Gå til innhold

Han bar utro og nå skal jeg tilgi, men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så ber han meg om å barbere meg nedentil, helt plutselig. Han som alltid ville at jeg skulle ha det litt naturlig, men stelt der nede.. 

Anonymkode: f3008...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Kenelz skrev:

Så han var utro også krever han at du barberer deg nedentil? Bytt mann. 

Han ba innstendig, om man kan si det spnn. Jeg stilte spørsmål og han mente at det var så mye der nå. Jeg svarte at nå er det ganske lite, jeg har hatt mer. Han ga seg ikke. Jeg ble kvalm. 

Anonymkode: f3008...93f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Han ba innstendig, om man kan si det spnn. Jeg stilte spørsmål og han mente at det var så mye der nå. Jeg svarte at nå er det ganske lite, jeg har hatt mer. Han ga seg ikke. Jeg ble kvalm. 

Anonymkode: f3008...93f

Bytt mann da, herrejesus 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kenelz skrev:

Bytt mann da, herrejesus 

Altså, man må da ikke ha en mann, men akkurat denne mannen har jeg barn med..

Anonymkode: f3008...93f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, man må da ikke ha en mann, men akkurat denne mannen har jeg barn med..

Anonymkode: f3008...93f

Nettopp, og denne mannen som er far til dine barn har vært utro og kommer med krav om kroppen din. Han er ikke verdt din tid. 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten er du et troll ellers er dette et utrolig dårlig forhold som kommer til å bare bli verre med tiden.

Anonymkode: a6613...00c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerinna var vell barbert da. Nå som du tilgir å han ikke kan treffe hun lenger, vil han sikkert at du skal ligne på hun mest mulig. Bytt mann.

Anonymkode: 87d20...f77

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er du et troll ellers er dette et utrolig dårlig forhold som kommer til å bare bli verre med tiden.

Anonymkode: a6613...00c

Dårlig forhold. Det er flere ting. Han ville ha sex igjen rett etter sin utroskap. 

Anonymkode: f3008...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elskerinna var vell barbert da. Nå som du tilgir å han ikke kan treffe hun lenger, vil han sikkert at du skal ligne på hun mest mulig. Bytt mann.

Anonymkode: 87d20...f77

Det var en engangshendelse. Men ja, det føles som om han sammenligner. Jeg liker best å ha litt naturlig. Tar alt en gang annen hver mnd, da har han sagt at han syns det er finere med enn uten. Helt til nå. 

Anonymkode: f3008...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, man må da ikke ha en mann, men akkurat denne mannen har jeg barn med..

Anonymkode: f3008...93f

Du må ikke være i et forhold med han fordet

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enten er du et troll ellers er dette et utrolig dårlig forhold som kommer til å bare bli verre med tiden.

Anonymkode: a6613...00c

Håper ts er et troll her. Om ikke er det ille. Får være måte på hva et menneske skal finne seg i. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Du må ikke være i et forhold med han fordet

Han mener utroskapen skjedde fordi han var full. Så lovet han å ikke drikke igjen på et par år, før han hadde kontroll på drikkingen. Nå hadde han en dårlig dag i dag og spør meg om å få ta en øl. Det er kun 3 uker siden utroskapen skjedde og kom frem. 

Anonymkode: f3008...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mener utroskapen skjedde fordi han var full. Så lovet han å ikke drikke igjen på et par år, før han hadde kontroll på drikkingen. Nå hadde han en dårlig dag i dag og spør meg om å få ta en øl. Det er kun 3 uker siden utroskapen skjedde og kom frem. 

Anonymkode: f3008...93f

Hva så? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lovet å ikke drikke. Spør han om det var løgn!

Og be han barbere seg nedentil, så du ikke behøver å gå andre steder for å få deg et velstelt mannfolk

Anonymkode: 8f8a1...875

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fysj for en mann! Utro for 3 uker siden, allerede setter krav til kroppen din og har 0 respekt for løftet om å ikke drikke på en stund. Barn eller ikke barn, det der hadde jeg ikke giddet. Kan banne bein på at det der ikke blir siste gang han er utro. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han lovet å ikke drikke. Spør han om det var løgn!

Og be han barbere seg nedentil, så du ikke behøver å gå andre steder for å få deg et velstelt mannfolk

Anonymkode: 8f8a1...875

Han gjorde det uken etter utroskapen. 

Anonymkode: f3008...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Kenelz said:

Nettopp, og denne mannen som er far til dine barn har vært utro og kommer med krav om kroppen din. Han er ikke verdt din tid. 

"Ikke verdt din tid" - Neivel, men som ts nevnte. Hun har barn med han, da må man tenke hva som er best for barna, ikke eget følelsesliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere vært sammen? Kan du være sikker på at det var et enkelttilfelle, og hvordan kom det frem? 

Anonymkode: 43e8a...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har dere vært sammen? Kan du være sikker på at det var et enkelttilfelle, og hvordan kom det frem? 

Anonymkode: 43e8a...496

Jeg er sikker på at dette har vært den ene gangen. Det var første og eneste gang han var på fylla uten meg. 

Vi har vært sammen litt over 1 år. 

Han fortalte meg det selv når han var kommet hjem. 

Anonymkode: f3008...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...