Gå til innhold

Har dere erfaring med Loreal 8.1?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

L'Oréal Recital Preference 8.1 Lys Askeblond

 

Jeg er naturlig kommunefarget og har for noen uker siden stripet håret lysere hos frisør. Ble veldig lys, men etterveksten er tydeligere og styggere enn forventet, og kommer ikke til å bleke noe mer, og har ikke råd til å gå til frisør så ofte uansett. Så jeg sitter og tenker litt på noe sånt som dette. Men er selvfølgelig livredd for at etterveksten skal bli rød, for eksempel. Opplevd det før, selv med kalde farger.

Målet mitt er egentlig å få min naturlige farge tilbake så jeg slipper å tenke så mye på ettervekst, og jeg må absolutt ha en kald farge. Tips?

Anonymkode: f72bb...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kommuneblond eller hva jeg skal kalle det, mørk blond? Farger håret med blond farge for å bli bittelitt lysere samt dekke over noen fordømte grå hår. Har prøvd de meste av hårfarger og merker mellom 8-10, og generelt må jeg si at 8'ere blir for mørke. "Lys askeblond" i nr 8 blir mørk blond på meg ihvertfall, fargen på esken lyver. Jeg pleier å gå for 9.1 eller 10.1. 

Anonymkode: 7ce34...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er kommuneblond eller hva jeg skal kalle det, mørk blond? Farger håret med blond farge for å bli bittelitt lysere samt dekke over noen fordømte grå hår. Har prøvd de meste av hårfarger og merker mellom 8-10, og generelt må jeg si at 8'ere blir for mørke. "Lys askeblond" i nr 8 blir mørk blond på meg ihvertfall, fargen på esken lyver. Jeg pleier å gå for 9.1 eller 10.1. 

Anonymkode: 7ce34...0be

Enig! Kjøpt en tone eller to lysere. Kjøp lillashampo og bruk den hver dag i 3-4 dager etter farging. La den virke i 5-10 min så får du en fin kald farge

Anonymkode: 0c0a9...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er kommuneblond eller hva jeg skal kalle det, mørk blond? Farger håret med blond farge for å bli bittelitt lysere samt dekke over noen fordømte grå hår. Har prøvd de meste av hårfarger og merker mellom 8-10, og generelt må jeg si at 8'ere blir for mørke. "Lys askeblond" i nr 8 blir mørk blond på meg ihvertfall, fargen på esken lyver. Jeg pleier å gå for 9.1 eller 10.1. 

Anonymkode: 7ce34...0be

Ja, du kan ha rett i at 8 er for mørkt. Men hvor i all verden finner jeg 9.1? Finner bare 9.13 som har varme i seg. 

Anonymkode: f72bb...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Kjøpt en tone eller to lysere. Kjøp lillashampo og bruk den hver dag i 3-4 dager etter farging. La den virke i 5-10 min så får du en fin kald farge

Anonymkode: 0c0a9...9e2

Sikkert lurt. Men hvilken kald tone? Finner ikke så mange kalde.

Anonymkode: f72bb...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...