen å gjøre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...