Gå til innhold

Drømmer ofte om en mann..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som bor i min lille hjemby. Er fra en liten by i Norge som jeg har flyttet tilbake til for en liten stund. 
Denne mannen er ikke herfra, men fra distriktet. Han er langt inn i 40-årene og jeg er 28. 
Jeg tror IKKE drømmene forteller meg noe. Har aldri snakket med han en gang. Men jeg vet mye om han fordi han ikke har oppført seg bra. Notorisk utro, gjort mye..... 

Men har ofte drømmer om han og jeg aner ikke hvorfor. Han dukker ofte opp der jeg er. Ikke rart egentlig da byen er ganske liten. Men når jeg skal ut og gå så kan han komme kjørende forbi meg. Kan plutselig gå han i møte på butikken. 
Møtte blikket hans skikkelig når han passerte med bil. 
Har drømt at vi har hatt sex.

I natt drømte jeg at jeg befant meg i noens hus. Noen jeg kjenner, men ikke hans. Men jeg satt merkelig nok i hans jakke :S 

Hvirfor slike drømmer om noen jeg ikke kjenner? 

Anonymkode: 17d45...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som bor i min lille hjemby. Er fra en liten by i Norge som jeg har flyttet tilbake til for en liten stund. 
Denne mannen er ikke herfra, men fra distriktet. Han er langt inn i 40-årene og jeg er 28. 
Jeg tror IKKE drømmene forteller meg noe. Har aldri snakket med han en gang. Men jeg vet mye om han fordi han ikke har oppført seg bra. Notorisk utro, gjort mye..... 

Men har ofte drømmer om han og jeg aner ikke hvorfor. Han dukker ofte opp der jeg er. Ikke rart egentlig da byen er ganske liten. Men når jeg skal ut og gå så kan han komme kjørende forbi meg. Kan plutselig gå han i møte på butikken. 
Møtte blikket hans skikkelig når han passerte med bil. 
Har drømt at vi har hatt sex.

I natt drømte jeg at jeg befant meg i noens hus. Noen jeg kjenner, men ikke hans. Men jeg satt merkelig nok i hans jakke :S 

Hvirfor slike drømmer om noen jeg ikke kjenner? 

Anonymkode: 17d45...b99

Spesielt. Kanskje han tenker mye på deg? Hvordan føles det når dere møtes? Føler du noe spesielt? 

Anonymkode: fd8be...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du ønskedrømmer! 

Anonymkode: 450d5...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt. Kanskje han tenker mye på deg? Hvordan føles det når dere møtes? Føler du noe spesielt? 

Anonymkode: fd8be...fe9

Tviler. Aldri vært noe og vi blir ikke noe. Føler ikke noe romantisk/spesielt når vi møtes? Det er ikke slik at det liksom er noe der.... 

Anonymkode: 17d45...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tviler. Aldri vært noe og vi blir ikke noe. Føler ikke noe romantisk/spesielt når vi møtes? Det er ikke slik at det liksom er noe der.... 

Anonymkode: 17d45...b99

Men han må jo ha gjort inntrykk på deg på en eller annen måte. Du tenker vel mye på han da siden du har hørt mye om han og ser han ofte, og det kommer fram i drømmene. Årsaken til at du drømte at dere hadde sex kan jo være fordi du har hørt at han er notorisk utro, og forbinder han dermed med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt. Kanskje han tenker mye på deg? Hvordan føles det når dere møtes? Føler du noe spesielt? 

Anonymkode: fd8be...fe9

Hvorfor skulle hun drømme om ham dersom han tenker på henne? Eller du lurer kanskje på om hun tenker mye på ham og ikke omvendt? For det er sannsynlig.

Anonymkode: 48baa...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Tutte skrev:

Men han må jo ha gjort inntrykk på deg på en eller annen måte. Du tenker vel mye på han da siden du har hørt mye om han og ser han ofte, og det kommer fram i drømmene. Årsaken til at du drømte at dere hadde sex kan jo være fordi du har hørt at han er notorisk utro, og forbinder han dermed med sex.

Ja det er nok fordi jeg forbinder han med sex. Men jeg kan ikke for at andre snakker om han da... 

Anonymkode: 17d45...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle hun drømme om ham dersom han tenker på henne? Eller du lurer kanskje på om hun tenker mye på ham og ikke omvendt? For det er sannsynlig.

Anonymkode: 48baa...f41

Men hvorfor tenke på en jeg ikke kjenner? Vi kommer aldri til å bli noe. Han er hakket for gammel og i tillegg ikke særlig bra. Han sliter psykisk og er ikke særlig snill mot damene han har vært med. Jeg er heller ikke ei slik dame som tenker at jeg er den ene som kan temme noen..... 

Anonymkode: 17d45...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er en heks. Hørt om dette før. 

Anonymkode: f53c5...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tenke på en jeg ikke kjenner? Vi kommer aldri til å bli noe. Han er hakket for gammel og i tillegg ikke særlig bra. Han sliter psykisk og er ikke særlig snill mot damene han har vært med. Jeg er heller ikke ei slik dame som tenker at jeg er den ene som kan temme noen..... 

Anonymkode: 17d45...b99

Drømmer er rare slik. Du vet jo tydeligvis hvem han er og litt om bakgrunnen hans. Da kan fort drømmene ta deg de villeste steder. :)

Anonymkode: 48baa...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er en heks. Hørt om dette før. 

Anonymkode: f53c5...931

Heter det ikke trollmann når det er en mann? Heks er kvinner..

Anonymkode: 17d45...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke kimse av tankekraft. Men forklaringen kan også være at han har en egenskap som du ønsker å ha? Ønsker du å være utro, liksom? Eller at du i det virkelige liv aldri kunne vært utro, men at denne mannen representerer noe som du kan leve ut bare i drømme, når skam ikke hindrer deg..Ønsker du å være mer egenrådig?

Anonymkode: f573d...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter det ikke trollmann når det er en mann? Heks er kvinner..

Anonymkode: 17d45...b99

Trollmann og trollkvinne er noe annet. Dette er en heks. 

Anonymkode: f53c5...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Drømte om han igjen i natt. Samme greia. Var på en slags hytte, og det var mye fest og fyll. Jeg er avholds, og tør ikke drikke alkohol. Men jeg drakk meg dritings og var egentlig veldig skuffet over meg selv. Jeg mistet helt kontrollen. Så lå jeg i seng med han men kan ikke huske vi hadde sex.. vi har ingenting på gang.

Anonymkode: 17d45...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fordi du liker ham, men fordi han representerer alt du ikke er, men kanskje begynner å bli litt åpnere mot?  Du driver kanskje og konfronterer dine verdier for tiden og revurderer hva som er viktig for deg. Underbevisstheten din fylles med det samme og gir seg uttrykk i symbolske drømmer som dette. Det har ikke med ham å gjøre, men med det livet han lever.

Anonymkode: f573d...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...