Gå til innhold

!"##¤%¤%&/&! tv2 og tour de france..


Gjest Bertine

Anbefalte innlegg

Gjest Bertine

Hvorfor i all verden sender de dette hele dagen?

Hvem er det som ser på dette? Hva var vitsen med å få tv2 ekstra hvis de ikke bruker den til sport?

Må bare få ut litt frustrasjon!!

hilsen forbanna vestlending som ikke har sol og sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera
Hvorfor i all verden sender de dette hele dagen?

Hvem er det som ser på dette? Hva var vitsen med å få tv2 ekstra hvis de ikke bruker den til sport?

Må bare få ut litt frustrasjon!!

hilsen forbanna vestlending som ikke har sol og sommer.

Enig! Selv om jeg har sol og sommer så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Og meg! Husk at ikke alle har TV2 ekstra heller, Canal Digital bruker i flere fylker denne kanalen som testkanal for andre ting. Så det så. Vive le Tour de France! Allez, allez!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix
Tv2 burde starte en egen sportkanal :-?

Jepp. Sporten er jo uansett viktigere enn alt annet. Send sporten på en egen kanal så kan vi får se serier, debattprogrammer og nyheter på Tv2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Tv2 burde starte en egen sportkanal :-?

Enig. Tour de France er et årlig mareritt, spesielt hvis jeg er hjemme hos foreldre som bare har nrk1/2 og tv2. Forbanna syklister..! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

:o

Mener folk (bortsett fra de sykkelfrelste som har sitt årlige Nirvana disse ukene) i fullt alvor at de vanligvis ser på TV tidlig på ettermiddagen i juli, og at sykkelrittet derfor er problematisk?

:ler: Folk er rare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten
bortsett fra de sykkelfrelste som har sitt årlige Nirvana disse ukene

Du traff spikeren ganske godt der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Du traff spikeren ganske godt der :ler:

Vel, det er bedre at jeg treffer spikeren enn at noen av syklistene gjør det.

Har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Tv2 burde starte en egen sportkanal  :-?

jeg skriver under på denne!! Det er jo ikke lenger annet enn sport som finnes på denne forbaska kanalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine
Ja, det går jo ut over Home and away-ritualet mitt!!!  :-x  

:sjenert:

:Nikke:

Akkurat! De sender jo fra 12 om formiddagen til 18 om kvelden!!! Så skal de ha oppdatering igjen kl 1840 og 2130!!?? grrrrrrrrrrrrrrr....

Sitter ikke å glor på tv hele dagen, men vi har ikke fått koblet opp parabolen enda og da har vi bare tv2 og nrk+tvnorge...... godt noen er enige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TdF er det eneste jeg ser på av sport på tv, gleder meg til hver dag når jeg kommer hjem. Men jeg trenger ikke ha sendinger døgnet rundt, de på ettermiddagen er nok, da får jeg sett spurten til middag.

Synes forøvrig ellers at det er for mye sport på tv, prøve-vm i fotball gikk meg på nervene. Tilogmed min ellers så fotballfrelste mann syntes det ble for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Tour de France er vel og greit, men de trenger da for guds skyld ikke sende det HELE dagen? Vet det er mange som ser på det, men det tar jo helt av. Det samme gjelder fotball av alle slag. Stadig vekk er det fotball på tv, og "alle" andre programmer blir utsatt på grunn av dette. Ta "Prøve-VM" for eksempel. Noen som vet hvorfor det ble stelt i stand? Fikk de som vant prøve-gull da? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta "Prøve-VM" for eksempel. Noen som vet hvorfor det ble stelt i stand? Fikk de som vant prøve-gull da?  :hoho:

Det er vel alltid prøve-vm for å teste fremfor neste vm-arrangering mht infrastruktur, kamper, tv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ser aldri på tv2 likevel, så plager ikke meg, men skjønner det blir litt mye! Husker jeg ble sur da tvnorge plutselig skulle ha champions league på tv eller noe, tok jo altfor mye tid, FY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Greit nok at de må teste disse forholdene, men det er ikke nødvendig å sende dette på tv! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg som er innbitt fotballhater, og egentlig heller vil se maling tørke på gress som gror enn å se VM-finalen til og med, er Tour de France suverent i forhold. :ler:

Synes det er spennende jeg!

Men sportskanal er jeg veldig for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...