Gå til innhold

Rykninger som er merkelige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
Jeg opplever noen ganger merkelige ting med kroppen. Har tatt mange undersøkelser, men ikke funnet noe svar. Jeg synes dette er merkelig da det som oftest skjer når jeg tenker på en person. Men tenker også at det er umulig at noen kan gjøre noe slikt ved tankekraft. Men jeg begynner jo å lure. Jeg har bare akseptert at det skjer, selv om jeg ikke finner noen forklaring på det. Er det noen som har opplevd noe lignende? Legger ved video. Man må kanskje se de flere ganger for å se når det skjer. Noen erfaringer på dette? 
 

Anonymkode: f666f...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der er helt ufarlige muskelrykninger, også kalt "leamus". Ofte kan det skyldes magnesiummangel. Spis noen bananer. ;) Om det er noe som fortsetter i lang tid så kan du evt høre med fastlegen din.

Anonymkode: 2d726...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er helt ufarlige muskelrykninger, også kalt "leamus". Ofte kan det skyldes magnesiummangel. Spis noen bananer. ;) Om det er noe som fortsetter i lang tid så kan du evt høre med fastlegen din.

Anonymkode: 2d726...065

Jeg har sjekket alt. Og har ikke mangel. Men det kan være borte i lang tid for så å komme tilbake hver gang jeg tenker på en person. Bare det som er litt merkelig, men forhåpentligvis er det ikke noe farlig. 

Anonymkode: f666f...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du poster denne under kropp- og helse-forumet. Nå ligger denne feil.

Anonymkode: 2d726...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufrivillig rykninger og leamus  er vanlig når man har angst.

Det er et vanlig fysisk symptom.

Foreslår også denne posten blir flyttet til reiseforum.

Ingen kan røre noen på avstand.

Anonymkode: 5f0f5...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...