Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode av "How to lose a friend in 10 seconds!"

Anonymkode: 910ea...d97

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en lettskremt person - bli enige om om alle som er med skal sove uten klær som en utfordring. Før turen kjøper man en gummislange eller et annet ekkelt kryp som både føles og ser naturtro ut. Så plasserer man krypet ved siden av vedkommende, og vekker personen forsiktig: "Du, (navn), jeg tror noe har krøpet opp i sengen din; det ser ut som en slange."

Anonymkode: 63603...d7a

Jeg tror slangespøk blir veldig voldsomt 😳

Anonymkode: 0e568...fed

Skrevet

Herregud, jeg tror det er noen vennskap som ryker i sommer. 

Hva er det dere tenker med? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2020 den 3.29, amandiiis skrev:

Hei! Jeg og en venninne skal på hyttetur neste helg og har lyst til å vekke vennene våres på en morsom måte, så noen som har noen tips?

Gjerne kom med noen andre rampestreker også vi kan gjøre gjennom hele hytteturen. 

hadde blitt forbanna. jeg liker ikke tøys og tull om morgenen og ihvertfall ikke bli vekket med tull

Anonymkode: 6ae18...7d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør noe lignende som i forsvaret, finn frem den største kasserollen som er, helst 10 liter eller større, finn frem den største sleiven også, ta den inni kasserollen, så slår du den frem og tilbake inni kasserollen så det lager noe voldsomt til leven.

Garanterer deg at hun hopper i senga.

Anonymkode: 1b46a...3b3

Skrevet
På ‎08‎.‎07‎.‎2020 den 3.29, amandiiis skrev:

Hei! Jeg og en venninne skal på hyttetur neste helg og har lyst til å vekke vennene våres på en morsom måte, så noen som har noen tips?

Gjerne kom med noen andre rampestreker også vi kan gjøre gjennom hele hytteturen. 

Alt annet enn BJ er feil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2020 den 4.39, solmåneogstjerner skrev:

Nei

Fuck off!

Anonymkode: 11ad0...49a

AnonymBruker
Skrevet

Gå inn på den andre tråden din å se hva slags svar du har fått der. Glad jeg ikke har sånne venner som dere... 

Anonymkode: 31b59...a24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2020 den 5.38, AnonymBruker skrev:

Her er forresten en liste med 20 idéer til hvordan man kan vekke folk på en morsom måte:

Good pranks to play on sleeping people

Og her er noen flere.

Livet er alvorlig nok - det må være lov til å le litt iblant.

Da får man finne på ting som ikke går ut over uvitende andre. Å bruke andre som en brikke for å ha det gøy er en uting 

Anonymkode: 31b59...a24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg er veldig glad jeg ikke skal på denne hytteturen. Jeg hadde blitt mildt sagt forbannet hvis noen prøvde å vekke meg på brutale, brå måter for å være "morsom",eller fant på å ha ketchup i håret mitt eller barberte av meg øyenbrynene i søvne.

Jeg lurer på hvor gamle dere er, siden du spør om sånne ting? Du høres ikke særlig snill ut.

Anonymkode: 4009f...6ed

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fuck off!

Anonymkode: 11ad0...49a

Hæ? 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/8/2020 at 11:09 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror slangespøk blir veldig voldsomt 😳

Anonymkode: 0e568...fed

Hvis vedkommendes reaksjon kommer til å være omtrent slik som på videoen, kommer dette til å bli snakket om og gjenfortalt i generasjoner - som dagen da en splitter naken oldemor fikk superkrefter og rev ned en hytte på egen hånd fordi hun fant en gummislange i sengen. :hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet

Ingen vekkemåte er morsom. Hvertfall ikke for den som blir vekket. 

Anonymkode: 3a561...585

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor forteller dere ikke til de andre som skal være med at dere elsker å bli vekket på "kreative" måter, så kan de gjøre disse tingene mot dere i stedet?

Anonymkode: 42a73...906

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere blir garantert aldri mer invitert med på hyttetur av noen i gjengen. På hyttetur skal man kose seg, ikke bli plaget vettet av.

Anonymkode: b55cc...699

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...