Gå til innhold

Hvor går grensen første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 han er 27. Fjerde date nå. Den første var vinglass på hans regning, avsluttet med klem og et kyss. Den andre var middag ute, også på ham. Veldig hyggelig. Kysset med tunge på stasjonen. Tredje date på kino, mye klining, tafsing også, men gikk hver til vårt.

Nå har han invitert på middagsdate hjemme hos seg og det vil jo bli hett. Men hva blir riktig av meg? Jeg har egentlig ikke truffet menn på denne måten før. Skal jeg være meg selv i sengen dvs aktiv og kåt, eller mer forsiktig og la han styre inntil vi blir befre kjent? Hva er innafor når man har sex for første gang?

Anonymkode: 085ee...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal jeg være meg selv i sengen dvs aktiv og kåt

Ja. 

Anonymkode: 0c0c0...141

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du klar for å gå til sengs med han da?  Føles det riktig, liksom?  Trenger ikke gå til sengs bare fordi han kanskje forventer det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du mener det er riktig og gå til sengs med han nå så ville jeg bare vært med selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje feil å være altfor  vilter de første gangene, at det gir feil inntrykk. Er kanskje ikke alt man gjør den første gangen man ligger sammen... Vrient dette.

Endret av Hunmedham
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke kunne være meg selv første gangen så hadde det blitt veldig rart å være "mer" neste gang?

Og om mannen skulle være tilbakeholden og ikke "seg selv", hvordan skulle det blitt framover da.

Jeg liker ikke spill og å late som og holde tilbake, jeg liker best å bli kjent med en person som den personen er, ikke tilgjorte greier.

Og hadde det vært dårlig sex fordi mannen holdt tilbake, eller mannen likte at jeg holdt tilbake så kunne jeg jo aldri vært meg selv senere, for da blir det jo feil ift mannen som likte at jeg holdt tilbake? 

Anonymkode: 0c0c0...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo fjerde date nå. På kino klådde og tafset vi og jeg har vært surrete kåt på ham siden da. Fint hvis det bare er å være seg selv, gir mindre å tenke på. 

Anonymkode: 085ee...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hunmedham skrev:

Det er kanskje feil å være altfor  vilter de første gangene, at det gir feil inntrykk. Er kanskje ikke alt man gjør den første gangen man ligger sammen... Vrient dette.

Vil ikke ha en mann som synes jeg er "altfor vilter" hvis jeg gjør det jeg vil så like greit å gjøre det første gang.

Anonymkode: 5c902...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Du bør absolutt være deg selv,  men begrense inntaket litt, og ha sansene åpne,  slik at du bruker tida i senga til å bli bedre kjent.  Kan han prate om sex, har han hemninger, eller særheter. Egen kåthet kan gjøre at du mister vurderingsevne.  Prøv å få kommunikasjon underveis, slik at dere begge greier å være dere selv, og finner et bra nivå på det. 

Anonymkode: 4cefd...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så like greit å gjøre det første gang

Jeg forstår det. Samtidig - og når overdriver jeg litt for å sette det på spissen - er det kanskje greit at hun ikke trer seg ned på ham analt, suger og svelger før desserten, rimmer ham eller er på sitt mest høylydte mens han tar henne doggy den første gangen de ligger sammen. Det finnes mellomtinger her, skulle jeg tro. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. Og faen som jeg misunner deg å føle på det du gjør nå. Så mye spenning og forventning. 

Anonymkode: 4cefd...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hunmedham skrev:

Jeg forstår det. Samtidig - og når overdriver jeg litt for å sette det på spissen - er det kanskje greit at hun ikke trer seg ned på ham analt, suger og svelger før desserten, rimmer ham eller er på sitt mest høylydte mens han tar henne doggy den første gangen de ligger sammen. Det finnes mellomtinger her, skulle jeg tro. 😉

Nå går du utifra at det er det som TS mener med "aktiv og kåt", men det trenger ikke akkurat være sånn uansett.

Ja, det er greit å ikke gjøre "alt" på en gang. Det går an å gjøre litt og litt av forskjellige aktiviteter, men jeg mener fortsatt at det er best å være seg selv - og er man kåt og aktiv så syns jeg det er riktig å være det første gangen.

Og jeg snakker ikke om voldsomme akrobatiske øvelser. Og som en annen sa; les den andre også. Om mannen er like kåt og aktiv så kan det bli ganske eksplosivt vil jeg tro, men om mannen virker lettere sjokkert så går det an å være kåt og aktiv uten at man trer seg analt ned på kuken.

Anonymkode: 0c0c0...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker said:

.. Og faen som jeg misunner deg å føle på det du gjør nå. Så mye spenning og forventning. 

Anonymkode: 4cefd...da4

Pause på datingfronten?

-

Ts, jeg er meg selv med sex fra første stund, og det har blitt godt mottatt :) orker ikke late som jeg ikke er glad i sex. 

Anonymkode: be8ce...5f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 14.41, AnonymBruker skrev:

Pause på datingfronten?

Det kan du kanskje si. Har fått et hekt på en opptatt person, og kommer liksom ingen vei. Og foreløpig er jeg der at jeg lever i håpet. 

Anonymkode: 4cefd...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær deg selv - med mindre du oppfører deg veldig annerledes en gjennomsnittspersonen i senga, altså hyler ut masse voldomme ord og setninger, liker smerte osv. I det tilfellet ville jeg ventet litt med å være meg selv og gradvis introdusert typen for det. Hvis du bare er vanlig ivrig med bevegelser og stønning, så kjør på og vær deg selv.😉

Anonymkode: 1f000...e72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal du være noen andre enn deg selv? 

Anonymkode: 3ae09...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 8.7.2020 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Nå har han invitert på middagsdate hjemme hos seg og det vil jo bli hett. Men hva blir riktig av meg? Jeg har egentlig ikke truffet menn på denne måten før. Skal jeg være meg selv i sengen dvs aktiv og kåt, eller mer forsiktig og la han styre inntil vi blir befre kjent? Hva er innafor når man har sex for første gang?

Hvorfor skal du -på noe tidspunkt- ikke være deg selv? #klørmegihodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...